Als ik je posts hier zo zie zou ik niet weten waarom niet.quote:Op zondag 21 december 2014 21:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
blaadjes vbl heeft een nieuwe mod nodig
denk jij dat ik een goede zou zijn
Dat denk ik ook wel. Blaadjesquote:Op zondag 21 december 2014 21:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
blaadjes vbl heeft een nieuwe mod nodig
denk jij dat ik een goede zou zijn
hey djacka lang niet gesproken alles goedquote:
moet j lav voor dmenquote:Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe veel heb je betaald voor al die uitroeptek0ns?
[..]
:s
ja ggmmquote:Op zondag 21 december 2014 21:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als ik je posts hier zo zie zou ik niet weten waarom niet.
wie moet er vervangen worden...ggmm?
Zal niet meevallen om die te doen vergeten.
wijs je me nu afquote:Op zondag 21 december 2014 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nou juist niet de bedoeling.
Hier wél.
Gaat primaquote:Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey djacka lang niet gesproken alles goed
[..]
moet j lav voor dmen
[..]
ja ggmm
Oh maar Tyron bedoeld zichzelf. Mja, zou ook kunnen. Aan de andere kant: jij komt daar als een fris, ik zou bijna zeggen gróen blaadje binnen. Zou zomaar kunnen werken.quote:Op zondag 21 december 2014 21:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik dacht eerst ook dat hij mij als mod voor vbl bedoelde.
ik zou veel te veel toelaten denk ikquote:Op zondag 21 december 2014 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh maar Tyron bedoeld zichzelf. Mja, zou ook kunnen. Aan de andere kant: jij komt daar als een fris, ik zou bijna zeggen gróen blaadje binnen. Zou zomaar kunnen werken.
ggmm was erg geliefd toch?quote:Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey djacka lang niet gesproken alles goed
[..]
moet j lav voor dmen
[..]
ja ggmm
Hij is principieel en wijkt niet af van zijn standpunt. Kun je koppig noemen maar het is ook rechtlijnig. Geen concessies.quote:
Nee als jijquote:Op zondag 21 december 2014 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is principieel en wijkt niet af van zijn standpunt. Kun je koppig noemen maar het is ook rechtlijnig. Geen concessies.
ja prima. Zit een beetje tv te kijken en te fokken. Zit wel in dubio of ik een biertje zal nemen want ik heb er alleen nog maar 1 van 10% halve liter.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Blaadjes het volgende:
Volgens mij moet ik van fogel terug in mn hok...dat is BNW SC
voelde hem al aankomen maar eigenwijs als ik ben klikte ik toch op versturen.quote:
Hebben wel meer mensen last van. Maar jij stopte in ieder geval meteen na het bericht, dat zouden anderen ook moeten doen in soortgelijke situaties , scheelt werkquote:Op zondag 21 december 2014 22:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
voelde hem al aankomen maar eigenwijs als ik ben klikte ik toch op versturen.
Ik las 1 van 10 literquote:Op zondag 21 december 2014 22:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja prima. Zit een beetje tv te kijken en te fokken. Zit wel in dubio of ik een biertje zal nemen want ik heb er alleen nog maar 1 van 10% halve liter.
en met jou?
ja zo ben ikquote:Op zondag 21 december 2014 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben wel meer mensen last van. Maar jij stopte in ieder geval meteen na het bericht, dat zouden anderen ook moeten doen in soortgelijke situaties , scheelt werk
Welke?quote:Op zondag 21 december 2014 22:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja prima. Zit een beetje tv te kijken en te fokken. Zit wel in dubio of ik een biertje zal nemen want ik heb er alleen nog maar 1 van 10% halve liter.
en met jou?
Ja topper.quote:Op zondag 21 december 2014 22:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
en met jou?
5 liter "blik"quote:Op zondag 21 december 2014 22:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
dat zou gaaf zijn. Een blik bier van 10 liter
Gulpener gladiator. Niet bijzonder die smaak. Wel leuk om in glazen te schenken op een feestje.quote:Op zondag 21 december 2014 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welke?
* Fogel heeft gisteravond een favoriet tussen de kerstbieren ontdekt: St Feuillien Cuvée de Noël
kerstavond bij oma en op kerstdag bij schoonoudersquote:Op zondag 21 december 2014 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je uit eten of bij je schoonouders?
Dus jij schuift lekker aan . Heerlijk toch?quote:Op zondag 21 december 2014 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kerstavond bij oma en op kerstdag bij schoonouders
Ja dat is wel zo maar de slager hier maakt zulke lekkere rollades en ik vind het zo echt bij de Kerst passen.quote:
Inderdaad niet zo bijzonder, maar naar mijn mening wel iets meer gebalanceerd dan een Kanon. Beiden zijn goed te drinken, begrijp me niet verkeerd.quote:Op zondag 21 december 2014 22:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gulpener gladiator. Niet bijzonder die smaak. Wel leuk om in glazen te schenken op een feestje.
ja dat vind ik ook. Kanon net iets te. Dan bedoel ik niet de %. Kan het niet echt benoemen...quote:Op zondag 21 december 2014 22:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Inderdaad niet zo bijzonder, maar naar mijn mening wel iets meer gebalanceerd dan een Kanon. Beiden zijn goed te drinken, begrijp me niet verkeerd.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
Scrummie's welkomtopic is vol voor hij er is
De alcoholsmaak overheerst bij gebrek aan andere smaken. Da's jammer op zich. Als ze er een paar % minder in hadden gedaan zou het waarschijnlijk al beter zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 22:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook. Kanon net iets te. Dan bedoel ik niet de %. Kan het niet echt benoemen...
zou zomaar eens kunnen ja.quote:Op zondag 21 december 2014 22:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
De alcoholsmaak overheerst bij gebrek aan andere smaken. Da's jammer op zich. Als ze er een paar % minder in hadden gedaan zou het waarschijnlijk al beter zijn.
vriend!quote:Op maandag 22 december 2014 00:12 schreef Divje het volgende:
Donders, kom je ook terug uit de kroeg is het hier kaolodruk
KB kom je tussen mijn ballen hangen?
Die koeien heb je hier heel veel in Drenthe idd.![]()
![]()
quote:
In dat geval duurt het een eeuwigheid voor hij weer aan is.quote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef theguyver het volgende:
[..]miijn pc .... heeft beetje moeite...
Ik denk dat ie maar een keertje uit moet, zal voor het eerst zijn in 3,5 jaar!
Nee viel mee, 8 seconden... moet m toch weer even wat opschonen was eerst 4 seconden..quote:Op maandag 22 december 2014 00:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
In dat geval duurt het een eeuwigheid voor hij weer aan is.
snel pceetje voor 3,5 jaar.quote:Op maandag 22 december 2014 00:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee viel mee, 8 seconden... moet m toch weer even wat opschonen was eerst 4 seconden..
Zekerquote:Op maandag 22 december 2014 00:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
vriend!
Was het leuk in de kroeg?
voor 30% zelf even gesoldeerd, mainboard beetje aangepast 3,4gb quadcore processor er in geheugen uitbreiding 16 gb en 8gb video kaart ...500gb flashdrive.. oude acer aspire pc kastje geruisloos ( met veel moeite eigen aangepaste fans)quote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
snel pceetje voor 3,5 jaar.
Maar goed ik ga slapen.
Truste guyvie![]()
![]()
Dat wist ik idd niet.quote:Op maandag 22 december 2014 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela! Wat in het turkentopic geplaatst wordt blijft daar!
Je vragen zijn niet prikkelend genoeg bby. Ik ben een open boek, heel mijn leven staat beschreven in allerlei topics.quote:Op maandag 22 december 2014 01:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat wist ik idd niet.
Al laat jij sowieso niet veel los over jezelf
Pff alsof ik je hele pohi na ga om je te leren kennen. Daten, dan krijg je prikkels zatquote:Op maandag 22 december 2014 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je vragen zijn niet prikkelend genoeg bby. Ik ben een open boek, heel mijn leven staat beschreven in allerlei topics.
Ik date niet meer.quote:Op maandag 22 december 2014 01:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff alsof ik je hele pohi na ga om je te leren kennen. Daten, dan krijg je prikkels zat![]()
Hoezo kom je nu pas achter m'n UI?
ik heb mijne ook aan, tik hem aannnnquote:
Ja, maar geen idee. Was dat de hoofdrolspeler?quote:Op maandag 22 december 2014 01:37 schreef Divje het volgende:
Gone Girl moet ik ook nog kijken, Ben Affleck toch?
*tik* Heb je ook zo'n laag-hangend-kruis broek?quote:Op maandag 22 december 2014 01:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik date niet meer.Meteen voor de real deal tegenwoordig.
Net pas op laptop wezen fokken.
[..]
ik heb mijne ook aan, tik hem aannnn
[..]
Ja, maar geen idee. Was dat de hoofdrolspeler?
Ziekeeeee film.
Nee, verloven en meteen trouwen jatog.quote:Op maandag 22 december 2014 01:42 schreef Divje het volgende:
[..]
*tik* Heb je ook zo'n laag-hangend-kruis broek?
Enneh, oh? Jij duikt direct het bed in ?
En, volgens mij heeft Affleck die film geproduceerd. Maar kan ook dat hij er in mee speelt.
Wlel leuk dat je ja zegt terwijl je geen idee hebt. Herkenbaar
Nou, je weet wat ik gisteren zei..quote:Op maandag 22 december 2014 01:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, verloven en meteen trouwen jatog.
Haha, het ligt aan het tijdstip en een beetje aan mezelf. Ja zeggen is makkelijker en natuurlijker voor mij.
22, maar over minder dan een maand 23.quote:Op maandag 22 december 2014 02:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, je weet wat ik gisteren zei..Hoeveel jaartjes jong ben jij ook alweer? Ik wil wel meer info maar het abbo-systeem is nog steeds naar de klote hier
dus die golden-status zit er niet in.
Ik ben 26, jij vond me een ouwe taartquote:Op maandag 22 december 2014 02:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
22, maar over minder dan een maand 23.Had jij je leeftijd ook gezegd? Jammer dat je niet verder kan upgraden zeg!
Waar komt Divje vandaan eigenlijk? De username, niet jij zelf.
Ja storneer maar bij mij.quote:Op maandag 22 december 2014 02:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben 26, jij vond me een ouwe taartKan ik niet upgraden bij jou?
Weet eigenlijk niet waar Divje vandaan komtVroeger was Divided m'n nickname, omdat ik wel redelijk in 2en gesplitst was qua persoon
later is dat Divje geworden.
Misschien past het beter bij m'n cuteness
Wat zijn de voordelen en voorwaarden van gold plus?quote:Op maandag 22 december 2014 02:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja storneer maar bij mij.Misschien krijg je gold plus. Voor de extra dingetjes. Weet je de voorwaarden wel die eraan verbonden zijn?
Ahh, hoezo gesplitst dan?In positieve zin of niet?
Je cute is onbewezen tot je bewijs levert.
Ik kom morgen met een lijst van de voorwaarden oké? Kan ze zo nu even niet gauw vinden.quote:Op maandag 22 december 2014 02:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen en voorwaarden van gold plus?
Gesplitst in negatieve zinalweer 10 jaar terug maar toen wist ik totaal niet om te gaan met het leven
Nu wel gelukkig.
Wat voor bewijs zoek je eigenlijk?Ik wou met je trouwen omdat jij zei een driftig meisje te zijn maar daar heb ik nog niet veel van gemerkt. BEWIJS DAT EENS!
Mijn God zeg, halloooo 2x de standaard woordwaarde is gewoon genieten. Wat wil een mens nou nog meer?quote:Op maandag 22 december 2014 02:23 schreef Divje het volgende:
Ik bedoel, ik ga geen scrabble met je spelen als blijkt dat mijn enige voordeel 2x de standaard woordwaarde is
Ik zal de lijst geduldig afwachten, kan ik een tegenvoorstel doen.quote:Op maandag 22 december 2014 02:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom morgen met een lijst van de voorwaarden oké? Kan ze zo nu even niet gauw vinden.
Ahh, gelukkig maar. Klinkt als een niet zo'n fijne tijd/ervaring. Goed dat het nu beter lukt om ermee om te gaan. Dat hoor ik graag!
Hallo, elk bewijs (foto, video, geluidsopname, dna) is er een toch.
Ik kan mijn driftig laten zien als we elkaar wat beter leren kennen. In het begin kijk ik de kat uit de boom en als die verdwenen is (uit de boom), komt mn driftige ik naar boven. Tenminste. Weenie hoe het werkt. Ben gewoon niet driftig geweest wanneer ik berichten stuurde naar jou. Op school noemen ze me wel boos meisje, omdat ik altijd zo gefrustreerd en boos reageer op dingen die gezegd/gedaan worden door leraren. Ja sorry dat ik me daar druk om maak, medestudenten.ik doe het voor hun, maarja stank voor dank zullen we maar zeggen.
[..]
Mijn God zeg, halloooo 2x de standaard woordwaarde is gewoon genieten. Wat wil een mens nou nog meer?
Halloooo, iets anders als een potje Scrabble?quote:Op maandag 22 december 2014 02:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn God zeg, halloooo 2x de standaard woordwaarde is gewoon genieten. Wat wil een mens nou nog meer?
Mogguh, is niks loos maar op de 1 of andere manier kwamen we gister is eeen oude SC terecht die ineens vol zat met VBL-ers omdat de VBL SC dicht was.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 10:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh, is niks loos maar op de 1 of andere manier kwamen we gister is eeen oude SC terecht die ineens vol zat met VBL-ers omdat de VBL SC dicht was.
Leek ons wel grappig om er een paar te quoten om te kijken of jullie weer eens terug zouden komen.
Je bent nr 3
Haha ja dit moest ik toch even melden.quote:Op maandag 22 december 2014 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela! Wat in het turkentopic geplaatst wordt blijft daar!
Divje wordt papaquote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
Btw, Div en Klinker zijn al gevorderd
Zo jammer, bijna vol. We zullen hem moeten verwijzen.quote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
..en Scrummie laat het vooralsnog afweten
Gewoon dezelfde TT doen B.quote:Op maandag 22 december 2014 10:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ja dit moest ik toch even melden.
[..]
Divje wordt papa
[..]
Zo jammer, bijna vol. We zullen hem moeten verwijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |