Nee als jijquote:Op zondag 21 december 2014 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is principieel en wijkt niet af van zijn standpunt. Kun je koppig noemen maar het is ook rechtlijnig. Geen concessies.
ja prima. Zit een beetje tv te kijken en te fokken. Zit wel in dubio of ik een biertje zal nemen want ik heb er alleen nog maar 1 van 10% halve liter.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 22:12 schreef Blaadjes het volgende:
Volgens mij moet ik van fogel terug in mn hok...dat is BNW SC
voelde hem al aankomen maar eigenwijs als ik ben klikte ik toch op versturen.quote:
Hebben wel meer mensen last van. Maar jij stopte in ieder geval meteen na het bericht, dat zouden anderen ook moeten doen in soortgelijke situaties , scheelt werkquote:Op zondag 21 december 2014 22:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
voelde hem al aankomen maar eigenwijs als ik ben klikte ik toch op versturen.
Ik las 1 van 10 literquote:Op zondag 21 december 2014 22:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja prima. Zit een beetje tv te kijken en te fokken. Zit wel in dubio of ik een biertje zal nemen want ik heb er alleen nog maar 1 van 10% halve liter.
en met jou?
ja zo ben ikquote:Op zondag 21 december 2014 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben wel meer mensen last van. Maar jij stopte in ieder geval meteen na het bericht, dat zouden anderen ook moeten doen in soortgelijke situaties , scheelt werk
Welke?quote:Op zondag 21 december 2014 22:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja prima. Zit een beetje tv te kijken en te fokken. Zit wel in dubio of ik een biertje zal nemen want ik heb er alleen nog maar 1 van 10% halve liter.
en met jou?
Ja topper.quote:Op zondag 21 december 2014 22:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
en met jou?
5 liter "blik"quote:Op zondag 21 december 2014 22:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
dat zou gaaf zijn. Een blik bier van 10 liter
Gulpener gladiator. Niet bijzonder die smaak. Wel leuk om in glazen te schenken op een feestje.quote:Op zondag 21 december 2014 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welke?
* Fogel heeft gisteravond een favoriet tussen de kerstbieren ontdekt: St Feuillien Cuvée de Noël
kerstavond bij oma en op kerstdag bij schoonoudersquote:Op zondag 21 december 2014 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je uit eten of bij je schoonouders?
Dus jij schuift lekker aan . Heerlijk toch?quote:Op zondag 21 december 2014 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kerstavond bij oma en op kerstdag bij schoonouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |