Hou hem nog maar even binnen hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:09 schreef DJMO het volgende:
en wtf doe ik in de top tien?? ik heb me gisteren pas gemeld ofzo ..
dat was ik wel van planquote:Op maandag 22 december 2014 19:10 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Hou hem nog maar even binnen hoor
Ik ben ook al begonnen met zaken kopen hoor. Ik koop elke maand iets groots (en kleins ), zodat tegen de tijd dat mijn verlof begint, ik echt van verlof kan genieten en niet nog van alles moet doen.quote:Op maandag 22 december 2014 13:28 schreef Selvaria het volgende:
Wow Stippelrientje, wat vroeg al voor de eerste aankopen! Wel supergaaf.Ik ben zelf zo'n mietje dat niks durft te kopen voor de 20-weken-echo omdat jeweetmaarnooit.
Maar na 2 januari mag ik los!![]()
Utrecht is net zo'n drama. Tenminste, als je een beetje een fijne plek wenst.quote:Op maandag 22 december 2014 20:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ja KDV hadden wij ook met 12 weken al geregeld. In Haarlem en A'dam kun je het beste met een natte test in je handen gaan aanmelden geloof ik, dan heb je misschien een plekje na je zw.sch.verlof
KDV hier had het berekend: het liefst 6 weken voor de bevruchting aanmelden, dan ben je op tijd aan de beurtquote:Op maandag 22 december 2014 20:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ja KDV hadden wij ook met 12 weken al geregeld. In Haarlem en A'dam kun je het beste met een natte test in je handen gaan aanmelden geloof ik, dan heb je misschien een plekje na je zw.sch.verlof
Lolquote:Op maandag 22 december 2014 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
KDV hier had het berekend: het liefst 6 weken voor de bevruchting aanmelden, dan ben je op tijd aan de beurt
Kennis van mij is vestigingsmanager van een (vrij hip geloof ik) kdv in centrum Utrecht. Dat is wel makkelijk, haar baby zit daar dus ook.quote:Op maandag 22 december 2014 20:56 schreef Lushes het volgende:
[..]
Utrecht is net zo'n drama. Tenminste, als je een beetje een fijne plek wenst.
Scholen idem. Ik heb 'm al op de wachtlijst staan voor de basisschool die ik zo graag wens. Het is een internationale basisschool met een vrij boeiend curriculum ( programmeren) , maar de plekken zijn zeer schaars.
Ze worden nog net niet uitgeloot.
Het geeft mij wel rust. Iets zegt me dat ik compleet overdondert ga raken door *het kind* en wat er allemaal bij komt kijken. Ik denk dat ik dan niet de headspace heb om over zulke praktische dingen na te denken.
Lekker hoor, baby mee naar werk <3 zit ze op de springweg toevallig? daar heb ik praktisch naast gewoond.quote:Op maandag 22 december 2014 21:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Kennis van mij is vestigingsmanager van een (vrij hip geloof ik) kdv in centrum Utrecht. Dat is wel makkelijk, haar baby zit daar dus ook.
Nee aan de maliebaan geloof ik.quote:Op maandag 22 december 2014 21:37 schreef Lushes het volgende:
[..]
Lekker hoor, baby mee naar werk <3 zit ze op de springweg toevallig? daar heb ik praktisch naast gewoond.
Bij ons hebben we ook kinderopvang op werk, maar daar ben ik niet zo van onder de indruk. Bovendien kan ik me dan echt niet concentreren vrees ik.
De mijne gaat overigens net buiten de stad, in een dorp. Daar had ik die wachtlijst overigens niet verwacht en toch is ie langer dan in de stad. ( capaciteit is juist groter dan de kdv's in de stad! )
Oh daar zitten een hele rits kdv's, allemaal even hippig. Ik zag ze s' ochtends altijd in colonne op peperdure bakfietsen langs de singel rijden.quote:
Uhhuh, klassieke muziek en warme maaltijden enzo. Zij is heel tof overigens hoor! Ze is ook pedagoog.quote:Op maandag 22 december 2014 21:43 schreef Lushes het volgende:
[..]
Oh daar zitten een hele rits kdv's, allemaal even hippig. Ik zag ze s' ochtends altijd in colonne op peperdure bakfietsen langs de singel rijden.
Utrecht-stad heeft wat dat betreft echt een bizarre kdv-dichtheid en tóch wachtlijsten.
Ik vind pedagogen heel leerzaam, de vrouw van mijn baas is een pedagoge. Heel down to earth en praktisch qua adviezen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Uhhuh, klassieke muziek en warme maaltijden enzo. Zij is heel tof overigens hoor! Ze is ook pedagoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |