Heb Maleficent gekeken gisteravond!quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:25 schreef minilot het volgende:
[..]
*wordt wakker*
Zei er iemand 'sprookje'?
Geen idee! Ik miste hem ook al hier. Kan me geen vakantieplannen a la prachtig Vietnam herinneren en zo. Misschien gewoon druk? Of misschien zijn wij te druk voor hemquote:Op zondag 21 december 2014 02:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Daar helemaal naast vroeg ik me af: weet iemand hoe het met Z80 gaat? Want die zie ik hier al een tijdje niet meer.
Mm het werd er niet ingegoten toch? Ik weet dat toen wij klein waren tijdens Nieuwjaarsborrel met de hele fam alle ooms en tantes zeiden: 'je mag best een slokkie, maar je gaat t niet lekker vinden'. Veel neefjes/nichtjes probeerden toen een slokje bier of champagne om vervolgens een scheef gezicht te trekken. Iedereen, ook ik, konden daar wel om lachen. Was niet echt huge.quote:Op zondag 21 december 2014 08:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dit is iets wat je onder de noemer kindermishandeling zou kunnen scharen. Dus ja, daar zou ik me ook wel mee bemoeien (ook als het geen familie was). Kan gewoon niet door de beugel.
Hoe vond je em? Ik vond de beelden mooier dan de film zelf.quote:Op zondag 21 december 2014 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb Maleficent gekeken gisteravond!
Ik vond hem wel ok eigenlijkquote:Op zondag 21 december 2014 10:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe vond je em? Ik vond de beelden mooier dan de film zelf.
Ik ga morgen voor kraambezoek met een andere vriendin 'het regent gehaktballen 2' kijken. Heeft ze binnengehengeld![]()
Nieuwsgierige vraag, waarom zit jij zo vaak in een hotel?quote:Op zondag 21 december 2014 11:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan zo naar de ijsbaan en hotelletje hier 30 km verderop
Vanavond uit wokken, zin in
hotelkamerveilingverslaafdequote:Op zondag 21 december 2014 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Nieuwsgierige vraag, waarom zit jij zo vaak in een hotel?
quote:
quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 11:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Lollig. Helaas minder spannend dan ik dacht,ik dacht aan een bijbaan als keuringsinstantie, je man/vriend die je overal alle hoeken van alle kamers wil laten zien, geheime affaires met minnaars etc
Ik gebruik meestal dit receptquote:Op zondag 21 december 2014 10:57 schreef broccolitaart het volgende:
Man man wat gingen jullie enorm snel de laatste tijd, ik kon het niet bijhouden.
Nu heb ik vakantie en nu ga ik meer reageren hier. Vanavond heb ik een kerstdiner met vrienden, met een Frans thema. Ik ga een vegetarische quiche maken maar ik ben ontzettend inspiratieloos, ook weet ik nog steeds niet hoe ik dat perfecte deeg kan maken.
Ik ga maar weer eens verder speuren, iemand die toevallig goede blogs/sites weet?
Snap ik. Maar je kan de spannende gedachten vast houden. Misschien is het wel waar en wil Uniekhoorn dat heul niet bekend maken hier en plein publicquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Snap ik. Maar je kan de spannende gedachten vast houden. Misschien is het wel waar en wil Uniekhoorn dat heul niet bekend maken hier en plein public
Pakketje met glimlach, klinkt spannend!quote:Op zondag 21 december 2014 11:54 schreef AnneX het volgende:
Vanaf 12 uur zit ik klaar voor een pakketje "met een glimlach"![]()
Vanmiddag is de Kerstsamenzang en de fanfare begeleidt ons zingen.
Dat echoot lekker met de fantastische acoustiek
Heerlijk oubollig met het hele dorp inclusief de hervormde gemeente kerstliedjes zingen om in de stemming te komen.![]()
Leuke plannen iedereen: veel plezier alemaal.
Bath!quote:Op zondag 21 december 2014 10:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Kwak kijk nou toch: http://www.sonnie-tieske.nl/verslagen/exmoor/exmoor.html Ik zag foto's op je facebook die me nogal bekend voor kwamen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |