gelukkig niet, altijd zo suf gedeelte.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:47 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Er was ook geen afscheidsetentje van de vrienden. Die ontbreken?
Komt er in elk geval nog geen volgende bijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:57 schreef gers het volgende:
in de woonkamer slapen, dat wordt genieten in het weekend als de koters wakker zijn
misschien voor hun maar niet voor het kijkplezierquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:58 schreef Jester65 het volgende:
Ze hebben in ieder geval horeca-ervaring, dat is een plus.
Saaie aflevering inderdaad. Ik mis een scene waarin ze met 5 graden onder nul bezig zijn een lekkage in de kelder op te lossen ofzo. Of in het gemeentehuis om in half Nederlands/half Engels een vergunning aan te vragen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:59 schreef gers het volgende:
[..]
misschien voor hun maar niet voor het kijkplezier
Ze hebben een groot budget en laten alles doen en hebben ervaring in de horeca, flopshow dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:04 schreef SPIRO het volgende:
Hoe doet dit stel het tot nu toe??Kan nu pas kijken kom uit het ziekenhuis vandaar.
saai geen problemen en ze hebben ervaring en geldquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:04 schreef SPIRO het volgende:
Hoe doet dit stel het tot nu toe??Kan nu pas kijken kom uit het ziekenhuis vandaar.
Ah oke,niet veel te lachen dus.Dank je wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben een groot budget en laten alles doen en hebben ervaring in de horeca, flopshow dus.
En de grootouders lappen voor allesquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben een groot budget en laten alles doen en hebben ervaring in de horeca, flopshow dus.
Zo erg ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En de grootouders lappen voor alles
Als je kinderen Rody en Beau heten ben je van alles, maar geen kak.quote:
Hondennamen. Gelukkig geen Gaus als achternaam.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je kinderen Rody en Beau heten ben je van alles, maar geen kak.
Dat was ongeveer de strekking van wat ik meteen in het begin al zei.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dus je hebt eerder je zaak verkocht, want geen tijd voor de kinderen. En nu run je een toko in Oostenrijk en kom je er achter dat dat ook superdruk is en knal je je kinderen met kerst terug naar Nederland, want geen tijd. Ok
Ik ben bang van niet, hij is gestopt bij Radio 2, heeft dus alle tijd voor dit soort klussen. Maar goed, het is maar een voice over...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Iemand een idee of dit misschien nog eenmalig geweest kan zijn?![]()
Zo begreep ik het niet. Er waren problemen waar jeugdzorg bij kwam en die verzochten vader er niet meer over te praten omdat het al lastig genoeg was.. De situatie bij moeder moest opgelost en dat lukte niet met steeds praten over verhuizen of zo.. Zo begreep ik het maar ik kan er naast zittenquote:Op zondag 4 januari 2015 01:07 schreef Leandra het volgende:
Nee, niet de andere kinderen in een situatie waar jeugdzorg aan te pas moet komen, jeugdzorg is er aan te pas gekomen omdat de dochter mee wilde naar Oostenrijk maar moeder dat niet goed vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |