Haha! Cloud farm was ook een optie voor ons maar we wilden vooraf boeken dus werd het toch Westermill Farm (ook een aanrader trouwens!)quote:Op zondag 21 december 2014 10:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Kwak kijk nou toch: http://www.sonnie-tieske.nl/verslagen/exmoor/exmoor.html Ik zag foto's op je facebook die me nogal bekend voor kwamen![]()
Bathquote:Op zondag 21 december 2014 12:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bath!
Exmoor zijn we nog niet geweest, Dartmoor wel.
Bij ons was het een voorwaarde dat hondjes mee mochten en vond de locatie wel tof. Jullie hadden wel iets beter weer geloof ikquote:Op zondag 21 december 2014 12:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Haha! Cloud farm was ook een optie voor ons maar we wilden vooraf boeken dus werd het toch Westermill Farm (ook een aanrader trouwens!)
Zie heel veel bekends idd.
Wij doen nooit rondjes, want we zitten meestal twee weken op een adres. Afgrlopen zomer dus in Dartmoor, Devon. Wel een keer naar boven gereden, maar dat was voor een plaatsje aan de kust.quote:Op zondag 21 december 2014 12:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bath
Dartmoor zijn we die vakantie ook geweest, is ruiger en woester. Exmoor is lieflijker vond ik. Allebei heel tof.
(We deden toen een rondje somerset/exmoor/dartmoor/cornwall/south downs)
de UK is inmiddels vaste prik bij onsquote:Op zondag 21 december 2014 12:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij doen nooit rondjes, want we zitten meestal twee weken op een adres. Afgrlopen zomer dus in Dartmoor, Devon. Wel een keer naar boven gereden, maar dat was voor een plaatsje aan de kust.
Engeland.
Nu klaar met lezen. Wij hebben dat stukje bij Porlock van 25% helling ook gereden. Naar beneden. Doodeng vond ik het....quote:Op zondag 21 december 2014 12:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
de UK is inmiddels vaste prik bij ons
Oooh.quote:Op zondag 21 december 2014 12:47 schreef minilot het volgende:
En klaar is kees!
Tropisch stolletje met (o.a.) kokos, palmsuiker en geconfijte ananas.![]()
[ afbeelding ]
Oh dat ziet er erg lekker uit.quote:Op zondag 21 december 2014 12:47 schreef minilot het volgende:
En klaar is kees!
Tropisch semi-stolletje van briochedeeg met (o.a.) kokos, palmsuiker en gekonfijte ananas.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2014 12:47 schreef minilot het volgende:
En klaar is kees!
Tropisch semi-stolletje van briochedeeg met (o.a.) kokos, palmsuiker en gekonfijte ananas.![]()
[ afbeelding ]
Is het ook!quote:Op zondag 21 december 2014 13:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh dat ziet er erg lekker uit.
Nou moe!quote:Op zondag 21 december 2014 13:05 schreef Sarabi het volgende:
(+beledigd dat we nooit het hoofdgerecht mogen doen).
Sounds scrumptious!quote:Op zondag 21 december 2014 13:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Is het ook!Wel anders dan gewone stol, wat vaak wat droger, steviger krentenbrood is. Dit is aaibaar zacht, bijna romig briochekruim
Nee want is altijd een paar dagen voor kerst opeens of we gourmetten of diegene beslist het hoofdgerecht te maken en wij krijgen meestal het nagerecht in de maag gesplitst.quote:Op zondag 21 december 2014 13:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou moe!
Wel eens nagevraagd waarom eigenlijk?
Beetje uit mijn hoofd, vrees ik. Ik heb de laatste tijd veel briocheachtig brood gemaakt, dus gewoon met veel boter en melk erin en 'kneden' door er lekker mee te smijten.quote:
À l'improviste.quote:Op zondag 21 december 2014 13:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Beetje uit mijn hoofd, vrees ik. Ik heb de laatste tijd veel briocheachtig brood gemaakt, dus gewoon met veel boter en melk erin en 'kneden' door het tond te smijten.En ik had nog gekonfijte ananas en toen dacht ik: ik gebruik palmsuiker in plaats van gewone suiker en toen dacht ik: ik doe er geen amandelen bovenop maar kokosschaafsel.
quote:Op zondag 21 december 2014 13:15 schreef Duderinnetje het volgende:
@minilot: nee ik kook niet voor kerst! Hebben er een hekel aan, of in elk geval geen speciaal gevoel bij, dus we zitten het uit. Vind het maar lastig dat de wereld twee dagen stilstaat om, voor mij, onbegrijpelijke redenen.
Dat ziet eruit alsof je het gekocht hebtquote:Op zondag 21 december 2014 12:47 schreef minilot het volgende:
En klaar is kees!
[ afbeelding ]
Ja dat was een leuke verrassing de eerste keer toen ik er met een zwaar beladen auto op moestquote:Op zondag 21 december 2014 12:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nu klaar met lezen. Wij hebben dat stukje bij Porlock van 25% helling ook gereden. Naar beneden. Doodeng vond ik het....
We zijn (geheel toevallig) met het goede weer meegereisd. Die zomer heeft t vreselijk geregend maar tijdens onze drie weken Engeland maar een dag of vier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |