Ik vind het ook luguber klinken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef Myraela het volgende:
Ik vind knuffelen met een dode kat wel een beetje eng.
Dadelijk een filmpje kijken denk ik. Lekker ontspannen na een dag overhuizen en spullen sjouwen.quote:
Nee! Ik had gisteren en vandaag prop vol zitten en opeens gaat niets doorquote:
Ok,anders omschreven,ernaast zitten en aaien over zijn kop.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef Myraela het volgende:
Ik vind knuffelen met een dode kat wel een beetje eng.
Kom net onder de douche vandaan en ben op zoek naar planning, heb eindelijk weekendquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
Straks de paarden voeren en dan lekker met een wijntje een serie kijken. Daarna slapen
.
Ja dan zal je wel moe zijn iddquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dadelijk een filmpje kijken denk ik. Lekker ontspannen na een dag overhuizen en spullen sjouwen.
Oei, wattdanquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee! Ik had gisteren en vandaag prop vol zitten en opeens gaat niets door
Meer gappies zoeken??quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:34 schreef rival het volgende:
[..]
Kom net onder de douche vandaan en ben op zoek naar planning, heb eindelijk weekend
Maar krijg mijn gappies niet te pakken
Ik zou ook niet opnemen als je me gappie zou noemen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:34 schreef rival het volgende:
[..]
Kom net onder de douche vandaan en ben op zoek naar planning, heb eindelijk weekend
Maar krijg mijn gappies niet te pakken
Allemaal verschillende redenen natuurlijkquote:
Nouja ik wil niet net zomaar iemand chillen dus ik heb wel een voorkeur.quote:
Bla bla blaquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou ook niet opnemen als je me gappie zou noemen.
Poging tot?Goed geregeld art.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik masseer wel! Poging tot.
Nou, dat ligt eraan... Ik ken mensen die het met hun poging tot fijn erger makenquote:
Nu ben ik bangquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat ligt eraan... Ik ken mensen die het met hun poging tot fijn erger maken.
Haul ass dan!quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:49 schreef Koettie het volgende:
Ik moest 9 uur in de kroeg zijnNever gonna workk
Mijn laatst ontvangen massage is jaren geleden.Qua geven een paar weken,maar daar schijn ik vrij aardig in te zijn.Maar ja,het bij mezelf doen is lastiger.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat ligt eraan... Ik ken mensen die het met hun poging tot fijn erger maken.
Dat laatste zinnetjequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
'Sony wil Idris Elba als donkere James Bond'
Dit wel...
Ja niet veel regen gehadquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was het iig niet voor niks
Beetje droog nog of dat dan weer niet?
Geen idee. Last van de winterse dagen, denk ikquote:
't Is helemaal niet zo koudquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Last van de winterse dagen, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |