Nee, sorry. Ik ben niet jouw SSquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:35 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Van drank heb ik helemaal geen verstand. En de meeste users ken ik ook niet goed. Daarom was het ff zoeken.
Sparkling ben jij mijn Secret Santa?
Jup!quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:48 schreef hilliebillie het volgende:
Ook hier zijn de cadeaus uitgepakt!!
Naast de overheerlijke brownie. Ook voor beide kinders een longsleeve met een zelf geborduurd figuurtje![]()
Mij oudste is tegen iedereen die het horen wil aan het vertellen dat hij een shirt met een vosje heeft![]()
[ link | afbeelding ]
foto is niet kleur echt zag ik net met uploaden
Ben er dus heel blij meeen de kinderen ook
![]()
Dankjewel santasilly
Santasilly ben jij blob87?
Sorry, maar Sparkling ben ik nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:35 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Van drank heb ik helemaal geen verstand. En de meeste users ken ik ook niet goed. Daarom was het ff zoeken.
Sparkling ben jij mijn Secret Santa?
Je zit een heel eind in de goed richting.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk bij mij hilliebillie of sugarsnap.
Ik ben even kwijt wie er al geraden zijn en wie niet.
Maar wel de mijne!quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:56 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik ben niet jouw SS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitpakochtend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlindur?quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:49 schreef Limoneboom het volgende:
[..]
Hoi!
Je hebt dus nog steeds geen idee?
We zijn sinds de SS facebookvriendjes,
Mijn gezin wordt steeds groter
We hebben tot vorige week geen topic gezamenlijk gehad.
Zo, nu jij weer
Haha, ben benieuwd hoe lang JIJ er blij mee bentquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:07 schreef GotC het volgende:
Ohhh wij zijn ook zo verwend!! Lieve Kursor, dank je wel voor de prachtige cadeaus en het geweldige gedicht![]()
!
T. is nu al fan van de herriehond![]()
Foto's post ik straks!
Yup, it's me!! Ik ben blij dat je er blij mee bentquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:Een schattig vaasje, een leuk notitieboekje waar ik van alles in kan opschrijven, handige memostickers, een geweldige beker
, een kleurboek en stiften, maar het mooiste cadeau: een lijstje met borduurwerk! Die krijgt een mooie plek.
Ik ben echt heel erg blij met m'n cadeautjes én met m'n lootje
Want, volgens mij mag ik Shandaly bedanken voor deze geweldige cadeausoh en voor het toffe gedicht! Ook nog!
Mijn man is momenteel helemaal verontwaardigd. "Had je dat er niet even af kunnen halen?!", maar sorry, ik heb het echt volledig over het hoofd gezien. Het had wel een hint kunnen zijn: verhuisdozen!quote:Hopelijk geen voorbode van de daadwerkelijke inhoud![]()
Wel hillie dus?quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:17 schreef kerstmuts_rooi het volgende:
[..]
Je zit een heel eind in de goed richting.
Ik dacht met de hint in het gedicht over het cadeautje van je oudste ik me meteen zou verraden.
Maar misschien kijk je niet naar user-icons.
Dus mijn laatste tip is dat
En dit kreeg ik even niet in dichtvorm
Ik hoop dat de cadeautjes in de smaak zijn gevallen
Opgehaald op de fiets! Dat ging maar net en het was gelukkig droog!quote:
Jepquote:Op zaterdag 20 december 2014 15:18 schreef Susie het volgende:
[..]
Opgehaald op de fiets! Dat ging maar net en het was gelukkig droog!![]()
[ link | afbeelding ]
Ik zag je berichtje net pas, dus toen ik de doos open maakte zag ik geen gedicht! Gelukkig bedacht ik mij dat het wel eens onder het dhl papiertje zou kunnen zitten.
[ link | afbeelding ]
Allemaal mooie pakjes en het gedicht, met een minimum aan hints!
[ link | afbeelding ]
Alles gekregen wat op mijn lootje stondEn als bonus een multomap met allemaal leuke patroontjes voor haken erin
![]()
Helemaal super van mijn Santa. Maar wie ben je toch? Je naam stond overigens als afzender op de dhl sticker, maar daar schiet ik helemaal niks mee op. Behalve dat ik weet dat mijn oud collega Alain ook tot je vriendenkring op fb behoort![]()
Dus verder zoeken, gezinsuitbreiding in oktober (mooie maand om kindjes te krijgen), maar daar zijn er ook meerdere van. Stormqueen behoort al tot iemand anders, dus Skittles ben jij mijn Santa?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:23 schreef Kursor het volgende:
[..]
Maar wel de mijne!
Dank je wel lieve Sparkling![]()
Na je tweede hint eind oktober was ik je al op het spoor, maar knap dat je daar niet op in ging. Je hints in de gedichten wezen voor mij overduidelijk naar jou. We "kennen" elkaar inderdaad al wel even. Helaas niet van het leukste topic in OUD, maar wel een bijzonder topic.
Uitpakken vanmorgen was echt een feest. Ontzettend verwend![]()
M is al flink aan het knutselen met de ragers en oogjes. Ze zingt nu "ik maak het precies, zo mooi als ik kan". De letters gaan ook nog wel een plekje krijgen. J is goed bedacht met een lieve olifantenslab en een dierenboekje (en een mooi gedicht, even emo-momentje wel). Voor mij nog een kruidenmix en een bakspatel met een, lekkere douchegel met een puff en tot slot ook nog een pak Lady Grey-thee. Voor ons vieren nog een kerstkaart erbij. Ontzettend bedankt!
Nog even in de herhaling: zo stond het er afgelopen week bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitpakochtend:JaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben heel blij dat alles in de smaak viel. Ik vond het zo leuk om jou te hebben, vooral omdat we elkaar inderdaad al langere tijd "kennen" en ik veel aan je heb gehad
![]()
quote:
Fijn dat het in de smaak valt. Past ellie het shirtje nog?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef Cwen het volgende:
[..]Yay!
Heel erg bedankt, echt een gaaf pakket
Ok. Dankjewel. Het pakketje was fijn, het miste alleen de Secret Santa TLC. Volgende keer beter!quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
![]()
Nogmaals sorry dat ik zo'n waardeloze Santa was dit jaar. Net te veel aan mn hoofd eigenlijk![]()
Mag ik de ben blond kaart spelen ?:@quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:12 schreef IzzybizzyXmasWizzy het volgende:
[..]
Sorry, maar Sparkling ben ik niet
Es tut mir leid, hopelijk niet teveel verdriet
Je suis désolée, ik ben nou eenmaal wie ik ben
Mi dispiace, maar ik weet dat je me raden ken
Lo siento, ik verontschuldig me graag
En als je het nu nog niet weet, ben je wel een beetje traag![]()
Oh, geen geheime Valentijn in feb?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:27 schreef MaJo het volgende:
Wat een leuke cadeaus heeft iedereen gekregen
Nog maar 9 maanden wachten totdat we weer lootjes gaan trekken![]()
Daar weet ik nog niks vanquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, geen geheime Valentijn in feb?
Vorig naar was de Secret Santa ook zo leuk en omdat heel veel mensen niet een jaar konden wachten en zo zin hadden in nog een SS hebben ze de Secret Valentine gedaanquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar weet ik nog niks vanEnlighten me
wat ben ik blij dat jij blij bent! Dat scheelt weer een zorgquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:32 schreef Vlindur het volgende:
Santa oh Santa
Mag ik alsjeblieft nog een hint?
Mn jongens vonden het kleipakket super!
De sterrensjaal vind ik de bom en hij zit lekker!
Het zeeppakket is perfect, die ga ik morgen gelijk gebruiken!![]()
En de slingers zijn zooooo lief![]()
Bedankt!
Dat klinkt leuk!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:20 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Vorig naar was de Secret Santa ook zo leuk en omdat heel veel mensen niet een jaar konden wachten en zo zin hadden in nog een SS hebben ze de Secret Valentine gedaan
Dit is bijna hetzelfde. Een van de verschillen is dat de cadeaus echt brievenbuspost moest zijn. Maar ze hadden wel dezelfde spanning enzo als dit.
Ik heb toen niet meegedaan. Wel zo af en toe gelurkt. Maar anderen kunnen het vast beter uitleggen
Jij snapt hemquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Suuuuusie![]()
![]()
Wat lief allemaal!![]()
Mooie nagellak, lekker maskertje, scentchips, douchegel en mijn mannen hebben ook nog een presentje![]()
Wat fijn dat jij mijn Santa was! Daarom kreeg ik dus geen meer duidelijke hints![]()
Foto's volgen!
Cassandra?!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:20 schreef VlindurSS het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat jij blij bent! Dat scheelt weer een zorg
Sorry voor mijn late reactie, ik loop een halve dag achter![]()
Weet je het nu nog niet, je hebt vorige week vrijdag praktisch in mijn achtertuin gedineerd
Limoontje, update komt er nog aan. Grootste deel van de dag in bed doorgebracht want ziek. Wel met heel fijne kaarsjes die me zachtjes toebranden vanaf de hoofdsteun van t bedquote:
Neuh, ik zie hints pas als ze voor me uitgespeld wordenquote:Op zondag 21 december 2014 01:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zeg kyara, jij hebt me toch gewoon op dag 2 ofzo die enorme fout zien maken, of niet dan?
Geen hint, ik heb toen als coco een gedicht gepost dat overduidelijk voor jou wasquote:Op zondag 21 december 2014 08:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Neuh, ik zie hints pas als ze voor me uitgespeld worden![]()
Dus, vertel!
Jaaaa die is juist leuk! Ze heeft heel veel rozequote:Op zaterdag 20 december 2014 16:49 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Fijn dat het in de smaak valt. Past ellie het shirtje nog?
Ik was wel een beetje in dubio over de kleur.
Cutequote:Op zondag 21 december 2014 09:55 schreef BlueEyes het volgende:
[..]het duikersshirtje past!
[ afbeelding ]
(van de muts komen nog foto's )
Hij past!quote:Op zondag 21 december 2014 11:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Cute![]()
.
Kuiken heeft de muts gepast in de winkel, dus die zou F ook moeten passen.
Je weet het nog niet?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:24 schreef Omentielvo het volgende:
Kan iemand het lijstje met de geraden Santa's bijwerken. Ik weet die van mij nog steeds niet
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:23 schreef Sugarsnap het volgende:
Skittles, ik was inderdaad jouw Santa!
Het jumpsuitje is ongeveer maat 62/68, ik hoop dat het nog past.
Veel dank aan mijn Santa!
Veel pakjes, maar de foto's komen later. We hebben gekregen: 2 setjes met miniwolletjes, naailabeltjes, chocola, buttons, voorleesboekje, rijgkralen, fotolijstje met een plaatje van Otje, vier-op-een-rijspel en christmascrackers.
Lieve Ophelia, wat een ontzettend leuke cadeautjes en heel veel succes vanaf januari!
MevrouwCactus?quote:Op zondag 21 december 2014 12:05 schreef VerySecretSanta het volgende:
[..]
Je weet het nog niet?
Terwijl je toch ziet,
Dat ik hier niet erg actief was,
En dat ik heel veel plas,
Want zwanger ben ik nu toch wel,
Dus ga maar eens kijken snel,
in het Z&G topic,
Daar zie je posts van ik
Maar dan wel met mijn andere forumnaam,
Die daar bij tijd en wijlen genoeg staan.
Mocht je nog een hint willen krijgen,
dan hoef je geen kralen te rijgen,
Maar een leuk kerstliedje zingen zou leuk zijn,
dat vind ik natuurlijk altijd fijn.
Dan onthul ik mijn identiteit,
en is voorbij die Secret Santa raad-tijd.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:49 schreef Kyara het volgende:
Lieve Coco, Spees, Olf, Mineola, Mango en Suiker, ontzettend bedankt voor dit prachtige pakket!
Jammer van het liedje, maar je hebt het goedquote:Op zondag 21 december 2014 18:21 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
MevrouwCactus?
Ik wil heus wel een Kerstliedje zingen. Maar dat waarderen de buren en zo niet echt. Mijn stem is niet bepaald geschikt voor the voice of Holland zeg maar
Niet bijgelezen, maar je hebt het helemaal goedquote:Op zondag 21 december 2014 19:17 schreef blob87 het volgende:
Ik hoop dat ik niet in de val gelokt wordt door tunnelvisie. Wizzy ben jij mijn SS?
Wat stom dat ik dat gemist heb! Ga ik even terugzoeken hoorquote:Op zondag 21 december 2014 09:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen hint, ik heb toen als coco een gedicht gepost dat overduidelijk voor jou was![]()
Snel verwijderd weer, maar er zijn users geweest die me betrapt hebben xD Dacht jij ook.
En, gevonden? Ik was ervan overtuigd dat je t had gemerkt, en dat je for the sake of it deed alsof je t niet wistquote:Op zondag 21 december 2014 23:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wat stom dat ik dat gemist heb! Ga ik even terugzoeken hoor
Gevonden!quote:Op maandag 22 december 2014 00:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En, gevonden? Ik was ervan overtuigd dat je t had gemerkt, en dat je for the sake of it deed alsof je t niet wist![]()
Hoe kwam je dan eigenlijk bij mij uit? Wat gaf me weg?
Nice!!quote:Op zondag 21 december 2014 23:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kijk nou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen de aftrekuitperscitroen ontbreektSaar heeft die ergens verstopt, vrees ik
Voor de zoveel/miljoenste keer: bedankt lieve limoon, je was dé santa van 2014
Ik merkte hier ook wel doorschuifmethode ja.. Vorig jaar had ik cwen en was klaprooss mijn santa en nu was klaprooss de santa van cwenquote:Op maandag 22 december 2014 09:35 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig: vorig jaar had ik Soempie, Soempie had Coco (toch?) en Limone had mij. Nu heeft Coco mij en Limone Coco. en als Soempie wel mee had gedaan dan had ze vast Limone getrokken
WIL JE SOMS ZEGGEN DAT IK GEEN SMAAK HEB OF WAT?!?!!!%#^$@#%quote:Op maandag 22 december 2014 09:57 schreef Suikertante het volgende:
[..]die blauwe melkweg kan ook alleen van jou zijn
Soemp iddquote:Op maandag 22 december 2014 09:35 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig: vorig jaar had ik Soempie, Soempie had Coco (toch?) en Limone had mij. Nu heeft Coco mij en Limone Coco. en als Soempie wel mee had gedaan dan had ze vast Limone getrokken
Wat zijn wij met z'n allen eigenlijk doorzichtig danquote:Op maandag 22 december 2014 09:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Gevonden!
ik weet niet meer of ik het gezien maar ik kan me voorstellen dat ik het ook wel iets voor jou vond om op die manier een beetje onrust te zaaien.
En ik heb geprobeerd om mijn mod trucjes in te kast te laten bij SSmet uitzondering van het editten van de post van XMas natuurlijk
Dat ik op jou uitkwam was eigenlijk meer een voorgevoel. Ik vond het echt iets voor jou om wat mensen te mobiliseren om kloons aan te maken (want had wel in de gaten dat er meer dan 1 iemand achter zat) en omdat Spees, Olf en Mango niet meededen maar doorgaans wel in zijn voor dit soort dingen. Plus dat het me een beetje deed denken aan mijn mod ontgroening![]()
Maar echt zo ontzettend tof! Je was echt een supertoffe SantaEn ik ben echt superblij met het pakket
![]()
![]()
Dus nogmaals bedankt! De kaarten plak ik nog in het boekje erbij als aandenken.
quote:Op maandag 22 december 2014 09:14 schreef Kyara het volgende:
En ik heb geprobeerd om mijn mod trucjes in te kast te laten bij SSmet uitzondering van het editten van de post van XMas natuurlijk
Nee! Ik werd ernstig in het ootje genomen door Kyara!quote:
Ohquote:Op maandag 22 december 2014 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee! Ik werd ernstig in het ootje genomen door Kyara!
Het was zo goed dat we jou hadden! Omdat we je natuurlijk allemaal kennen en we van dezelfde lichting zijn en jij deze kloonbom dachten we wel zou kunnen waarderen.quote:Op maandag 22 december 2014 09:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Gevonden!
ik weet niet meer of ik het gezien maar ik kan me voorstellen dat ik het ook wel iets voor jou vond om op die manier een beetje onrust te zaaien.
Dat ik op jou uitkwam was eigenlijk meer een voorgevoel. Ik vond het echt iets voor jou om wat mensen te mobiliseren om kloons aan te maken (want had wel in de gaten dat er meer dan 1 iemand achter zat) en omdat Spees, Olf en Mango niet meededen maar doorgaans wel in zijn voor dit soort dingen. Plus dat het me een beetje deed denken aan mijn mod ontgroening![]()
Maar echt zo ontzettend tof! Je was echt een supertoffe SantaEn ik ben echt superblij met het pakket
![]()
![]()
Dus nogmaals bedankt! De kaarten plak ik nog in het boekje erbij als aandenken.
Nee, klaprooss was mijn santaquote:Op maandag 22 december 2014 10:53 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik merkte hier ook wel doorschuifmethode ja.. Vorig jaar had ik cwen en was klaprooss mijn santa en nu was klaprooss de santa van cwen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |