ferrari_rood
Oh wat spijtig om te lezen van Zorro.
En hoe eet Fire nu eigenlijk? Alleen natvoer ofzo?
Moeilijk lijkt me dat zeg..
NTS,
Lijkt me heerlijk om zo dicht op mijn ouders te wonen. Al heb ik wel veel respect voor je dat je het 5.5 maand bij hen hebt uitgehouden. Dat zou mij weer te veel zijn. Zeker omdat mijn autistische broertje (27) nog thuis woont en mijn oudste broer nu ook tijdelijk bij hen woont (ligt ins scheiding en heeft pas vanaf 5 jan een eigen woning).
Fijn dat ze je zo helpen met oppassen

Ook al zo’n klote ervaring?! Meid. wat ontzettend k*t. Ik vind het super verstandig dat je man mee gaat. AChterlijk wijf. Vertel het haar hoor. Je wilt niet dat zij gaat denken dat je zo tegen mensen kunt praten. Zie jezelf als een voorbeeld. Zo kan het niet verder. Dien een klacht in als je je daar beter bij voelt.
Want echt, zo hoor je nooit behandeld te worden. Lijkt mij ook dat het zo heel moeilijk wordt om die keuze te maken, omdat je je niet veilig voelde tijdens het gesprek. En dat lijkt mij wel een vereiste voor zo’n belangrijke keuze!
Hoe voel je je er nu over? Al wat meer lucht in je hoofd?
Dikke knuffel.
djmo,
ik post nooit dat soort persoonlijke dingen meer op fb. Wordt allemaal steeds Amerikaanser. Lees: Nepper. Lijkt soms wel alsof je alleen maar feest of vakantie foto’s mag plaatsen, klagen over de maandag en blij zijn wanneer het weekend is.
Ik heb ook een fb vriendin die constant verteld dat ze ziek is, maar daar scroll ik altijd overheen. Kun je niets liefs zeggen, zeg dan niets zei mijn moeder altijd en daar leef ik bij.
Jammer dat jij niet de reactie kreeg waar je op gehoopt (en verdiend!) had.
Laat je er niet door kisten.
purebliss,
hormonsters heb ik ook gehad hoor. Hoort er allemaal bij. Lekker huilen en vooral aan toegeven. Des te sneller is het weer voorbij, haha.
LuDann,
Dikke knuffel voor jou. De medische wereld kan soms zo hard zijn. Ik weet nog goed hoe ik huilend bij de gyno ben weggegaan na een consult 2 jaar geleden. Wat was die vrouw bot geweest. Sommigen kunnen echt wel een cursusje gespreksvaardigheden en inlevingsvermogen gebruiken.
Wens je zo graag een onbezorgde zwangerschap toe. Zonder gemene klachten, nare gesprekken bij de artsen en alles op een heerlijke roze wolk. Zo jammer om te zien dat dit je niet gegund is.
Enne.. ik zit best te wachten op zeikverhalen, ‘hele verhalen’ en gewoon ellende.. Hoe overtrokken je ook denkt dat het is. Daar zijn we hier toch voor? Gewoon delen gekkie!
Dikke kus voor jou!
Nikooos,
Wat een super schattig en ondeugend kijkend hondje heb jij! *smelt*.
ik86
Ouders (moeder) die alleen maar aan de baby denkt. Check!
Maar ik geniet er eigenlijk ook wel van. Zij is de enige bij wie ik dat ook doe. Al onze mailtjes gaan over de baby uitzet haha.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 16:27 schreef Lijnloos het volgende:[..]
Wacht maar tot die kleine er is... dat je dan een keer langskomt en de motor van de auto nog niet uit is en je hoort de achterdeuren klapperen en ziet je ouders met je kind naar binnen huppelen zonder ook maar gedag gehoord te hebben

Ik weet gewoon nu al dat dit bij ons ook gaat gebeuren, haha.
Snoenk,
Hoe zit het met de buik? Is de beeb er al uit?
Shopaholic,
Wat leuk! 2 meisjes!
Ik zou je naam eer aan doen en nu lekker gaan shoppen. Er zijn zoooooo veel leuke meisjeskleertjes!
McLaura,
Wat een leuk zoontje heb jij! En wat een leuke manier om het wereldkundig te maken> Veel leuke reacties gehad?
Zorgverzekering
Ik ben bij zilveren kruis verzekerd. Al jaren en dat vind ik prima. Wij betalen 215 per maand en dat vind ik best te doen. Nooit gezeik mee eigenlijk *fingers crossed voor de toekomst*
Bakerspraatjes..
Ik weet niet of de skulltheory een bakerpraatje is, hoogstwaarschijnlijk wel, maar die klopt bij mij wel.
Voor de rest eigenlijk niets. haha.
En jezus.. wat gaat dit topic snel! Ik moest binnen 26 uur gewoon 5 pagina’s teruglezen. Ai Caramba.
ik hoop dat ik aan iedereen gedacht heb. (dankjewel Notes).
Hier:
S. (mn kat) heeft verdomme pillen meegekregen ipv vloeibare medicatie. Wat een ramp is dat. Ik weet niet wie er harder huilde. Mn kat of ik.
Ik had een pillenschieter geleend na 3 wanhopige pogingen waarna hij schuim ging kotsen. Oh wat had ik het moeilijk..
Mn vakantie is begonnen. Tot 5 jan zit ik heerlijk thuis te genieten van mijn rust. Hopen dat manlief de kamer leeg ruimt en ik de kamer kan inrichten.
Het huis ligt nu vol met tasjes, dozen en andere babyspullen die wanhopig naar een eigen plekje verlangen.
Vandaag kreeg ik de vraag: Kom je al aan?
Ik: ja. Helaas wel.
Zij: vooral in je gezicht he.
BAM!
Het is nu 5 uur geleden en ik maak me er nog druk om. Wat een shit opmerking