En StarDust? Of niet? Weet het niet meer zo goed..quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:33 schreef Cholula het volgende:
Volgens mij mag Crumpette ook uit de lijst.
Ik dacht echt precies hetzelfde 1 seconde geleden!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oeh ik roep wel 1 maart maar dat is al na jouw UD.. Bizar!
hier nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:59 schreef Krisvc het volgende:
Zeg eens, ervaren mamma's, Chinese kalender, klopte die?
Tuurlijk! Graag zelfs want al mijn onderwijscollega's en vriendinnen willen in de kerstvakantie ineens langskomen, die hadden eerder geen tijdquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik dacht echt precies hetzelfde 1 seconde geleden!
Na 8 januari heb ik verlof, dus denk dat ik daar nog heel even op wacht, goed?
Nope! Ik had nu een meisje moeten krijgenquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:59 schreef Krisvc het volgende:
Nope!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:59 schreef Krisvc het volgende:
De helft van de tijd welquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:59 schreef Krisvc het volgende:
Dus statistisch gezien heb ik 50% kans dat 'ie goed zit?quote:
Sowieso. Jongen of meisje, meer opties zijn er niet hequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:05 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Dus statistisch gezien heb ik 50% kans dat 'ie goed zit?
Het lijkt zo'n ijzersterke methode he!quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:09 schreef Krisvc het volgende:
Nahhh, dat had ik nou nooit verwacht.
Hé hé, je hebt ook nog intersex, qua lichamelijk geslacht. Om het over de grote variatie in genderidentiteiten nog niet te hebben... /mierenneukerquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Sowieso. Jongen of meisje, meer opties zijn er niet he
Die staan niet genoemd in die kalender hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:20 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Hé hé, je hebt ook nog intersex, qua lichamelijk geslacht. Om het over de grote variatie in genderidentiteiten nog niet te hebben... /mierenneuker
Dan is de kans dat 'ie klopt dus nog minder dan 50%quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Die staan niet genoemd in die kalender hoor
Iemand zou een nieuwe moeten maken!quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:25 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dan is de kans dat 'ie klopt dus nog minder dan 50%
Ik weet gewoon nu al dat dit bij ons ook gaat gebeuren, haha.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:27 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Wacht maar tot die kleine er is... dat je dan een keer langskomt en de motor van de auto nog niet uit is en je hoort de achterdeuren klapperen en ziet je ouders met je kind naar binnen huppelen zonder ook maar gedag gehoord te hebben
Neequote:Op zaterdag 20 december 2014 19:59 schreef Krisvc het volgende:
Kwalen enzo weet ik eerlijk gezegd niet, maar het pendelen met mijn trouwring werkte welquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:20 schreef purebliss het volgende:
Nou andere vraag dan. Klopten alle bakerpraatjes bij jullie?
Bij mij het grootste gedeelte van de 'jongenskwalen' wel.
(Blijft onzin natuurlijk maar wel grappig om te lezen)
Leuk he, de hikquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:37 schreef Risu het volgende:
Oh ja, ik las hier nog iemand die de hik had gevoeld bij de kleine (cactus geloof ik)
Zo grappig, ik voelde gisteren ook voor het eerst ineens een ritmisch getik. Nou zijn wij wel muzikaal aangelegd, maar zo ritmisch kan alleen de hik zijn. Super grappig gevoel en heel subtiel nog. Ik wilde het aan man laten voelen maar het was toch te subtiel nog. En de stuitligging maakt het tot nu toe ook lastiger iets te voelen aan de buitenkant. De meeste schoppen gaan naar beneden of richting darmen. Gelukkig voel ik haar zelf wel volop.
Mooie UDquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:30 schreef Krisvc het volgende:
Thanks Kwak. Dat hou ik mezelf ook voor. Het is allemaal niet niks en ik mag af en toe best even panieken. Fijn dat je zo snel aan je mannetje gewend bent.
Mag mijn uitgerekende datum naar 7 juli Phaidra?
Want in genderidentiteiten zijn er meer opties dan jongen of meisje?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:20 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Hé hé, je hebt ook nog intersex, qua lichamelijk geslacht. Om het over de grote variatie in genderidentiteiten nog niet te hebben... /mierenneuker
Dankje, ik vind hem ook erg leukquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:09 schreef faptist het volgende:
McLaura,
Wat een leuk zoontje heb jij! En wat een leuke manier om het wereldkundig te maken> Veel leuke reacties gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.thedailybeast.(...)-gender-options.htmlquote:Op zondag 21 december 2014 16:34 schreef McLaura het volgende:
[..]
Want in genderidentiteiten zijn er meer opties dan jongen of meisje?
quote:Op zondag 21 december 2014 16:36 schreef NotTheSame het volgende:
Wat is het stil hier? Iedereen bezig met de voorbereiding voor Kerst?
Hier gaat het z'n gangetje. Oftewel, ik kan niet zoveel.
Gisteren Draak's (en mijn) verjaardag gevierd maar zelfs 25 man serveren was me nog teveel. Thank god dat mijn moeder en manlief het in de gaten hadden dus die hadden het al vrij snel overgenomen.
Inmiddels ook maar een beslissing gemaakt wat betreft het ks verhaal. Nu nog kijken of mijn wensen gehonoreerd kunnen worden.
Daarnaast (zoals gewoonlijk, want ja, het zou hier ook eens een keer meezitten) weer slecht nieuws gehad.Het zit echt niet mee he... Ik hoop toch maar zo dat je straks kunt 'genieten' van de bevalling en alles wat erna komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het stil omdat we de hele dag geklust hebben. Ik heb weer wat nieuwe dingen gedaan die ik nog nooit had gedaan. Een hanglamp opgehangen en gipsplaat tegen de muur gezet. Het huis ziet er weer een beetje toonbaarder uit, maar het is nog steeds een ontiegelijke zooi. Morgen intake kraamzorg en ik wilde het graag wat netjes hebben daarvoor. Of krijg je daar niet echt commentaar op?
Ohquote:Op zondag 21 december 2014 16:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
http://www.thedailybeast.(...)-gender-options.html
Een heleboel zelfs, en niet perse omdat FB ze als optie geeft maar dit artikel is vrij begrijpelijk geschreven itt andere bronnen die ik vond.
+1 op het chagrijnig zijn. Al ben ik voornamelijk chagerijnig omdat mijn lijf vandaag niet wil meewerken terwijl ik een opruimdag in gedachten had. Dus loop ik te zeuren en zaniken tegen mijn lief en heb ik vijf minuten daarna een rotgevoel omdat ik naar doe tegen hem. Gaat lekker hier dusquote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef Krisvc het volgende:
He gatver wat een rotnieuws NTS.
Is het een sector waar wel uitzicht in is?
Hier stil vandaag omdat ik gewoon gigantisch sago ben. Zonder goede reden.
Herkenbaar. Sago omdat man zijn muziek zo hard aan heeft staan en dan net zo lang zuchten tot hij vraagt wat er is in plaats van gewoon zeggen dat hij z'n muziek wat zachter moet zetten. En last van stomme bandenpijn waardoor ik me nu al immobiel voel en hoogzwanger gedraag terwijl ik tegelijk vind dat ik daar nog geen recht op heb met 11 weken.quote:Op zondag 21 december 2014 16:57 schreef Cholula het volgende:
[..]
+1 op het chagrijnig zijn. Al ben ik voornamelijk chagerijnig omdat mijn lijf vandaag niet wil meewerken terwijl ik een opruimdag in gedachten had. Dus loop ik te zeuren en zaniken tegen mijn lief en heb ik vijf minuten daarna een rotgevoel omdat ik naar doe tegen hem. Gaat lekker hier dus
+1.quote:Op zondag 21 december 2014 16:57 schreef Cholula het volgende:
[..]
+1 op het chagrijnig zijn. Al ben ik voornamelijk chagerijnig omdat mijn lijf vandaag niet wil meewerken terwijl ik een opruimdag in gedachten had. Dus loop ik te zeuren en zaniken tegen mijn lief en heb ik vijf minuten daarna een rotgevoel omdat ik naar doe tegen hem. Gaat lekker hier dus
Helaas een sector met moeilijke vooruitzichten (transportsector). Maar hij heeft in zijn werkcarriere zich gelukkig veel disciplines aan kunnen leren en hij is ook een van de weinigen die z'n cursussen al up-to-date heeft dus hij heeft meestal een streepje voor op de rest van de sollicitanten.quote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef Krisvc het volgende:
He gatver wat een rotnieuws NTS.
Is het een sector waar wel uitzicht in is?
Hier stil vandaag omdat ik gewoon gigantisch sago ben. Zonder goede reden.
Veilig is het nog niet echt, met electriciteitsdraden die los hangen en afstapjes omdat de vloer er half uit ligtquote:Op zondag 21 december 2014 17:09 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Helaas een sector met moeilijke vooruitzichten (transportsector). Maar hij heeft in zijn werkcarriere zich gelukkig veel disciplines aan kunnen leren en hij is ook een van de weinigen die z'n cursussen al up-to-date heeft dus hij heeft meestal een streepje voor op de rest van de sollicitanten.
En sago zijn zonder reden hoort erbij hoor.
MevrouwCactus lekker productief dagje dus!
Kraamzorg kijkt volgens mij alleen naar of het veilig is voor haar en voor je baby, anders heeft ze hier ook een probleem, want nog geen gordijnen en geen lamp hier.
Cholula hier ook nog niet gebeld!quote:Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef Cholula het volgende:
Wat een rotnieuws NTS! Ik hoop dat het nieuwe jaar jullie meer rust gaat geven!![]()
Zeg die kraamzorg, hadden ze mij ondertussen ook niet moeten bellen voor een intake?
Ik was vergeten dat ik het al een keer had opgezochtquote:Op zondag 21 december 2014 18:24 schreef Danaa het volgende:
[..]
Cholula hier ook nog niet gebeld!
Meen bij week 34-37 dat ze contact opnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |