Hou hem nog maar even binnen hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:09 schreef DJMO het volgende:
en wtf doe ik in de top tien?? ik heb me gisteren pas gemeld ofzo ..
dat was ik wel van planquote:Op maandag 22 december 2014 19:10 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Hou hem nog maar even binnen hoor
Ik ben ook al begonnen met zaken kopen hoor. Ik koop elke maand iets groots (en kleins ), zodat tegen de tijd dat mijn verlof begint, ik echt van verlof kan genieten en niet nog van alles moet doen.quote:Op maandag 22 december 2014 13:28 schreef Selvaria het volgende:
Wow Stippelrientje, wat vroeg al voor de eerste aankopen! Wel supergaaf.Ik ben zelf zo'n mietje dat niks durft te kopen voor de 20-weken-echo omdat jeweetmaarnooit.
Maar na 2 januari mag ik los!![]()
Utrecht is net zo'n drama. Tenminste, als je een beetje een fijne plek wenst.quote:Op maandag 22 december 2014 20:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ja KDV hadden wij ook met 12 weken al geregeld. In Haarlem en A'dam kun je het beste met een natte test in je handen gaan aanmelden geloof ik, dan heb je misschien een plekje na je zw.sch.verlof
KDV hier had het berekend: het liefst 6 weken voor de bevruchting aanmelden, dan ben je op tijd aan de beurtquote:Op maandag 22 december 2014 20:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ja KDV hadden wij ook met 12 weken al geregeld. In Haarlem en A'dam kun je het beste met een natte test in je handen gaan aanmelden geloof ik, dan heb je misschien een plekje na je zw.sch.verlof
Lolquote:Op maandag 22 december 2014 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
KDV hier had het berekend: het liefst 6 weken voor de bevruchting aanmelden, dan ben je op tijd aan de beurt
Kennis van mij is vestigingsmanager van een (vrij hip geloof ik) kdv in centrum Utrecht. Dat is wel makkelijk, haar baby zit daar dus ook.quote:Op maandag 22 december 2014 20:56 schreef Lushes het volgende:
[..]
Utrecht is net zo'n drama. Tenminste, als je een beetje een fijne plek wenst.
Scholen idem. Ik heb 'm al op de wachtlijst staan voor de basisschool die ik zo graag wens. Het is een internationale basisschool met een vrij boeiend curriculum ( programmeren) , maar de plekken zijn zeer schaars.
Ze worden nog net niet uitgeloot.
Het geeft mij wel rust. Iets zegt me dat ik compleet overdondert ga raken door *het kind* en wat er allemaal bij komt kijken. Ik denk dat ik dan niet de headspace heb om over zulke praktische dingen na te denken.
Lekker hoor, baby mee naar werk <3 zit ze op de springweg toevallig? daar heb ik praktisch naast gewoond.quote:Op maandag 22 december 2014 21:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Kennis van mij is vestigingsmanager van een (vrij hip geloof ik) kdv in centrum Utrecht. Dat is wel makkelijk, haar baby zit daar dus ook.
Nee aan de maliebaan geloof ik.quote:Op maandag 22 december 2014 21:37 schreef Lushes het volgende:
[..]
Lekker hoor, baby mee naar werk <3 zit ze op de springweg toevallig? daar heb ik praktisch naast gewoond.
Bij ons hebben we ook kinderopvang op werk, maar daar ben ik niet zo van onder de indruk. Bovendien kan ik me dan echt niet concentreren vrees ik.
De mijne gaat overigens net buiten de stad, in een dorp. Daar had ik die wachtlijst overigens niet verwacht en toch is ie langer dan in de stad. ( capaciteit is juist groter dan de kdv's in de stad! )
Oh daar zitten een hele rits kdv's, allemaal even hippig. Ik zag ze s' ochtends altijd in colonne op peperdure bakfietsen langs de singel rijden.quote:
Uhhuh, klassieke muziek en warme maaltijden enzo. Zij is heel tof overigens hoor! Ze is ook pedagoog.quote:Op maandag 22 december 2014 21:43 schreef Lushes het volgende:
[..]
Oh daar zitten een hele rits kdv's, allemaal even hippig. Ik zag ze s' ochtends altijd in colonne op peperdure bakfietsen langs de singel rijden.
Utrecht-stad heeft wat dat betreft echt een bizarre kdv-dichtheid en tóch wachtlijsten.
Ik vind pedagogen heel leerzaam, de vrouw van mijn baas is een pedagoge. Heel down to earth en praktisch qua adviezen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Uhhuh, klassieke muziek en warme maaltijden enzo. Zij is heel tof overigens hoor! Ze is ook pedagoog.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef Lushes het volgende:
[..]
Ik vind pedagogen heel leerzaam, de vrouw van mijn baas is een pedagoge. Heel down to earth en praktisch qua adviezen.
Die maaltijden heeft de mijne ook. Rond half 7 krijg je je kind gewassen, gestreken en met een a la carte maaltijd van Bubbles & Blessings weer mee naar huis.
Hopelijk houdt de kleine er niks aan over ^_^
Wij hebben er geen problemen mee gehad wat betreft een wachtlijst.quote:Op maandag 22 december 2014 21:27 schreef lunapuella het volgende:
Oef, wij willen een gastouderbureau, hoop dat het daar wat minder dramatisch is dan bij kdv...
Ik heb ook flexibel, want wil pas om 9uur brengen ( ik ben niet zo goed in de ochtend )quote:Op maandag 22 december 2014 22:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]M gaat vanaf 1 maart op maandag en donderdag. Ik heb een flexibel kdv contract dus ik heb gekozen voor 44 weken en dan van 7.30 tot 17.30. (Werk zelf in het onderwijs dus hoef niet zo'n lange dag).
Mijn man werkt ook in het onderwijs en weet pas laat welke dagen nodig zullen zijn, lastig inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2014 22:07 schreef Fannetje het volgende:
Minarosa ook al een jongetje, leuk leuk!
Wow, nu al ingeschreven voor het Kdv!![]()
Onze spruit zal ws vanaf september 1 dag per week gaan, maar ik weet pas in juni welke dagen ik volgend schooljaar werk, dus ik kan het eigenlijk dan pas aanvragen. Binnenkort eens met Kdv overleggen wat dan wijsheid is.
Anne ging pas met ruim anderhalf naar het Kdv en op woensdag, wat totaal geen populaire dag was, dus nooit problemen gehad.
Mijn vriend is vrijdag vrij, ik dinsdag en in elk geval dit schooljaar ook op woensdag (ouderschapsverlof).quote:Op maandag 22 december 2014 22:26 schreef Lushes het volgende:
[..]
Ik heb ook flexibel, want wil pas om 9uur brengen ( ik ben niet zo goed in de ochtend )
Hoe doe jij de overige dagen?
Ik vermoed dat het hier in het oosten van het land wel een beetje meevalt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:05 schreef Selvaria het volgende:
Wij gaan ook op zoek naar een gastouder. Ook ik sta voor de klas en weet met een beetje geluk mijn nieuwe rooster de vrijdag voor het nieuwe schooljaar begint, anders op de dag zelf.Wel krijgen we vanaf januari (direct na de kerstvakantie) een nieuwe roostermaker, misschien dat ik wel een dag kan 'reserveren'. Ben nu al twee jaar elke woensdag uitgeroosterd en dat bevalt me eigenlijk wel prima. Welke dag ik er dan bij ga krijgen ivm ouderschapsverlof moet ik even zien, het liefst geen dinsdag want dan zijn de meeste vergaderingen / scholingen.
Ik ga zo eens kijken of ik me kan aanmelden voor een intakegesprek bij een GO-bureau, krijg door dit topic het idee dat ik erg laat ben.Iemand enig idee of dat zo is (regio Enschede)?
Ik sta voor de klas, en weet idd een week voor het begin van het nieuwe schooljaar mijn rooster. Maar omdat ik nu maar 3 dagen werk, heb ik wel gewoon 2 vaste dagen vrij. Daar kan heel af en toe (lees, max. 1 keer per 10 weken) een uitzondering op komen (studiedag, of als de roostermaker er echt niet uit komt), maar dat is dan vaak wel op te lossen met oppasoma, of een extra dagje KDV.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:54 schreef faptist het volgende:
@fannetje,
Werken in het onderwijs en in juni 'pas' je nieuwe rooster weten?
Ik noem dat geen pas, maar al!
Ik sta ook voor de klas, maar zal het pas eind augustus (2 weken voor de start) te weten krijgen. Echt shit!
Maar m'n kdv is er al op voorbereid.
Hier ook flexibel contract, want veel vakanties die ik niet wens door te betalen
Tiramisu kan ook zonder alcoholquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:29 schreef Limone het volgende:
Wat een leuk moment om een SEO te hebben, twist!
Zouden jullie mij kunnen helpen? Ik moet voor kerst het toetje maken. Het thema is Italiaans en ik had eerst tiramisu bedacht, maar nu wil ik een toetje zonder drank.Ik ben nu inspiratieloos.
Iemand een goed idee?
Ja, is zeker lekker! Gewoon met vanille kan ook. En dan wat aardbeien in stukjes snijden en even verwarmen met een klein beetje suiker. En dat over de panna cotta lepelen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:35 schreef Limone het volgende:
Ja, is dat lekker? Ik heb dat eigenlijk nog nooit gegeten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |