Ja, er zijn klachten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn wel echt klachten? Wat is jouw inschatting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Ik ben daar niet zo'n ster in, in zwijgen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon dood zwijgen dit soort gedoe als het stoort, dat helpt hier het beste
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, er zijn klachten.
Maar geen effectieve behandeling. Ook omdat ze alle pillen resoluut weigert.Oh fuck wat frustrerend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet, dus hebben ma en ik regelmatig ernstig mot.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo'n ster in, in zwijgen.
Ik kan me daar alles bij voorstellen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus hebben ma en ik regelmatig ernstig mot.
Met of zonder scharrel?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Relaxed avondje film kijken. Achtereenvolgens November Man, Fury en Maleficent.
En je bent niet ook daarmee opgevoed?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik begin eraan te wennen, want zo gaat t natuurlijk al decennia.
Blijf je dan wakker?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Relaxed avondje film kijken. Achtereenvolgens November Man, Fury en Maleficent.
Me tooquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik kijk uit naar de BZV-terugblik morgen.
Ja, ik heb die dure placebo's ook wel gehad.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En je bent niet ook daarmee opgevoed?
Heb je een eigen apotheek?
Scharrel is weekendje weg met ouders in Holten.quote:
Er is een aanzienlijk verschil tussen Ik hou van Holland en twee actiefilms plus sprookjequote:Op zaterdag 20 december 2014 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Blijf je dan wakker?
Had net op de bank geprobeerd om "ik hou van Holland" te kijken maar na 5 minuten sliep ik al
[..]
Ja, er zijn klachten.
Maar geen effectieve behandeling. Ook omdat ze alle pillen resoluut weigert.Zo, wat een contrast joh! En frustrerend to say the leastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En leuk beroep, zeker in combi met lesgeven
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik zag het inderdaadquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik kijk al de hele avond Stalker. Nog 2 afleveringen en dan is seizoen 1 afgelopen.
Ja, er zijn klachten.
Maar geen effectieve behandeling. Ook omdat ze alle pillen resoluut weigert.Wacht even, zelfs met jouw achtergrond neemt ze niets van je aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Is je dochter toch, dan weet je het altijd beterquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wacht even, zelfs met jouw achtergrond neemt ze niets van je aan?omg
Mijn ouders luisteren prima naar mijquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:53 schreef Molo het volgende:
Is je dochter toch, dan weet je het altijd beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
lekker bzv terugblik morgen ja!
en dan vooral lekker veel commentaar geven
quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders luisteren prima naar mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |