SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2014 10:16:12 ]
Heeft wel indruk gemaakt als je het nu nog weetquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:16 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is de tweede keer dat ik een nummer van Taylor Swift hoor, de eerste keer was in september 2010
traumatische ervaring kennelijk?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:16 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is de tweede keer dat ik een nummer van Taylor Swift hoor, de eerste keer was in september 2010
quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft wel indruk gemaakt als je het nu nog weet
Nee, dat staat hier:quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
traumatische ervaring kennelijk?
Toch niet met een naald hè?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Haar broer Suzuki maakt ook goede muziek
Is niet het verhaal dat ik hoopte te horen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat staat hier:
http://www.last.fm/user/M(...)/Taylor+Swift/_/Mine
Nee da's kleremuziekquote:
ja zie je...je hersenen tasten aan door de kerstbellenquote:
Ik bedoelde deze naald.quote:
als je in de Beatles hebt gezeten wil het niet zeggen dat alles wat je gemaakt hebt goede muziek is. Echt een draak van een nummer dit.quote:
Welke hersenen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja zie je...je hersenen tasten aan door de kerstbellen
tering, dat duurde heel lang voordat ik hem begreep, zonder die linkwas dat niet geluktquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja zie je...je hersenen tasten aan door de kerstbellen
je verwacht het niet, maar hij heeft er serieus een paar.quote:
kijk even hoe je het spelde.quote:
Scherpquote:
Ja dat beweer ikquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja?
Het is toch ook Honten, of wou je beweren dat dat niet zo is
ik hou niet van hontenquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja?
Het is toch ook Honten, of wou je beweren dat dat niet zo is
Ik had gisteren een soortgelijke discussie, blijkbaar is het hip om woorden verkeerd te spellen onder het mom van 'expres', zodat je er mee wegkomt als je eigenlijk niet weet hoe je een woord schrijftquote:
Ik word hier te oud voorquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had gisteren een soortgelijke discussie, blijkbaar is het hip om woorden verkeerd te spellen onder het mom van 'expres', zodat je er mee wegkomt als je eigenlijk niet weet hoe je een woord schrijft
Ik herken hetquote:
Valt best mee, ik kan veel erger.quote:
Echt wel, maar ik ben nog niet in de stemming.quote:
Ik heb er nog een paar. Straks bij een kopje thee.quote:
Fok lag plat van 1 tot 3 ofzo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog iets gemist vannacht of vanmorgen?
Dronken Groningse studentes met Sjezing cars requestquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog iets gemist vannacht of vanmorgen?
Beetje vroeg nog voor bierquote:
Ik ga ze zelf makenquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar. Straks bij een kopje thee.
Ik weet het, tussen 1 en 2 was een mooiuurquote:
Vandaag?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beetje vroeg nog voor bier
[..]
Ik ga ze zelf maken
quote:
Nice...jammer dat het zo'n kolere eind is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk het wel. vast even proberen voor oud en nieuw
Tegen die tijd heb je zelf al 50 ballen klaar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nice...jammer dat het zo'n kolere eind is.
Ik heb een fituurpan waar er 2 tegelijk in kunnen, dus dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb je zelf al 50 ballen klaar.
Heerlijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een godgruwelijke zeikplaat dit.
Ik doe het gewoon in een grote braadpan, olie er in, en gassen maar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een fituurpan waar er 2 tegelijk in kunnen, dus dat denk ik niet.
Ja beetje wel, maar ik ben nog niet helemaal goed wakker en dan is het wel prima.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een godgruwelijke zeikplaat dit.
Flituurpanquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een fituurpan waar er 2 tegelijk in kunnen, dus dat denk ik niet.
Ja dat is ook een optie, maar geen zin.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon in een grote braadpan, olie er in, en gassen maar.
Frituurpan word nooit echt heet genoeg voor die dingen.
Hij is Chinees.quote:
Ik ga teveel met jou omquote:
Is wel gezellig, soort van.quote:
Galantis - Runaway (U & I)quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:42 schreef opperkleurder het volgende:
Wat is het anthem van dit jaar? Heb het nog niet gevolgd.
Ik mag hopen dat Shut Up And Dance kans maakt
Zou tof zijn, en mooi in lijn met de gedachte dat je die band dan voor Pinkpop kunt boekenquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:42 schreef opperkleurder het volgende:
Wat is het anthem van dit jaar? Heb het nog niet gevolgd?
Ik mag hopen dat Shut Up And Dance kans maakt
Ze zijn beide troep.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks mis mee, beter dan Albaavrotros.
Stonden Jamie Lidell, The Fratellis en The Wombats daar in die drie jaren?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou tof zijn, en mooi in lijn met de gedachte dat je die band dan voor Pinkpop kunt boeken
Volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stonden Jamie Lidell, The Fratellis en The Wombats daar in die drie jaren?
In dat geval zal Walk The Moon het niet worden, die hebben namelijk nog meer leuke liedjes zoals Work This Body.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens is het anthem altijd de grootste hit van iemand, buiten britney bitch dan.
Wat doe jequote:Op zaterdag 20 december 2014 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens is het anthem altijd de grootste hit van iemand, buiten britney bitch dan.
Geen 3fmliedjequote:Op zaterdag 20 december 2014 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kan dit nou pas de eerste scrobble zijn van deze bandIk heb dit nummer zo vaak gehoord, waarschijnlijk op Veronica radio in de auto ofzo. Op de Driver's Seat.
Dan scrobble ik niet.
Ik luister ook vrijwel nooit 3FM dus dat zou niet uit moeten maken.quote:
Retorische vragenquote:
In 1991 wel hoor!quote:
Dat was Radio 3.quote:
Was het toen niet al 3fm kan me niet herinneren dat ik Hilversum 3 echt heb meegemaakt.quote:
Hilversum 3:11-10-1965quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was het toen niet al 3fm kan me niet herinneren dat ik Hilversum 3 echt heb meegemaakt.
Dit wist ik nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hilversum 3:11-10-1965
Radio 3:01-12-1985
Radio 3FM:28-01-1994
3FM:01-09-2003
NPO 3FM:19-08-2014
En waarom vraag je je af.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hilversum 3:11-10-1965
Radio 3:01-12-1985
Radio 3FM:28-01-1994
3FM:01-09-2003
NPO 3FM:19-08-2014
Iedere directeur wil zijn stempel drukken.quote:
Dat is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Ligt het eigenlijk aan mij of is dit topic veel rustiger als andere jaren? Of lijkt dat maar zo?
Het is bijna niet te geloven hoeveel rustiger het hier is inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Ligt het eigenlijk aan mij of is dit topic veel rustiger als andere jaren? Of lijkt dat maar zo?
Nou ja, andere jaren ontplofte MyAT altijd rond deze tijd. En nu is er bijna niks te doenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:08 schreef asco het volgende:
[..]
Het is bijna niet te geloven hoeveel rustiger het hier is inderdaad.
Fok war einmal.
Je hebt gelijk hoor. Alles lijkt minder.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, andere jaren ontplofte MyAT altijd rond deze tijd. En nu is er bijna niks te doen![]()
Overigens ook opvallend dat het plein nu helemaal niet eens echt vol staat. En het is zaterdagochtend..?
Ik ben dus niet de enige die het opvalt...! Ik dacht serieus dat ik het me voorstelde.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:13 schreef asco het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Alles lijkt minder.
Behalve de tussenstandquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:13 schreef asco het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Alles lijkt minder.
Haarlem is echt niet 'dooier' dan Leeuwarden of Enschede ofzo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het opvalt...! Ik dacht serieus dat ik het me voorstelde.
Vorig jaar rond deze tijd had ik een jetlag en heb ik dus hele nachten SR gekeken. En toen was het altijd gezellig en vol op dat plein. Ik keek gisteren een filmpje terug van de nacht met Guus, en het plein was zowat leeg. Is Haarlem zo'n dooie stad, dat er geen volk op straat is 's nachts?
Ik heb vannacht doorgehaald tot 5 ofzo. Ik was op een gegeven moment zo'n beetje tegen mezelf aan het praten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het opvalt...! Ik dacht serieus dat ik het me voorstelde.
Vorig jaar rond deze tijd had ik een jetlag en heb ik dus hele nachten SR gekeken. En toen was het altijd gezellig en vol op dat plein. Ik keek gisteren een filmpje terug van de nacht met Guus, en het plein was zowat leeg. Is Haarlem zo'n dooie stad, dat er geen volk op straat is 's nachts?
Daarbij gebruiken ze al jaren een behoorlijk natte vinger volgens mij.quote:
Nee precies. Dat kon ik me ook al niet voorstellen. Maar daar kwam het dan toch in ieder geval levendiger over. Magoed, de mensen die er nu zijn kunnen wel iets zien. Zo is het ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Haarlem is echt niet 'dooier' dan Leeuwarden of Enschede ofzo.
Fok lag vaker plat en men is eenmaal verzadigd. Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:16 schreef Dagoduck het volgende:
Aantal SR topics:
2013: 187
2012: 180
2011: 182
2010: 277 ()
2009: 159
2008: 153
2007: 64
2014 (na 2 dagen van de 6): 18 ()
Enschede is natuurlijk een studentenstad, daar kwamen midden in de nacht de dronken studenten de kroeg uitrollenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Haarlem is echt niet 'dooier' dan Leeuwarden of Enschede ofzo.
Misschien is Nederland een beetje SR moe.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee precies. Dat kon ik me ook al niet voorstellen. Maar daar kwam het dan toch in ieder geval levendiger over. Magoed, de mensen die er nu zijn kunnen wel iets zien. Zo is het ook
Mogelijk ja... Het is ook een beetje 'jammer' dat ze in juli al beginnen met hypen. Nergens voor nodig en het maakt het zo geforceerd...quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien is Nederland een beetje SR moe.
Ik geef het nog een nacht, als het vannacht weer zo tam is dan denk ik echt dat dit geen successtad is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leeuwarden en Haarlem zijn ook studentensteden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Enschede is natuurlijk een studentenstad, daar kwamen midden in de nacht de dronken studenten de kroeg uitrollen
Kan nooit precies kloppen inderdaad. En nu is ie ook nog eens niet in lijn met de drukte, dat kunnen ze alleen niet te lang volhouden natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarbij gebruiken ze al jaren een behoorlijk natte vinger volgens mij.
Niet onterecht.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
sinds er een forum is wordt er natuurlijk meer verspreid gepost ipv in één topicquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:16 schreef Dagoduck het volgende:
Aantal SR topics:
2013: 187
2012: 180
2011: 182
2010: 277 ()
2009: 159
2008: 153
2007: 64
2014 (na 2 dagen van de 6): 18 ()
Nee, dat was vorig jaar ook al zo'n drama. Jacqueline hè, Johnny zal wel feest worden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:19 schreef asco het volgende:
En het blonde nachtmens bracht helemaal niets extra. Was ook met haar telefoon bezig de hele tijd.![]()
Goede hoop op de Mol.
Leeuwarden enigszins aangezien het zo teert op heel Friesland, Haarlem, nee. Heeft voeding uit Leiden nodig nuquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leeuwarden en Haarlem zijn ook studentensteden.
Ja, da's ook jammer. Leg dat ding weg en ga iets leuks doen. Als je dan kijkt naar hoe Ilse dat aanpakte, verschilletje hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:19 schreef asco het volgende:
En het blonde nachtmens bracht helemaal niets extra. Was ook met haar telefoon bezig de hele tijd.![]()
Goede hoop op de Mol.
hoeveel universiteiten hebben ze daar?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ilse.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, da's ook jammer. Leg dat ding weg en ga iets leuks doen. Als je dan kijkt naar hoe Ilse dat aanpakte, verschilletje hoor.
Als je kijkt naar alle posts in de andere topics van dit subforum vul je hooguit één topicquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sinds er een forum is wordt er natuurlijk meer verspreid gepost ipv in één topic
True, persoonlijk vind ik een subforum voor SR wel wat overdreven, ik denk dat een livetopic meer dan voldoende isquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sinds er een forum is wordt er natuurlijk meer verspreid gepost ipv in één topic
Dat zou ik wel weer eens leuk vinden! Goede herinneringen aanquote:
Geen idee, je kan er iig HBO doen, ken wel een aantal oudklasgenoten die daar op kamers wonen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeveel universiteiten hebben ze daar?
Als de trend is dat het sowieso minder wordt, dan kan het alleen maar tegenvallen.quote:
Voorspelling: Nee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:23 schreef asco het volgende:
Benieuwd of Top 2000 dan ook rustiger gaat worden.
Haarlem wonen amper studenten, ik denk dat het een relatief "oude" stad is qua gemiddelde leeftijd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, je kan er iig HBO doen, ken wel een aantal oudklasgenoten die daar op kamers wonen.
Dan doet heel Limburg mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:25 schreef Tinos85 het volgende:
Heerlen volgend jaar zal helemaal om te janken zijn.
qua luisteraantal nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:23 schreef asco het volgende:
Benieuwd of Top 2000 dan ook rustiger gaat worden.
218 topics gaan we misschien niet redden, maar het wordt zeker zo druk als 2 jaar geleden.quote:
Ik ben erbijquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
218 topics gaan we misschien niet redden, maar het wordt zeker zo druk als 2 jaar geleden.
Uhhuh!quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:25 schreef Tinos85 het volgende:
Heerlen volgend jaar zal helemaal om te janken zijn.
Ik denk dat dat nog wel zal meevallen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:26 schreef asco het volgende:
[..]
Uhhuh!
Limburger lopen totaal niet warm voor zoiets als dit.
Niet zo raar als de het forum en frontpage steeds meer wordt overnomen door onzin en respectloze postsquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qua topics wellicht, over het algemeen wordt FOK rustiger
Valt wel mee. FOK! is iets rustiger dan 2 jaar geleden. Maar het is niet heel schrijnend op het moment.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Urk en Flevoland zijn de gebieden met de meeste jongerenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haarlem wonen amper studenten, ik denk dat het een relatief "oude" stad is qua gemiddelde leeftijd.
toch wordt er niet of nauwelijks minder gepostquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! In elke provincie heb je aandachtsgeile tienermeisjes en burgerlijke vrouwen van 50, die vinden het nog steeds leuk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:26 schreef asco het volgende:
[..]
Uhhuh!
Limburger lopen totaal niet warm voor zoiets als dit.
Therapie welquote:
Glazen huis Urk is het voor mijn gevoel dan weer net niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Urk en Flevoland zijn de gebieden met de meeste jongeren
Tsja, dat is nu eenmaal een beetje het stokpaardje van FOK! - dat meningen worden vrijgelaten. Dan geef je debielen meer kans. Of dat een goed ding of een slecht ding is... ligt in het midden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet zo raar als de het forum en frontpage steeds meer wordt overnomen door onzin en respectloze posts
komen er alleen zakjes wit poeder door de brievenbusquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Glazen huis Urk is het voor mijn gevoel dan weer net niet.
NIET OP ZONDAGG!!!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat minder dan in 2012. Maar er wordt vooral veel in reeksen gepost.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toch wordt er niet of nauwelijks minder gepost
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komen er alleen zakjes wit poeder door de brievenbus
quote:
Heel veel*quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat minder dan in 2012. Maar er wordt vooral veel in reeksen gepost.
Klopt, alleen maar drank en drugs interesseert ze daarquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is ook een mooi lied. Maar ik dacht net wel even "alweer..." Dat kan toch ook niet de bedoeling zijnquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin dit lied zowaar te waarderen
Ik ook, had ik vorig jaar met Shoes of Lightening ook. Denk dat ik de enige was die het op het einde nog kon aanhoren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Goed nummer wel. Net als de vorige theme songs.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja, toen met de einddag live, dat was mooiquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, had ik vorig jaar met Shoes of Lightening ook. Denk dat ik de enige was die het op het einde nog kon aanhoren.
het is meer dat dat jaar een absurde uitschieter wasquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat minder dan in 2012. Maar er wordt vooral veel in reeksen gepost.
Dat was niet meer bij te houden toenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is meer dat dat jaar een absurde uitschieter was
Ja dat deden ze echt mooiquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, toen met de einddag live, dat was mooi
haarlem nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog even naar de stad, ga ik ook maar eens even doen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Dit klinkt daarentegen dan weer nergens naar, ik ga douchen
Het is nu heel anders dan een aantal jaar terug. Sfeer wordt verziekt door onzinposts, lapohunters, grappen dir al 100 jaar oud zijn, mensen die niet meer normaal op elkaar kunnen reageren (en dan heb ik het over normal fora, niet Klaagbaak of Onzin), nieuwberichten die steeds respectlozer worden (Oud lijk word MILF?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat is nu eenmaal een beetje het stokpaardje van FOK! - dat meningen worden vrijgelaten. Dan geef je debielen meer kans. Of dat een goed ding of een slecht ding is... ligt in het midden.
Je kan er wel studeren.quote:
Het is niet fantastisch 1D, maar gewoon gezellige nietsnuttige liedjes, ik kan dat op z'n tijd ook wel waarderen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Dit klinkt daarentegen dan weer nergens naar, ik ga douchen
Wij hebben hier in Emmeloord ook een echt glazen huis.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach, het brengt geld op laten we maar zeggenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
Oh wacht, wat ze nu draaien is One Direction. Vandaar dat ik het nergens naar vind klinken
Dan stem ik voor Claudia de Breijquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:34 schreef TheVulture het volgende:
De Glazen Kist zou ook wel een leuke twist zijn, drie DJ's levend begraven
Oh, hier toch nog even op inhaken! Zo mee eens!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Maar ik denk dat ze er bij 3FM wel goed aan doen om het voortaan niet al een half jaar op te warmen zoals ze nu doen... ook dat draagt bij aan het gevoel van verzadiging... en meer roulatie met DJ's, knal er gewoon drie jonkies in. Hoezeer ik ook fan ben van Ekdom, maar als je daar al voor de 8e keer wordt opgesloten gaat het toch een routineklus worden
Ik denk dat een editie met dj's die nooit in het glazen huis hebben gezeten al een verrassing kan opleveren. Je voelt nu al op je klompen aan dat Giel er weer in zal zitten volgend jaar en om heel eerlijk te zijn, ben ik daar wel klaar mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:32 schreef hhh38 het volgende:
Zouden ze volgens jullie het inzamelen voor een goed doel EN het glazen huis kunnen behouden en toch vernieuwend zijn?
Dat constante fout spellen van woorden enzo, wordt wel vermoeiend. En van veel VBL-termen worden sommigen ook moe denk ikquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het is nu heel anders dan een aantal jaar terug. Sfeer wordt verziekt door onzinposts, lapohunters, grappen dir al 100 jaar oud zijn, mensen die niet meer normaal op elkaar kunnen reageren (en dan heb ik het over normal fora, niet Klaagbaak of Onzin), nieuwberichten die steeds respectlozer worden (Oud lijk word MILF?). Het is inmiddels verspreid over heel Fok en wordt steeds erger. Dat merk je ook in de drukte.
Emmeloord is geen Urk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wij hebben hier in Emmeloord ook een echt glazen huis.
Die is al gestopt toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan stem ik voor Claudia de Breij
Precies, Sander H, Herman zouden ook gewoon prima mee moeten kunnen...quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, hier toch nog even op inhaken! Zo mee eens!!
Dan heb je zo'n bak talenten en dan zet je wéééér Ekdom erin. Ik vind m leuk hoor, daar niet van. Maar dit kunstje kennen we al. En Coen is ook al niet echt vernieuwend meer. Domien doet het leuk, daar kan je niks van zeggen. Maar je hebt zoveel meer!
Die is gestopt, dus dat telt niet meer. En een beetje respect voor deze Glazen Huis bewoner van het éérste uur!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan stem ik voor Claudia de Breij
Ik denk dat de meeste mensen daar gisteren gewoon aan het werk waren nog.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:34 schreef FritsFlits het volgende:
Haarlem is juist een leuke stad, best wel raar dat het rustig is. Misschien gewoon veel zieke mensen
Gelukkig, en nee, daar heb ik geen respect voor... Misselijk wijfquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die is gestopt, dus dat telt niet meer. En een beetje respect voor deze Glazen Huis bewoner van het éérste uur!!
Oh, gaan dan de grenzen open?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat denk jij... Op zaterdag stikt het overal van de Urkers hier
Ik vind haar wel leuk. Jammer dat ze gestopt is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig, en nee, daar heb ik geen respect voor... Misselijk wijf
Irritant, dat ze dat bij henzelf niet willen ok, maar houd anderen niet tegen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, en het zijn de Urkers die hier tegenhouden dat de winkels op zondag open zijn.
Schijtvolk
Qft. Viel mij ook op. Ook de lichte mensen in beeld.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
In Haarlen spreken ze van zichzelf al ABN. Dus dan is er sowieso al minder te lachen dan in bijvoorbeeld Helmond of Den Haag
http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/ad6b4Y2_460sv.mp4quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, het brengt geld op laten we maar zeggen
quote:
quote:
"MOOI HE DOMIEN!!"quote:
Ik had ook meer verwacht dan alleen Giel in een roze lycra pakjequote:Op zaterdag 20 december 2014 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Giel wilde zich toch niet in t huis, omdat ie zich in eigen stad buiten t huis beter kan inzetten voor SR? Ik weet niet hoor, maar met dat circus doet ie niet veel meer dan andere jaren.
Hij loopt toch al die acties in eigen stad af? Ook al voor SRquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Giel wilde zich toch niet in t huis, omdat ie zich in eigen stad buiten t huis beter kan inzetten voor SR? Ik weet niet hoor, maar met dat circus doet ie niet veel meer dan andere jaren.
Hij doet best veel volgens mij jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij loopt toch al die acties in eigen stad af? Ook al voor SR
Helmond... Ik zou plaatsvervangende schaamte hebben als het huis daar ooit zou komen, gelukkig gaat dat nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
In Haarlem spreken ze van zichzelf al ABN. Dus dan is er sowieso al minder te lachen dan in bijvoorbeeld Helmond of Den Haag
wil je zn kippeborstjes zien?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we Domien ook nog die foeilelijke trui uit laten trekken trouwens
als je ervoor betaalt vastquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:42 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wil je zn kippeborstjes zien?
Wat voor een kleren ze daar aan hebben kan me aan mijn reet roesten hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk er wel omheenquote:
Ik vind 'm niet lelijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wil je zn kippeborstjes zien?
Zou zomaar kunnen ja... Domien doet het leuk tot nu toe jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:45 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ze de oude garde er in blijven zetten omdat dat de gemiddelde casual 3fm luisteraar juist trekt. De 50-jarige Bea's die doneren voor Living Doll om die lieve Gerard er op zien te playbacken en de 30-jarige comazuipers die het niveau van Coen aankunnen. Met Domien is er geen band. Terwijl ik hem tot nu toe het meest verfrissend vind. Niet raar natuurlijk.
Was wel een goede stad geweest.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nijmegen strijdt al jaren tevergeefts mee om SR op de Grote Markt te krijgen.
Maar levert wel veel geld op!quote:
En dat pakje ook, goddamnitquote:
Kleurtje!quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat pakje ook, goddamnit
Heel veel vrouwelijke studenten iig. De overgrote meerderheid.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was wel een goede stad geweest.
Verrekquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:49 schreef rubbereend het volgende:
"Haal me uit de doos" was het toch?
Zwolle is ideaal, voor iedereen in het land.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Den Bosch zou ik ook wel een keer leuk vinden, maar volgens mij wil de stad het niet hebben
Tilburg heeft ook een paar jaar zijn best gedaan, Guus heeft zich ervoor ingezet, helaas het mocht niet baten. Tot vreugde van Domien.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nijmegen strijdt al jaren tevergeefs mee om SR op de Grote Markt te krijgen.
Zwolle is niet idealer dan Den Bosch. Maar je moet ook een beetje de uithoeken opzoeken, die verdienen ook eens watquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zwolle is ideaal, voor iedereen in het land.
Volgend jaar LimburgIk zou het cancellen.
Zal wel vrij rustig worden denk ik danquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik gok dat heel Limburg uitloopt,quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal wel vrij rustig worden denk ik dan
Novastarquote:
Hopelijk komen de Duitsers en de Belgen ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat heel Limburg uitloopt,
Tja maar geld is belangrijker toch. Niet dat een stad iets verdient..quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zwolle is niet idealer dan Den Bosch. Maar je moet ook een beetje de uithoeken opzoeken, die verdienen ook eens wat
Gebeurt ook nooit iets daar natuurlijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat heel Limburg uitloopt,
Bløfquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:54 schreef TheVulture het volgende:
Vond ze allebei wel wat hebben... ik kreeg alleen wat jeuk van die van Blof en Laura Janssen
WIIIIIJD OPENquote:
Heerlen is dichterbij de randstad dan Leeuwarden bijvoorbeeld. Al was Maastricht beter geweest denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
True, maar Maastricht wil hun wintercircus er denk ik niet voor opgeven, die kerstmark + kermis op het Vrijthofquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heerlen is dichterbij de randstad dan Leeuwarden bijvoorbeeld. Al was Maastricht beter geweest denk ik.
Dan komt er helemaal geen hontquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:56 schreef hhh38 het volgende:
Heerlen is dichterbij de randstad dan Leeuwarden bijvoorbeeld. Al was Maastricht beter geweest denk ik.
er blijft een hoop geld in de stad hangen. Het kost de gemeente geld maar de middenstand profiteertquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja maar geld is belangrijker toch. Niet dat een stad iets verdient..
Maar in die regio maken ze overal een feestje van, als er maar bier is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan komt er helemaal geen hont
Al was Enschede kwa lokatie ook wel een afgelegen gat maar toch pokke-druk
Gewoon Blurred Lines aanvragenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou totaal niet gepast zijn deze editie.
De markt zou een prima locatie zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
True, maar Maastricht wil hun wintercircus er denk ik niet voor opgeven, die kerstmark + kermis op het Vrijthof
Nirvana heeft ook nog wel een passend nummer danquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon Blurred Lines aanvragen
I know you want it
Maar qua inzet van de stad zit het er niet vanwege het gebeuren op het Vrijthof. Politie enzoquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:58 schreef asco het volgende:
[..]
De markt zou een prima locatie zijn.
Rape meeeeeeeeequote:Op zaterdag 20 december 2014 11:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nirvana heeft ook nog wel een passend nummer dan
I know * CrashO in Enschede wonen doet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar in die regio maken ze overal een feestje van, als er maar bier is.
Enschede was geweldig ja. Ben er toen zelf ook de hele nacht geweest. Eerste trein terugquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
Al was Enschede kwa lokatie ook wel een afgelegen gat maar toch pokke-drukOverdag de dagjesmensen met kinderen en in nachten het studentenvolk
![]()
Haarlem heeft alleen dat eerste
Daarom naar Delftquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
Al was Enschede kwa lokatie ook wel een afgelegen gat maar toch pokke-drukOverdag de dagjesmensen met kinderen en in nachten het studentenvolk
![]()
Haarlem heeft alleen dat eerste
Haarlem is gewoon geen stapstad.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
I know *CrashO in Enschede wonen doet.
Maar het waren/zijn toch vooral de studenten die imo belangrijk zijn voor de SR sfeer ter plaatse. Dat dagjes volk komt toch wel, ongeacht de locatie. Maar om de boel bij slecht weer en in de nachten vol te houden heb je ze wel nodig. Haarlem is compleet uitgestorven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |