Ha! Daar ga ik morgen toevallig wandelenquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Scharrel is weekendje weg met ouders in Holten.
*wordt wakker*quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is een aanzienlijk verschil tussen Ik hou van Holland en twee actiefilms plus sprookje
quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders luisteren prima naar mijDamn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou mijn zussen echt slaan als ze zoiets met hun kinderen zouden doen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders luisteren prima naar mijIk weet ook niet of ik t leuk zou vinden als een zus zich met de opvoeding van mijn kind zou bemoeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buiten het feit wat hij doet trouwens.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
jawel. Nu al 2 dagen iedere keer.quote:Op zondag 21 december 2014 00:42 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Jullie allemaal geen last dat Fok steeds down was?
Moet ik straks nog vrienden gaan zoeken ookquote:Op zondag 21 december 2014 00:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jawel. Nu al 2 dagen iedere keer.
Ah goeie, heb ik opgeslagen in lijstje 'moet ik nog kijken'.quote:Op zondag 21 december 2014 00:50 schreef AnneX het volgende:
F5F5F5
Wij lopen niet weg.waarheen dan?
Downtime heb ik gebruikt om eindelijk de docu over Lorde te kijken.
http://www.npo.nl/3doc/06-12-2014/VPWON_1232747
Bijzonder.
Bedankt voor de tip.
Ben gelukkig nauwelijks online op Fok! geweest de laatste dagen. Te druk met allerlei verbouwingen en verjaardagen.quote:Op zondag 21 december 2014 00:42 schreef Molo het volgende:
![]()
Jullie allemaal geen last dat Fok steeds down was?
Idem.quote:Op zondag 21 december 2014 00:51 schreef Molo het volgende:
Ah goeie, heb ik opgeslagen in lijstje 'moet ik nog kijken'.
Ja daar zal je best je energie voor nodig hebbenquote:Op zondag 21 december 2014 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben gelukkig nauwelijks online op Fok! geweest de laatste dagen. Te druk met allerlei verbouwingen en verjaardagen.
Komende dagen ook weer volop druk nog fine-tunen van de woonkamer en dan de (klein)kinderen ook nog eens op bezoek.
Allerlei verbouwingen!quote:Op zondag 21 december 2014 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben gelukkig nauwelijks online op Fok! geweest de laatste dagen. Te druk met allerlei verbouwingen en verjaardagen.
Komende dagen ook weer volop druk nog fine-tunen van de woonkamer en dan de (klein)kinderen ook nog eens op bezoek.
Hee, jij ook weer eens hier!quote:
Dit is iets wat je onder de noemer kindermishandeling zou kunnen scharen. Dus ja, daar zou ik me ook wel mee bemoeien (ook als het geen familie was). Kan gewoon niet door de beugel.quote:Op zondag 21 december 2014 00:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik t leuk zou vinden als een zus zich met de opvoeding van mijn kind zou bemoeien.
Buiten het feit wat hij doet trouwens.
Best onverwacht, na de lijkenverhalen.quote:Op zondag 21 december 2014 02:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het alleen altijd zo naar, maar dat is altijd bij de Hanos, dat je dan vis levend mee kan nemen en dat bij gevogelte de koppen er nog bij liggen. Ik neem me dan altijd voor vegetariër te worden, maar bij thuiskomst ben ik daar weer overheen.
Huishouden, chocolate chip cookies maken, laatste kerstcadeau scoren, boodschappen doen en voorbereiden op een hectische maandag.quote:Op zondag 21 december 2014 07:47 schreef minilot het volgende:
Trouwens: winter! Kortste dag vandaag.
Morgen ben ik jarig, en ik vier het niet want meh, maar wat ik wél leuk vind is dat op mijn verjaardag de nacht altijd een heel klein beetje korter duurt dan die ervoor. En dan heet ik ook nog eens Ilona, wat afkomstig is van Helena, dat, al naargelang het geraadpleegde namenboekje, 'zonneschijn', 'fakkel' of 'brenger van licht' betekent.
Ik dig die symboliek wel.![]()
Vroeg op voor kerststol maken trouwens. Wat gaan jullie doen vandaag, SCers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |