Ik vind het ook luguber klinken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef Myraela het volgende:
Ik vind knuffelen met een dode kat wel een beetje eng.
Dadelijk een filmpje kijken denk ik. Lekker ontspannen na een dag overhuizen en spullen sjouwen.quote:
Nee! Ik had gisteren en vandaag prop vol zitten en opeens gaat niets doorquote:
Ok,anders omschreven,ernaast zitten en aaien over zijn kop.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef Myraela het volgende:
Ik vind knuffelen met een dode kat wel een beetje eng.
Kom net onder de douche vandaan en ben op zoek naar planning, heb eindelijk weekendquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
Straks de paarden voeren en dan lekker met een wijntje een serie kijken. Daarna slapen
.
Ja dan zal je wel moe zijn iddquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dadelijk een filmpje kijken denk ik. Lekker ontspannen na een dag overhuizen en spullen sjouwen.
Oei, wattdanquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee! Ik had gisteren en vandaag prop vol zitten en opeens gaat niets door
Meer gappies zoeken??quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:34 schreef rival het volgende:
[..]
Kom net onder de douche vandaan en ben op zoek naar planning, heb eindelijk weekend
Maar krijg mijn gappies niet te pakken
Ik zou ook niet opnemen als je me gappie zou noemen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:34 schreef rival het volgende:
[..]
Kom net onder de douche vandaan en ben op zoek naar planning, heb eindelijk weekend
Maar krijg mijn gappies niet te pakken
Allemaal verschillende redenen natuurlijkquote:
Nouja ik wil niet net zomaar iemand chillen dus ik heb wel een voorkeur.quote:
Bla bla blaquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou ook niet opnemen als je me gappie zou noemen.
Poging tot?Goed geregeld art.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik masseer wel! Poging tot.
Nou, dat ligt eraan... Ik ken mensen die het met hun poging tot fijn erger makenquote:
Nu ben ik bangquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat ligt eraan... Ik ken mensen die het met hun poging tot fijn erger maken.
Haul ass dan!quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:49 schreef Koettie het volgende:
Ik moest 9 uur in de kroeg zijnNever gonna workk
Mijn laatst ontvangen massage is jaren geleden.Qua geven een paar weken,maar daar schijn ik vrij aardig in te zijn.Maar ja,het bij mezelf doen is lastiger.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat ligt eraan... Ik ken mensen die het met hun poging tot fijn erger maken.
Dat laatste zinnetjequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
'Sony wil Idris Elba als donkere James Bond'
Dit wel...
Ja niet veel regen gehadquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was het iig niet voor niks
Beetje droog nog of dat dan weer niet?
Geen idee. Last van de winterse dagen, denk ikquote:
't Is helemaal niet zo koudquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Last van de winterse dagen, denk ik.
Koud niet, nee. Maar wel erg weinig zon.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is helemaal niet zo koud![]()
Kusje op je beentjes
Ze worden bleek en gaan protesteren?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koud niet, nee. Maar wel erg weinig zon.
Nee, ik mis denk ik wat vitamientjes en zo. Dus spierpijn en wat verlaagde weerstand.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze worden bleek en gaan protesteren?
In Amsterdam was het hartstikke koud door de wind.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is helemaal niet zo koud![]()
Kusje op je beentjes
Owquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik mis denk ik wat vitamientjes en zo. Dus spierpijn en wat verlaagde weerstand.
Viel wel mee vond ik. Water was prima.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In Amsterdam was het hartstikke koud door de wind.
Het bier nog beterquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Viel wel mee vond ik. Water was prima.
Water is alleen prima als het gekookt heeft en er een theezakje in zitquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Viel wel mee vond ik. Water was prima.
In een badkuip op een graadje of 40 is het ook wel okequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Water is alleen prima als het gekookt heeft en er een theezakje in zit
Ook als het opgewarmd uit de douchekop komt stromen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Water is alleen prima als het gekookt heeft en er een theezakje in zit
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In een badkuip op een graadje of 40 is het ook wel oke
Ja, dan ook inderdaadquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook als het opgewarmd uit de douchekop komt stromen.
Mooi, niet voor niks gegaan dan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben niet van de musicals, maar het was geweldig.
40 Is wel veelquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In een badkuip op een graadje of 40 is het ook wel oke
Nee, gewoon van die pillen die je met een slok water doorslikt.quote:
Owquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gewoon van die pillen die je met een slok water doorslikt.
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:52 schreef Royco1 het volgende:
Zoals het gespeeld word lijkem Hazes en ik ook wel op elkaar. Zangkunsten daargelaten dan.
Klopt! Was er ook evenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In Amsterdam was het hartstikke koud door de wind.
Rond de 37 graden tochquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dacht dat jij op hot chicks viel, maar dus niet heel hot? Meer lauw?
Op jouw leeftijd weet je dat maar nooit.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Veel slikken dan zoals jij zou zeggen
jij zegt het, ik nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Veel slikken dan zoals jij zou zeggen
quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn inspiratiebron voor dit soort teksten hoor
Dat deed ik net al, maar was in m'n eentjequote:Op zaterdag 20 december 2014 22:45 schreef artelligence het volgende:
Oh, doet Fok! het niet? Hmmm even fappenopfas dan
Ik zit erquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat deed ik net al, maar was in m'n eentje
Ah jammerquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga op tijd slapen vandaag denk ik. Vannacht ook maar 3 uurtjes gehad. Lag er nogal laat in
Is dat zo gek, mocht het waar zijn?quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet jammer als er een plezierige reden voor was natuurlijk
Ja, want dan herhaal ik mijn vaker genoemde statement, waarom zou je dan in hemelsnaam Fok!ken?quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is dat zo gek, mocht het waar zijn?
Ik nu (even)quote:
Dat gebeurd niet. Liever soppen,maar ook dat gebeurd niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En jij zou graag zien dat mensen op jou gaan fappen?
Orgiemeet had ik begrepenquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:52 schreef artelligence het volgende:
Loka, Kaneel? Ook een leven? Of zijn Feer en Hep bij Kaneel?
Ik weet niets van een orgie de 31e.quote:
Soms is real-life Fok!ken net zo leuk!quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, want dan herhaal ik mijn vaker genoemde statement, waarom zou je dan in hemelsnaam Fok!ken?
Ik kan het mij niet voorstellen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms is real-life Fok!ken net zo leuk!
Truste kerelquote:
Eerstvolgende Fok!-meet nemen we allemaal een laptop mee, gaan we bij iemand op zolder zitten en gaan we in een kring samen op Fok posten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan het mij niet voorstellen.
Ik meld mij bij deze alvast af.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerstvolgende Fok!-meet nemen we allemaal een laptop mee, gaan we bij iemand op zolder zitten en gaan we in een kring samen op Fok posten.
Ik kom samen met haar.quote:
Ah, is dat het? Crisis heeft eindelijk Fok! getroffen?quote:Op zondag 21 december 2014 00:51 schreef Inolvidable het volgende:
Allemaal inzamelen voor de serverbetalingen!
De crisis wordt overal gevoeld!quote:Op zondag 21 december 2014 00:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, is dat het? Crisis heeft eindelijk Fok! getroffen?
ik doneer al via een aboquote:Op zondag 21 december 2014 00:51 schreef Inolvidable het volgende:
Allemaal inzamelen voor de serverbetalingen!
ook een paar keer gedaan, MAAR DAT KAN NU NIET MEERquote:
kwam een topic in FB tegen waar een rekeningnummer in staat om op te storten voor een abo.quote:Op zondag 21 december 2014 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ook een paar keer gedaan, MAAR DAT KAN NU NIET MEER
was het maar zo'n feestquote:Op zondag 21 december 2014 00:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan heb je geen last van de 'storing' ?
ah ja ze hebben nu een hele mooie irritante van Ziggo iddquote:Op zondag 21 december 2014 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest
heb abo alleen maar om van die kut ads af te zijn
shit is wel verslavend toch?quote:Op zondag 21 december 2014 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Etizolam geprobeerd, best fijn spul
Ja, maar ik heb niet zoveelquote:Op zondag 21 december 2014 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
shit is wel verslavend toch?
ik kende het niet, moest Googlenquote:Op zondag 21 december 2014 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Etizolam geprobeerd, best fijn spul
Wat zijn daar eigenlijk de voordelen van buiten advertenties?quote:
Je kunt meer customizen ofzo, en mensen als friends en enemies aangevenquote:Op zondag 21 december 2014 01:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat zijn daar eigenlijk de voordelen van buiten advertenties?
Die advertenties storen mij echt niet hoor.
ik heb het voornamelijk omdat ik Fok regelmatig mobiel gebruik en ik de ads mobiel storend en erg vertragend vind.quote:Op zondag 21 december 2014 01:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat zijn daar eigenlijk de voordelen van buiten advertenties?
Die advertenties storen mij echt niet hoor.
Oke.quote:Op zondag 21 december 2014 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het voornamelijk omdat ik Fok regelmatig mobiel gebruik en ik de ads mobiel storend en erg vertragend vind.
Verder meer PM ruimte, het ABO subforum, en nog wat zaken die ik niet gebruik
in september was mijn abo afgelopen, stond ik opeens op DM 107% gebruiktquote:
Maar waarom zou je al je DMs willen bewaren?quote:Op zondag 21 december 2014 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in september was mijn abo afgelopen, stond ik opeens op DM 107% gebruikt
ik wil ze niet bewaren, ben meer lui met opruimenquote:Op zondag 21 december 2014 01:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar waarom zou je al je DMs willen bewaren?
Was net in de kroeg en de neef van m'n ex kneep in m'n billen.
Ah oke.quote:Op zondag 21 december 2014 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil ze niet bewaren, ben meer lui met opruimen
en, in die gast z'n noten geknepen?
haha logischquote:Op zondag 21 december 2014 01:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ah oke.
Heb hem niet in z'n noten geknepen want ik stond een beetje perplex.
Wij zijn echte doorzetters.quote:Op zondag 21 december 2014 01:21 schreef Koen66 het volgende:
wat een rust hier trouwens.... allemaal opgegeven dankzij de downime I guess
Nee joh, lekker andere dingen doen ipv FOK!ken.quote:Op zondag 21 december 2014 01:21 schreef Koen66 het volgende:
wat een rust hier trouwens.... allemaal opgegeven dankzij de downime I guess
kennelijk wordt Fok regelmatig aangevallenquote:Op zondag 21 december 2014 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
F5ers united
Fucking downtime steeds
quote:Op zondag 21 december 2014 01:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh, lekker andere dingen doen ipv FOK!ken.
wel lekker lijkt mequote:Op zondag 21 december 2014 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
HahaWel wazigheid alom, dat wel.
20 aprilquote:Op zondag 21 december 2014 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
We zouden een wazigheidsmeet kunnen organiseren op 4/20
Een wat?quote:Op zondag 21 december 2014 01:38 schreef Koen66 het volgende:
owja de buren hadden een blowmeet zag ik laatst
Hoezo?quote:
Nogalquote:Op zondag 21 december 2014 10:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
werkt aanstekelijk he, mensen zien geeuwen?
Klus zequote:Op zondag 21 december 2014 10:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Veel plezier straks op het water.
Ik ga klussen. Ciao!
Klus ze!quote:Op zondag 21 december 2014 10:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Veel plezier straks op het water.
Ik ga klussen. Ciao!
Er stond eens een vrouw in de keuken...quote:Op zondag 21 december 2014 14:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Een goed kort, pakkend kerstverhaal verzinnen is lastiger dan verwacht.
Ik weet wel iets, maar straks win je van me.quote:Op zondag 21 december 2014 14:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Een goed kort, pakkend kerstverhaal verzinnen is lastiger dan verwacht.
Komt goed, komt goed. Ik doe het op eigen kracht.quote:Op zondag 21 december 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet wel iets, maar straks win je van me.
Playstation 4quote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef Inolvidable het volgende:
Weet geen kerstkado voor m'n ouders.
quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 21 december 2014 15:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Zouden ze nog leuk vinden ook.
Een goede fles drank is nooit verkeerd of een leuk avondje uit bij een chique restaurant. Ligt ook aan je budget natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef Inolvidable het volgende:
Weet geen kerstkado voor m'n ouders.
Ik ga maar eens eventjes in de stad kijken.quote:Op zondag 21 december 2014 15:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een goede fles drank is nooit verkeerd of een leuk avondje uit bij een chique restaurant. Ligt ook aan je budget natuurlijk.
Niet verdwalen hequote:Op zondag 21 december 2014 15:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ga maar eens eventjes in de stad kijken.
risotto en friet.. Hmmm ik zou het wel lusten maar denk dat een hoop het een rare combi vindenquote:Op zondag 21 december 2014 16:33 schreef Koettie het volgende:
Ik ben zo gaar en er komt straks een vriend eten. Compleet vergeten en ik heb alleen maar verneukt vriezervoer wat niet bij elkaar past. Hoewel, risotto met hamburgers en ovenfriet kan best toch?!?
Soep met hamburger en friet kan bestquote:Op zondag 21 december 2014 16:47 schreef Koettie het volgende:
Haha ja. Maar ik heb echt niets anders.Of soep met hamburgers en friet. Nouja. Anders bestellen we maar pizza
klein dorpje zekerquote:Op zondag 21 december 2014 16:49 schreef Koettie het volgende:
Ik leer het ook nooit. Elke zondag zit ik weer van shit de supermarkt is dicht, wajo.
alhoewel de Lidl en de jumbo hier ook zo dicht gaanquote:Op zondag 21 december 2014 16:51 schreef Koettie het volgende:
Nope. Maar de buurtsuper is dicht en ben te bepleurt om 5 minuten verder te fietsen.
Of the opera?quote:Op zondag 21 december 2014 17:02 schreef Samzz het volgende:
Zo, klaar. Nu lekker douchen en dan een soepje en The Phantom.
Hard geklust?quote:Op zondag 21 december 2014 17:30 schreef Yvie_lu het volgende:
maar nog net iets te vroeg om al te gaan slapen
Kopje thee en luieren maarquote:Op zondag 21 december 2014 17:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoon moe en er morgenochtend weer vroeg uit.
Net een KOP thee op. En ben juist bang dat ik bij niks/weinig doen in slaap val en dan ergens om 3uur weer wakker ben.quote:
Mag op Fok! wel?quote:Op zondag 21 december 2014 17:37 schreef Samzz het volgende:
Oh dear... Als mijn vriend mij op Bokt.nl ten huwelijk zou vragen zou ik het keihard uitmaken.
lol, ik dacht waar heb je het over, maar zie het nu staan. Arme Tinekequote:Op zondag 21 december 2014 17:46 schreef Samzz het volgende:
Ik zou doodgaan van schaamte en daarna terug komen om m'n vriend om te leggen.
Ergste is nog dat zij het waarschijnlijk wel waardeertquote:Op zondag 21 december 2014 17:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, ik dacht waar heb je het over, maar zie het nu staan. Arme Tineke
Of trollen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dan kan je er tenminste gewoon overheen lezen
Hey Yvie.quote:Op zondag 21 december 2014 17:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dan kan je er tenminste gewoon overheen lezen
Zoals ik zei, welke andersquote:Op zondag 21 december 2014 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook een comic/tekenfilmserie.
Ik heb gister gewoon een musical gezien die ik mooi vond.quote:
We hebben gewonnen schat, en dat telt he.quote:Op zondag 21 december 2014 17:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey Royco
Beetje teleurstellende wedstrijd vanmiddag he?
[..]
Dat kan ook nog.
Nou voor mij niet altijd hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben gewonnen schat, en dat telt he.
Hij gelooft in mij is echt een goede musical.quote:Op zondag 21 december 2014 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gister gewoon een musical gezien die ik mooi vond.
Of hij was echt goed of ik ben soft aan het worden
Nja hangt er een beetje vanaf hoe het loopt. Nu was het slecht spel maar de uitslag niet onterecht gelukkig, dus dan kan ik het nog wel accepteren, maar soms...quote:Op zondag 21 december 2014 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet altijd, maar in eerste instantie wel
Zeker.quote:Op zondag 21 december 2014 18:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo zou jij dat toch ook gewoon doen?
Vond ik ookquote:Op zondag 21 december 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij gelooft in mij is echt een goede musical.
Oei, ik check gelukkig altijd alles 2 keer sinds mij dat 5 jaar terug ook een keer is overkomen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Papieren zakdoek meegewassen, nu zit alles onder. Struggles.
ik had nochtans wel verwacht dat die twee zouden gaan trouwen hoor. die chemistry is toch duidelijk?quote:
Heb zo'n vermoeden dat Royco dat heel veel beter kan dan ditquote:Op zondag 21 december 2014 18:05 schreef perro. het volgende:
[..]
ik had nochtans wel verwacht dat die twee zouden gaan trouwen hoor. die chemistry is toch duidelijk?
oki, een post van 3 woorden is inderdaad wat karig.quote:Op zondag 21 december 2014 18:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat Royco dat heel veel beter kan dan dit
Dit is gewoon een slappe pogingquote:Op zondag 21 december 2014 18:05 schreef perro. het volgende:
[..]
ik had nochtans wel verwacht dat die twee zouden gaan trouwen hoor. die chemistry is toch duidelijk?
Ik normaal ook, maar nu dus even niet want haastquote:Op zondag 21 december 2014 18:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei, ik check gelukkig altijd alles 2 keer sinds mij dat 5 jaar terug ook een keer is overkomen.
Uiteraard.quote:Op zondag 21 december 2014 18:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat Royco dat heel veel beter kan dan dit
jou ten huwelijk vragen doe je natuurlijk met een ingepakte doos loubies, met een ring om de hak heen.quote:
Zo, daar is al goed over nagedachtquote:Op zondag 21 december 2014 18:09 schreef perro. het volgende:
[..]
jou ten huwelijk vragen doe je natuurlijk met een ingepakte doos loubies, met een ring om de hak heen.
jou ken ik nog niet zo lang als sammie, dus bij jou zal ik zoiets over een tijdje ook zo uit mijn mouw kunnen schudden.quote:Op zondag 21 december 2014 18:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo, daar is al goed over nagedacht
Ben benieuwdquote:Op zondag 21 december 2014 18:11 schreef perro. het volgende:
[..]
jou ken ik nog niet zo lang als sammie, dus bij jou zal ik zoiets over een tijdje ook zo uit mijn mouw kunnen schudden.
Ik zou de Loubies aannemen en de ring teruggevenquote:Op zondag 21 december 2014 18:09 schreef perro. het volgende:
[..]
jou ten huwelijk vragen doe je natuurlijk met een ingepakte doos loubies, met een ring om de hak heen.
Nah, te voorspelbaar voor Sammie.quote:Op zondag 21 december 2014 18:09 schreef perro. het volgende:
[..]
Indiaasquote:Op zondag 21 december 2014 18:09 schreef Koettie het volgende:
Oke ga alweer eten bestellen. Ben een luie flikker
Alphen in het mooie land van Maas en Waalquote:Op zondag 21 december 2014 18:12 schreef Harmankardon het volgende:
Een achterneef van mij had een vliegtuig gehuurd met zo'n banner met de tekst: schat, wil je met me trouwen? Hij zou met zijn aanstaande buiten gaan picknicken, romantiek dit dat alles. Het was juni, letterlijk geen wolkje aan de lucht en alles zag er top uit. Alleen dat vliegtuig kwam maar niet. Wat bleek? In plaats van Alphen in Gelderland heb je er ook eentje in Noord Brabant![]()
Wel gewoon getrouwd trouwens. Inmiddels weer gescheiden.
eerste wat in me opkwam was een feyenoordbodypaint. maar dat zou me denk ik toch wat te ver gaan.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou de Loubies aannemen en de ring teruggeven.
Maar dan te ver vanwege de bodypaint of het Feyenoord gedeelte?quote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef perro. het volgende:
[..]
eerste wat in me opkwam was een feyenoordbodypaint. maar dat zou me denk ik toch wat te ver gaan.
Helemaal niet.quote:
Dan mag alles terug naar de winkelquote:Op zondag 21 december 2014 18:15 schreef perro. het volgende:
[..]
zo werkt het niet heh. package deal ditdat.
het feyenoordgedeelte.quote:Op zondag 21 december 2014 18:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dan te ver vanwege de bodypaint of het Feyenoord gedeelte?
Al was dat wel het geval geweest, dan hoef je die fora toch nog niet te kennen?quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een paardenmeisje aangedouwd begrijp ik?
Jij wil gewoon die schoenen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal niet.
[..]
Dan mag alles terug naar de winkel.
Iedere vrouw met ook maar een beetje smaak qua schoenen wil dat.quote:
Als ik het al zou doen, dan op een normale manier.quote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef Koettie het volgende:
Haha zo echt awkward worden van die grote dingen. Vraag het gewoon, klaar. Of liever niet, benn iet zo;n trouwer
Nee, maar die kans is best klein tegenwoordig want het is een heel bekend en groot forum.quote:Op zondag 21 december 2014 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Al was dat wel het geval geweest, dan hoef je die fora toch nog niet te kennen?
Ik kende het ook niet tot vandaag.quote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nee, maar die kans is best klein tegenwoordig want het is een heel bekend en groot forum.
Terecht welquote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere vrouw met ook maar een beetje smaak qua schoenen wil dat.
Ik zou het wel een beetje op een romantische manier doen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik het al zou doen, dan op een normale manier.
Maar ik ga toch niet trouwen.
cookies zijn nog niet zo slimquote:Op zondag 21 december 2014 18:20 schreef Samzz het volgende:
Waarom krijg ik reclame voor jurken die ik al in mijn bezit heb?
Dit is een van de grootste makken in dat soort reclame ja.quote:Op zondag 21 december 2014 18:20 schreef Samzz het volgende:
Waarom krijg ik reclame voor jurken die ik al in mijn bezit heb?
nee.quote:Op zondag 21 december 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
Ik weet al precies wat ik ga zeggen wanneer ik ten huwelijk gevraagd word.
Nee, faxie geen anaal vandaag?quote:Op zondag 21 december 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
Challenge acceptedquote:Op zondag 21 december 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
Sounds nicequote:Op zondag 21 december 2014 18:21 schreef perro. het volgende:
[..]
misschien een formule 1 wagen huren, rondje rijden op zandvoort met een banner erachter.
Oh, dus dat gaat er misquote:
Exact.quote:
Het 'nee' gedeelte is goed. De rest isquote:Op zondag 21 december 2014 18:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nee, faxie geen anaal vandaag?
Jij bent gewoon een beetje raar?quote:Op zondag 21 december 2014 18:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nee, faxie geen anaal vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |