Boekweit en maizena, half om half.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat heb je in plaats van tarwe gebruikt?
Inpakken in pakpapier?
niet weten dat southpark bij BNW hoort en altijd waarheden vertelt om zo kleine kindjes stiekem slim te maken ipv tv drones.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:12 schreef Isegrim het volgende:
http://www.southpark.nl/full-episodes/s07e12-all-about-mormons
Het mooie is dat alles wat er in die aflevering verteld wordt over het mormonisme, feitelijk correct is. Dus ja, het is echt zo bizar.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:17 schreef SuperFood het volgende:
[..]
niet weten dat southpark bij BNW hoort en altijd waarheden vertelt om zo kleine kindjes stiekem slim te maken ipv tv drones.
Havermout koekjes er tegenaan duwen en er een strik omheen doen zodat ze blijven zitten?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Boekweit en maizena, half om half.
Volgende keer doe ik er ook een schep (gemalen) havermout door, dat geeft vast meer binding...
En het zit in bakpapier, maar daar moet het ooit (morgen) uit.
Nog meer bakken? Het is bijna half tien al.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Havermout koekjes er tegenaan duwen en er een strik omheen doen zodat ze blijven zitten?
Hahahahaha laatste is zo herkenbaarquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nog meer bakken? Het is bijna half tien al.
Plus: het is mijn moeder maar.
Ze beweert allergisch te zijn. Ik geloof er geen ruk van, ik ken haar langer dan vandaag...quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:21 schreef SuperFood het volgende:
maizena lijm maken, buitenkant van taart flink insmeren en op laten drogen.
waarom zonder tarwe? is dat zo'n hip persoon die je kent dat ie glutenvrij eet?
Is dat niet suuuuperranzig?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:21 schreef SuperFood het volgende:
maizena lijm maken, buitenkant van taart flink insmeren en op laten drogen.
waarom zonder tarwe? is dat zo'n hip persoon die je kent dat ie glutenvrij eet?
Ze gaat het hier zitten opeten he?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahahahaha laatste is zo herkenbaar![]()
Bakpapier leuk er omheen en dan strik?
Ik vind slagerstouw altijd wel leuk voor verpakken van baksels
Lijkt alleen niet zo heel erg te lukken als ik zo eens naar de VS kijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:17 schreef SuperFood het volgende:
[..]
niet weten dat southpark bij BNW hoort en altijd waarheden vertelt om zo kleine kindjes stiekem slim te maken ipv tv drones.
Da's meer Utahquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
En het enige juiste geloof is....: de mormonen
Als in 'wat is dit voor ding??? Stel nou dat ik het opgegeten had? Zitten misschien wel gluten in ja!!!'quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ze gaat het hier zitten opeten he?
Haar kennende, gaat ze zitten zwaaien met dat stuk karton.
Maizenalijm?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]ik hoop van niet, want het zit ook in de taart.
Maizena, maar dat zal wel slijmerig worden in de oven oiv appelvocht.quote:
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Als in 'wat is dit voor ding??? Stel nou dat ik het opgegeten had? Zitten misschien wel gluten in ja!!!'
En dan met de stem van Toren C?
Dat is een beetje het probleem.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:30 schreef Molo het volgende:
Ik denk dat driekwart van de Amerikanen niet door heeft dat ze zelf op de hak worden genomen door South Park
Nee joh, ik haal gewoon binnenkort nog een springvorm.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:27 schreef Isegrim het volgende:
Weekend Bakery heeft leuke kartonnen vormpjes waarin je ook kunt bakken. Voor de volgende keer?
Eigenlijk niet. Maar anders gaat ze zes keer roepen dat het echt niet erg is dat zij geen taart krijgt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is dat dan iemand voor wie je überhaupt een taart wilt bakken?
Gewoon zo erdoor of aangemaakt en als verdikker? (Net als curstardpoeder zeg maar?)quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maizena, maar dat zal wel slijmerig worden in de oven oiv appelvocht.
Sheeshquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar anders gaat ze zes keer roepen dat het echt niet erg is dat zij geen taart krijgt.
Zo, erdoor. Kneden met boter margarine en suiker enzo en dan bakken. Ik doe ook maar wat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon zo erdoor of aangemaakt en als verdikker? (Net als curstardpoeder zeg maar?)
Als het werkelijk zo was, had ze het woord 'coeliakie' gebruikt en het niet over een 'allergie' gehad...quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ze beweert allergisch te zijn. Ik geloof er geen ruk van, ik ken haar langer dan vandaag...
Godsamme herkenbaar, maar dan in net even andere context, huishouden enzo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar anders gaat ze zes keer roepen dat het echt niet erg is dat zij geen taart krijgt.
Nopequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
Als ze allergisch is mag ze ook geen haver, toch?
Nee, het gaat niet over gluten. Het gaat om tarwe-eiwit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als het werkelijk zo was, had ze het woord 'coeliakie' gebruikt en het niet over een 'allergie' gehad...
Dat klinkt niet zo lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo, erdoor. Kneden met boter margarine en suiker enzo en dan bakken. Ik doe ook maar wat.Pure boekweit leek me te sterk van smaak.
Gluten IS tarwe-eiwit...quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet over gluten. Het gaat om tarwe-eiwit.
Niet alle soorten zijn volledig glutenvrij, dus als je coeliakie hebt kan het alsnog problemen gevenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:39 schreef Isegrim het volgende:
Mensen met coeliakie kunnen wel haver eten geloof ik.
I think she is joking with yaquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gluten IS tarwe-eiwit...
Over haver: http://www.glutenvrij.nl/(...)et-glutenvrije-dieet
Niet alle eiwitten in tarme zijn gluten. Dus het zou kunnen dat je dan allergisch kunt zijn voor een ander eiwit.quote:
Ik zou echt ruzie krijgen met mijn ma denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:51 schreef Molo het volgende:
Oh zo bedoel je, ja zou kunnen idd, maar dan is het handig te weten precies wat en hoe.
Irritant als ze naar zo'n kwakzalver gaat en je dat zo ziet gebeuren. Zonde van het geld en het gezeik
Gewoon dood zwijgen dit soort gedoe als het stoort, dat helpt hier het bestequote:Op zaterdag 20 december 2014 21:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou echt ruzie krijgen met mijn ma denk ik.
Ja, er zijn klachten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn wel echt klachten? Wat is jouw inschatting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Ik ben daar niet zo'n ster in, in zwijgen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon dood zwijgen dit soort gedoe als het stoort, dat helpt hier het beste
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, er zijn klachten.
Maar geen effectieve behandeling. Ook omdat ze alle pillen resoluut weigert.Oh fuck wat frustrerend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet, dus hebben ma en ik regelmatig ernstig mot.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo'n ster in, in zwijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |