Als ik je posts hier zo zie zou ik niet weten waarom niet.quote:Op zondag 21 december 2014 21:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
blaadjes vbl heeft een nieuwe mod nodig
denk jij dat ik een goede zou zijn
Dat denk ik ook wel. Blaadjesquote:Op zondag 21 december 2014 21:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
blaadjes vbl heeft een nieuwe mod nodig
denk jij dat ik een goede zou zijn
hey djacka lang niet gesproken alles goedquote:
moet j lav voor dmenquote:Op zondag 21 december 2014 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe veel heb je betaald voor al die uitroeptek0ns?
[..]
:s
ja ggmmquote:Op zondag 21 december 2014 21:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als ik je posts hier zo zie zou ik niet weten waarom niet.
wie moet er vervangen worden...ggmm?
Zal niet meevallen om die te doen vergeten.
wijs je me nu afquote:Op zondag 21 december 2014 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nou juist niet de bedoeling.
Hier wél.
Gaat primaquote:Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey djacka lang niet gesproken alles goed
[..]
moet j lav voor dmen
[..]
ja ggmm
Oh maar Tyron bedoeld zichzelf. Mja, zou ook kunnen. Aan de andere kant: jij komt daar als een fris, ik zou bijna zeggen gróen blaadje binnen. Zou zomaar kunnen werken.quote:Op zondag 21 december 2014 21:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik dacht eerst ook dat hij mij als mod voor vbl bedoelde.
ik zou veel te veel toelaten denk ikquote:Op zondag 21 december 2014 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh maar Tyron bedoeld zichzelf. Mja, zou ook kunnen. Aan de andere kant: jij komt daar als een fris, ik zou bijna zeggen gróen blaadje binnen. Zou zomaar kunnen werken.
ggmm was erg geliefd toch?quote:Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey djacka lang niet gesproken alles goed
[..]
moet j lav voor dmen
[..]
ja ggmm
Hij is principieel en wijkt niet af van zijn standpunt. Kun je koppig noemen maar het is ook rechtlijnig. Geen concessies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |