SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Nou ja, als je ziet wat voor dorpen eromheen zitten. Bloemendaal, Aerdenhout.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is denk ik wel meer yuppenvolk dat zich te goed voor Amsterdam voelt ja
Ik zie een heeeeeel klein beetje zon.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:06 schreef Qunix het volgende:
Walking on sunshine... Ik kijk buiten en denk
Ik denk dat ik AC DC.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie een heeeeeel klein beetje zon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2014 12:08:19 ]
was t toen eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou totaal niet gepast zijn deze editie.
Is Blof dat eigenlijk ooit.quote:
Dat arrogante humorloze smoelwerk van die Paskal toen hij door Ekdom in de zeik werd gezet blijft epischquote:
Jaaaquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat arrogante humorloze smoelwerk van die Paskal toen hij door Ekdom in de zeik werd gezet blijft episch
Waar is hier?quote:
Het ging over de tekst maar ik weet het ook niet meer preciesquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Ik herinner me alleen de grap niet meer.
Groningen.. het stortregent met behoorlijke windstoten en onweer...quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waar is hier?
Hier in Amsterdam/Amstelveen alleen wind en veel lage bewolking. Af en toe een gat en zie je hoogbewolking
Toen sneeuwde het en was het koud en heb ik me helemaal warm gesprongen tussen het volk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:17 schreef asco het volgende:
Is dat alweer vier jaar geleden?
Pffff
Niet te geloven.
Het leven is een flits!
Doosquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt Do ook nog langs (met sigaretten)? Dat was destijds ook zo'n unaniem en belachelijk succes.
Beter!quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen sneeuwde het en was het koud en heb ik me helemaal warm gesprongen tussen het volk.![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat arrogante humorloze smoelwerk van die Paskal toen hij door Ekdom in de zeik werd gezet blijft episch
Ze gaat een e-sigaret in de veiling doen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt Do ook nog langs (met sigaretten)? Dat was destijds ook zo'n unaniem en belachelijk succes.
Huh, wat was dat dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toen was het echt winterquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen sneeuwde het en was het koud en heb ik me helemaal warm gesprongen tussen het volk.![]()
Daar is Liekequote:Op zaterdag 20 december 2014 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien heeft Doutze nog een trui achterin de kast om erbij te doen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaat een e-sigaret in de veiling doen.
Scheelt. Je hebt hem zelf uitgelegd toentertijd:quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Ik herinner me alleen de grap niet meer.
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Gerard liet het stukje horen "Soms blijft de geest er hangen" () en toen vroeg hij aan Paskal, die klaarstond het lied te spelen, wat een G-Ster is en toen keek hij not amused. En toen probeerde hij nog een beetje erom te lachen. Want guttegut iemand heeft zijn geniale teksten verdraaid.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaat een e-sigaret in de veiling doen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt. Je hebt hem zelf uitgelegd toentertijd:
[..]
quote:
En zo oprecht ook altijd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:20 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Lieke van Lexmond, ik krijg de kriebels van dat kind maar dat komt grotendeels doordat ik jaloers ben op het feit dat ze altijd zo lekker vrolijk en positief kan zijn. Hoe doet ze 't.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt. Je hebt hem zelf uitgelegd toentertijd:
[..]
Ze fokt niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:20 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Lieke van Lexmond, ik krijg de kriebels van dat kind maar dat komt grotendeels doordat ik jaloers ben op het feit dat ze altijd zo lekker vrolijk en positief kan zijn. Hoe doet ze 't.
Alles voor de centen. Met d'r gesponsorde posts.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:20 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Coke en zaadquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:20 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:21 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Nou, wat dat betreft, bedankt ikzelf.
Volgens mij kan ze helemaal niet koken....quote:
Kedengkedeng.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo, we gaan maar ns aan het werk
Dat ben ik al 2 uurquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo, we gaan maar ns aan het werk
De kast staat wijd openquote:
De musical was leuk, de film is de slechtste film die ik ooit gezien heb.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:24 schreef TheVulture het volgende:
ABBA
Zolang het maar niks met die zaadfilm Mamma Mia van doen heeft
Daar verdient Domien nog veel te weinig voor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:24 schreef Snowballed het volgende:
Ze passen trouwens wel bij elkaar... domien en lieke..
Taal?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat ben ik al 2 uur![]()
* CrashO maar weer eens een regel code tikken gaat![]()
Amen Sister, zelfs Battlefield Earth was een meesterwerk vergeleken bij dat glazuurafbrekende tenenkrommende kutverhaalquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:25 schreef Cee het volgende:
[..]
de film is de slechtste film die ik ooit gezien heb.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar verdient Domien nog veel te weinig voor.
Pierce Brosnan. Zingend. I just can't.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amen Sister, zelfs Battlefield Earth was een meesterwerk vergeleken bij dat glazuurafbrekende tenenkrommende kutverhaal
Dan heb je Hercules in New York nooit gezienquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:25 schreef Cee het volgende:
[..]
De musical was leuk, de film is de slechtste film die ik ooit gezien heb.
Ach met zn vrouwelijke trekjes... gaat hij toch gewoon schoonmaken en koken..?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar verdient Domien nog veel te weinig voor.
Webdevquote:
In dat geval, wil ik hem zelf wel eigenlijk...quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ach met zn vrouwelijke trekjes... gaat hij toch gewoon schoonmaken en koken..?
Daar verdien je nog te weinig voor...quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
In dat geval, wil ik hem zelf wel eigenlijk...
Ik heb dit door google translate gehaald...maar geen idee welke taal je ineens bent gaan sprekenquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Webdev![]()
Ben nu bezig met een webshop multi-role blaatding in php/mysql/js met een stuk in Meteor (wat best wel fap werkt)
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:28 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Daar verdien je nog te weinig voor...
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb dit door google translate gehaald...maar geen idee welke taal je ineens bent gaan spreken.
Ik denk dat hij op zijn toetsenbord in slaap is gevallen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb dit door google translate gehaald...maar geen idee welke taal je ineens bent gaan spreken.
Ah nicequote:Op zaterdag 20 december 2014 12:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Webdev![]()
Ben nu bezig met een webshop multi-role blaatding in php/mysql/js met een stuk in Meteor (wat best wel fap werkt)
We gaan Wilbert brekenquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:28 schreef Cee het volgende:
Het anthem dat geen anthem mag wezen want dat Wilbert niet.![]()
Makes sensequote:Op zaterdag 20 december 2014 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op zijn toetsenbord in slaap is gevallen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:16 schreef Pino112 het volgende:
Dit heb ik dus gemist vanavond, hoe geniaal
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Magento toevallig?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Webdev![]()
Ik ben cijferneuker hè...dan weet ik dat toch allemaal niet.quote:
quote:
quote:
quote:
Ik snap er ook niks van hoor, dus geeft nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben cijferneuker hè...dan weet ik dat toch allemaal niet.
Domien stinkt uit zijn giegel na twee dagen sap, al zou een kokhalzende Lieke ook wel grappige TV zijnquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:30 schreef Snowballed het volgende:
Ik zou er helemaal niet van opkijken als ze elkaar zomaar vol zoenen... Het is nu al een stelletje..
Precies wat ik dachtquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:30 schreef Snowballed het volgende:
Ik zou er helemaal niet van opkijken als ze elkaar zomaar vol zoenen... Het is nu al een stelletje..
Is ze veel te verliefd voor...quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Domien stinkt uit zijn giegel na twee dagen sap, al zou een kokhalzende Lieke ook wel grappige TV zijn
C# is baas. Maar dit is een bijbaan, C# zijn helaas vrijwel allemaal voltijd vacatures.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah nice
Ben zelf meer van C# enzo, php is meer voor hobby
Wat heb je met de rest gedaanquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:32 schreef Cee het volgende:
Handjes, voetjes, vijfvingerige darm, alles.
nopequote:
Schandalig!!quote:
12quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoeveel het er moeten zijn.
Gisteren Mr. Blue Sky aangevraagd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:35 schreef hhh38 het volgende:
Dit nummer heb ik in 2012 aangevraagd, gaan jullie nog iets aanvragen dit jaar?
I call You Honey vanmorgen aangevraagdquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:35 schreef hhh38 het volgende:
Through the Barricades aangevraagdquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:35 schreef hhh38 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Magento toevallig?
Meteor moet ik ook maar eens induiken. Met nu met Polyfill bezig en Chaplin + Exoskeleton (en als view React).
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Through the Barricades aangevraagd
Ik hoef het niet meer aan te vragen, is al gedraaidquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:35 schreef hhh38 het volgende:
Elk jaar hè hetzelfde verhaal en op gestemd in de T2000quote:
Ja ik hoop vanaf januari er voltijd mee bezig te kunnenquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
C# is baas. Maar dit is een bijbaan, C# zijn helaas vrijwel allemaal voltijd vacatures.![]()
Heb nog wel ergens in een hoek onder homp stof een Microsoft certificaat voor .NET 2003 liggen
Freek danst op de maat mee hierop.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoef het niet meer aan te vragen, is al gedraaid
Die moet goed zoeken dan, negers zijn zeldzaam in Haarlemquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:37 schreef TheVulture het volgende:
Die vriendin van Domien belt nu de lokale neger voor een leuke wraakactie
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:38 schreef Pino112 het volgende:
M'n moeder gaat Barcelona aanvragen.
Freddiegodquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:38 schreef Pino112 het volgende:
En al bezig in ES6 toevallig?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:36 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Zelfbouw ding. Zitten teveel custom snabbels in om wat van de plank te kunnen trekken. (maatwerk spul met volledige wizard enzo). Chaplin is wel nice, wil ik zelf ook nog eens in duiken als ik tijd over heb
Ik heb liever Madrid.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:38 schreef Pino112 het volgende:
motorcycle emptinessquote:
hij is niet de enige gok ikquote:
daar heb je op zich wel een puntquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder een prima band qua muziek, maar qua mediauitspraken
Nah. Ben het wel al tegengekomen in artikelen over nieuwe speeltjes in Meteor (en achterliggende NodeJS), maar nog niks specifieks over opgezocht of gebruikt.quote:
Ik probeer het. De taal is makkelijk en duidelijk, maar de compilers zijn niet geweldig. Traceur van Google is mowah en SweetJS van Mozilla is wel iets beter, maar missen de macro's.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:41 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nah. Ben het wel al tegengekomen in artikelen over nieuwe speeltjes in Meteor (en achterliggende NodeJS), maar nog niks specifieks over opgezocht of gebruikt.
Jij wel dan?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:38 schreef Pino112 het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:45 schreef Snowballed het volgende:
Koen zag er ook echt slecht uit vannacht..
Iedere keer als ik 1992 zie staan als iemands bouwjaar heb ik de neiging om kiddo te roepen. Tot het tot me doordringt dat die intussen ook alweer 22 zijnquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:44 schreef asco het volgende:
In alle opzichten.
Wat was het leven toen mooi.![]()
(ja ik ben een ouwe lul)
Coen heeft de gewichten gevonden of hij wordt dik, maar die stierennek begint op te vallenquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:45 schreef Snowballed het volgende:
Koen zag er ook echt slecht uit vannacht..
was net 18, studeren en het huis uit. Mooie tijdquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:44 schreef asco het volgende:
[..]
In alle opzichten.
Wat was het leven toen mooi.![]()
(ja ik ben een ouwe lul)
Over 4 jaar, zijn milleniumbabies volwassen....quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Iedere keer als ik 1992 zie staan als iemands bouwjaar heb ik de neiging om kiddo te roepen. Tot het tot me doordringt dat die intussen ook alweer 22 zijn
Sorry.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Iedere keer als ik 1992 zie staan als iemands bouwjaar heb ik de neiging om kiddo te roepen. Tot het tot me doordringt dat die intussen ook alweer 22 zijn
Gelukkig is hij Belg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:47 schreef asco het volgende:
Goed nummer maar
Frankrijk![]()
Fransen![]()
Frans![]()
Echter: Vanessa Paradis![]()
![]()
Soenquote:
is toch een Belgquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:47 schreef asco het volgende:
Goed nummer maar
Frankrijk![]()
Fransen![]()
Frans![]()
Echter: Vanessa Paradis![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Waal. Die zijn net zo Belg als dat Limbabwanen Nederlands zijnquote:
Nee hij word gewoon vadsigquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Coen heeft de gewichten gevonden of hij wordt dik, maar die stierennek begint op te vallen
Dan houdt ze het lang met je vol.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:48 schreef asco het volgende:
[..]![]()
Meisjes uit 1996 zijn al legaal. Toen begon mijn huidige relatie.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Waal. Die zijn net zo Belg als dat Limbabwanen Nederlands zijn
Uhhuh, ze spoort niet helemaal denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan houdt ze het lang met je vol.
moet altijd hier aan denken:quote:
Gelukkigquote:
Nu klink je wel als een fossiel, ik probeer de schijn nog een beetje op te houdenquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:52 schreef asco het volgende:
[..]
Ik ken bijna niemand, haha.
Dat vind ik juist leuk aan dit. Ff een blik in het hedendaagse.
Volgensmij heeft dat er niet veel te maken of ik ben net ook 25 jaar ouder geworden, maar dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:52 schreef asco het volgende:
[..]
Ik ken bijna niemand, haha.
Dat vind ik juist leuk aan dit. Ff een blik in het hedendaagse.
Tsja, ik luister het hele jaar nooit naar 3fm. Eigenlijk alleen maar BNR en radio1. En stappen ga ik alleen naar feesten met oude house muziek.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu klink je wel als een fossiel, ik probeer de schijn nog een beetje op te houden
Ik luister meestal Radio 2 of Veronica, dus ik loop met veel ook redelijk achterquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:56 schreef asco het volgende:
[..]
Tsja, ik luister het hele jaar nooit naar 3fm. Eigenlijk alleen maar BNR en radio1. En stappen ga ik alleen naar feesten met oude house muziek.![]()
90% van de nieuwe muziek is ook echt nieuw voor mij.
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:56 schreef Pino112 het volgende:
Heeft Coen al verteld trouwens over zijn reis?
Zometeen weer. Kom je je Gnarp halen?quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zometeen weer. Kom je je Gnarp halen?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik er al lang een
Genant.quote:
Mooi!quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://now.3fm.nl/media?mediaId=18088797
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:08 schreef Snowballed het volgende:
Je ziet wel weer waar het oud geld zit...
Die is tof!quote:
quote:
Dat is ook echt een heerlijk nummer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:18 schreef Pandaplint het volgende:
Ze reageren een beetje zoals de Lullo's op Haar in m'n glas
Dit nummer is Ekdom.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gebeurde er? Kijk geen stream
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:18 schreef Pandaplint het volgende:
Ze reageren een beetje zoals de Lullo's op Haar in m'n glas
Ekdom is Gary Fomdeckquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is goed man!quote:
Die blijft de hele week verbaasd...quote:
Gary gaat het ZiggoDome wel vol krijgen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:20 schreef 123poetertjes het volgende:
Het is niet eens echt heel erg slecht, dat koortje heeft bijvoorbeeld wel wat
Gary Fomdeck
Denk het ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die blijft de hele week verbaasd...
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:20 schreef wieisboos het volgende:
Die twitter account ookhttps://twitter.com/garyfomdeck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |