Ja dat is wel zo maar de slager hier maakt zulke lekkere rollades en ik vind het zo echt bij de Kerst passen.quote:
Inderdaad niet zo bijzonder, maar naar mijn mening wel iets meer gebalanceerd dan een Kanon. Beiden zijn goed te drinken, begrijp me niet verkeerd.quote:Op zondag 21 december 2014 22:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gulpener gladiator. Niet bijzonder die smaak. Wel leuk om in glazen te schenken op een feestje.
ja dat vind ik ook. Kanon net iets te. Dan bedoel ik niet de %. Kan het niet echt benoemen...quote:Op zondag 21 december 2014 22:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Inderdaad niet zo bijzonder, maar naar mijn mening wel iets meer gebalanceerd dan een Kanon. Beiden zijn goed te drinken, begrijp me niet verkeerd.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
Scrummie's welkomtopic is vol voor hij er is
De alcoholsmaak overheerst bij gebrek aan andere smaken. Da's jammer op zich. Als ze er een paar % minder in hadden gedaan zou het waarschijnlijk al beter zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 22:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook. Kanon net iets te. Dan bedoel ik niet de %. Kan het niet echt benoemen...
zou zomaar eens kunnen ja.quote:Op zondag 21 december 2014 22:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
De alcoholsmaak overheerst bij gebrek aan andere smaken. Da's jammer op zich. Als ze er een paar % minder in hadden gedaan zou het waarschijnlijk al beter zijn.
vriend!quote:Op maandag 22 december 2014 00:12 schreef Divje het volgende:
Donders, kom je ook terug uit de kroeg is het hier kaolodruk
KB kom je tussen mijn ballen hangen?
Die koeien heb je hier heel veel in Drenthe idd.![]()
![]()
quote:
In dat geval duurt het een eeuwigheid voor hij weer aan is.quote:Op maandag 22 december 2014 00:37 schreef theguyver het volgende:
[..]miijn pc .... heeft beetje moeite...
Ik denk dat ie maar een keertje uit moet, zal voor het eerst zijn in 3,5 jaar!
Nee viel mee, 8 seconden... moet m toch weer even wat opschonen was eerst 4 seconden..quote:Op maandag 22 december 2014 00:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
In dat geval duurt het een eeuwigheid voor hij weer aan is.
snel pceetje voor 3,5 jaar.quote:Op maandag 22 december 2014 00:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee viel mee, 8 seconden... moet m toch weer even wat opschonen was eerst 4 seconden..
Zekerquote:Op maandag 22 december 2014 00:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
vriend!
Was het leuk in de kroeg?
voor 30% zelf even gesoldeerd, mainboard beetje aangepast 3,4gb quadcore processor er in geheugen uitbreiding 16 gb en 8gb video kaart ...500gb flashdrive.. oude acer aspire pc kastje geruisloos ( met veel moeite eigen aangepaste fans)quote:Op maandag 22 december 2014 00:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
snel pceetje voor 3,5 jaar.
Maar goed ik ga slapen.
Truste guyvie![]()
![]()
Dat wist ik idd niet.quote:Op maandag 22 december 2014 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela! Wat in het turkentopic geplaatst wordt blijft daar!
Je vragen zijn niet prikkelend genoeg bby. Ik ben een open boek, heel mijn leven staat beschreven in allerlei topics.quote:Op maandag 22 december 2014 01:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat wist ik idd niet.
Al laat jij sowieso niet veel los over jezelf
Pff alsof ik je hele pohi na ga om je te leren kennen. Daten, dan krijg je prikkels zatquote:Op maandag 22 december 2014 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je vragen zijn niet prikkelend genoeg bby. Ik ben een open boek, heel mijn leven staat beschreven in allerlei topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |