abonnement Unibet Coolblue
pi_147773081
De grote favoriet bij de kindjes is trouwens Jozef. Die ligt nu bij J in bed. :D
pi_147773129
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:35 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Van drank heb ik helemaal geen verstand. En de meeste users ken ik ook niet goed. Daarom was het ff zoeken.

Sparkling ben jij mijn Secret Santa?
Nee, sorry. Ik ben niet jouw SS :*
E.
pi_147773157
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:48 schreef hilliebillie het volgende:
Ook hier zijn de cadeaus uitgepakt!!

Naast de overheerlijke brownie. Ook voor beide kinders een longsleeve met een zelf geborduurd figuurtje :)

Mij oudste is tegen iedereen die het horen wil aan het vertellen dat hij een shirt met een vosje heeft O+

[ link | afbeelding ]
foto is niet kleur echt zag ik net met uploaden

Ben er dus heel blij mee :Y en de kinderen ook ^O^

Dankjewel santasilly
Santasilly ben jij blob87?
Jup! :W Fijn dat je er blij mee bent, dat was de bedoeling. Weinig voor jou alleen, gewoon de brownie niet delen :D
pi_147773413
Ohhh wij zijn ook zo verwend!! Lieve Kursor, dank je wel voor de prachtige cadeaus en het geweldige gedicht O+ O+!
T. is nu al fan van de herriehond O+ :+

Foto's post ik straks!
  zaterdag 20 december 2014 @ 14:08:31 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147773433
Dat memoryspel _O_
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_147773550
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:35 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Van drank heb ik helemaal geen verstand. En de meeste users ken ik ook niet goed. Daarom was het ff zoeken.

Sparkling ben jij mijn Secret Santa?
Sorry, maar Sparkling ben ik niet
Es tut mir leid, hopelijk niet teveel verdriet
Je suis désolée, ik ben nou eenmaal wie ik ben
Mi dispiace, maar ik weet dat je me raden ken
Lo siento, ik verontschuldig me graag
En als je het nu nog niet weet, ben je wel een beetje traag :P :+
On a xmas-missie for Wizzy
pi_147773611
Ik ga vanavond in alle rust uitpakken O+
pi_147773684
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik denk bij mij hilliebillie of sugarsnap.

Ik ben even kwijt wie er al geraden zijn en wie niet.
Je zit een heel eind in de goed richting.
Ik dacht met de hint in het gedicht over het cadeautje van je oudste ik me meteen zou verraden.
Maar misschien kijk je niet naar user-icons.
Dus mijn laatste tip is dat :)

En dit kreeg ik even niet in dichtvorm

Ik hoop dat de cadeautjes in de smaak zijn gevallen
  zaterdag 20 december 2014 @ 14:22:41 #109
435052 SecretSusieSanta
A Christmas special
pi_147773829
Het pakketje is opgehaald *O*
pi_147773854
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:56 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Nee, sorry. Ik ben niet jouw SS :*
Maar wel de mijne! O+

Dank je wel lieve Sparkling ~:)
Na je tweede hint eind oktober was ik je al op het spoor, maar knap dat je daar niet op in ging. Je hints in de gedichten wezen voor mij overduidelijk naar jou. We "kennen" elkaar inderdaad al wel even. Helaas niet van het leukste topic in OUD, maar wel een bijzonder topic.

Uitpakken vanmorgen was echt een feest. Ontzettend verwend :)
M is al flink aan het knutselen met de ragers en oogjes. Ze zingt nu "ik maak het precies, zo mooi als ik kan". De letters gaan ook nog wel een plekje krijgen. J is goed bedacht met een lieve olifantenslab en een dierenboekje (en een mooi gedicht, even emo-momentje wel). Voor mij nog een kruidenmix en een bakspatel met een O+, lekkere douchegel met een puff en tot slot ook nog een pak Lady Grey-thee. Voor ons vieren nog een kerstkaart erbij. Ontzettend bedankt!

Nog even in de herhaling: zo stond het er afgelopen week bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitpakochtend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147773941
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:49 schreef Limoneboom het volgende:

[..]

Hoi!

Je hebt dus nog steeds geen idee?

We zijn sinds de SS facebookvriendjes,
Mijn gezin wordt steeds groter
We hebben tot vorige week geen topic gezamenlijk gehad.

Zo, nu jij weer :)
Vlindur?
pi_147773949
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 14:07 schreef GotC het volgende:
Ohhh wij zijn ook zo verwend!! Lieve Kursor, dank je wel voor de prachtige cadeaus en het geweldige gedicht O+ O+!
T. is nu al fan van de herriehond O+ :+

Foto's post ik straks!
Haha, ben benieuwd hoe lang JIJ er blij mee bent :+ ;)
Fijn dat het pakket goed is ontvangen O+.
pi_147774643
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:Een schattig vaasje, een leuk notitieboekje waar ik van alles in kan opschrijven, handige memostickers, een geweldige beker O+, een kleurboek en stiften, maar het mooiste cadeau: een lijstje met borduurwerk! Die krijgt een mooie plek.

Ik ben echt heel erg blij met m'n cadeautjes én met m'n lootje :Y

Want, volgens mij mag ik Shandaly bedanken voor deze geweldige cadeaus _O_ oh en voor het toffe gedicht! Ook nog!
Yup, it's me!! Ik ben blij dat je er blij mee bent :) En wat een lieve foto's met Noor erbij (die trui heeft Femmetje ook O+ )

quote:
Hopelijk geen voorbode van de daadwerkelijke inhoud :+ :D
Mijn man is momenteel helemaal verontwaardigd. "Had je dat er niet even af kunnen halen?!", maar sorry, ik heb het echt volledig over het hoofd gezien. Het had wel een hint kunnen zijn: verhuisdozen!
pi_147774745
Mijn uitpakfoto!


Prachtig ingepakte cadeautjes met een ontzettend lief gedicht, zelfgemaakte naamkaartjes en vrolijk gekleurde hints :D
pi_147774780
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 14:17 schreef kerstmuts_rooi het volgende:

[..]

Je zit een heel eind in de goed richting.
Ik dacht met de hint in het gedicht over het cadeautje van je oudste ik me meteen zou verraden.
Maar misschien kijk je niet naar user-icons.
Dus mijn laatste tip is dat :)

En dit kreeg ik even niet in dichtvorm

Ik hoop dat de cadeautjes in de smaak zijn gevallen
Wel hillie dus?
pi_147774823
:Y
pi_147775064
Dank je voor de cadeaus de chocolaatjes zijn meteen ingepikt door ean. Je stond nog wel op mijn verdachtenlijstje. Maar dat was iedereen met 2 kinderen j/m.
En ik lees idd haast alleen nog maar mobiel en zie dan geen ava's
  zaterdag 20 december 2014 @ 15:18:05 #118
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147775223
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 14:22 schreef SecretSusieSanta het volgende:
Het pakketje is opgehaald *O*
Opgehaald op de fiets! Dat ging maar net en het was gelukkig droog! *O*



Ik zag je berichtje net pas, dus toen ik de doos open maakte zag ik geen gedicht! Gelukkig bedacht ik mij dat het wel eens onder het dhl papiertje zou kunnen zitten.



Allemaal mooie pakjes en het gedicht, met een minimum aan hints!


Alles gekregen wat op mijn lootje stond O+ En als bonus een multomap met allemaal leuke patroontjes voor haken erin O+

Helemaal super van mijn Santa. Maar wie ben je toch? Je naam stond overigens als afzender op de dhl sticker, maar daar schiet ik helemaal niks mee op. Behalve dat ik weet dat mijn oud collega Alain ook tot je vriendenkring op fb behoort :D
Dus verder zoeken, gezinsuitbreiding in oktober (mooie maand om kindjes te krijgen ;) ), maar daar zijn er ook meerdere van. Stormqueen behoort al tot iemand anders, dus Skittles ben jij mijn Santa?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_147775583
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 12:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Jep cwen je had het goed.
*O* Yay! *O*

Heel erg bedankt, echt een gaaf pakket :*
Home is where the O+ is...
pi_147776184
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 15:18 schreef Susie het volgende:

[..]

Opgehaald op de fiets! Dat ging maar net en het was gelukkig droog! *O*

[ link | afbeelding ]

Ik zag je berichtje net pas, dus toen ik de doos open maakte zag ik geen gedicht! Gelukkig bedacht ik mij dat het wel eens onder het dhl papiertje zou kunnen zitten.

[ link | afbeelding ]

Allemaal mooie pakjes en het gedicht, met een minimum aan hints!

[ link | afbeelding ]
Alles gekregen wat op mijn lootje stond O+ En als bonus een multomap met allemaal leuke patroontjes voor haken erin O+

Helemaal super van mijn Santa. Maar wie ben je toch? Je naam stond overigens als afzender op de dhl sticker, maar daar schiet ik helemaal niks mee op. Behalve dat ik weet dat mijn oud collega Alain ook tot je vriendenkring op fb behoort :D
Dus verder zoeken, gezinsuitbreiding in oktober (mooie maand om kindjes te krijgen ;) ), maar daar zijn er ook meerdere van. Stormqueen behoort al tot iemand anders, dus Skittles ben jij mijn Santa?
Jep :D Ik dacht dat m'n naam niet op die bon zou komen te staan dus had het allemaal netjes ingevuld :+
En oktoberkindjes zijn geweldig O+
  zaterdag 20 december 2014 @ 16:02:50 #121
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147776300
Maar daar schoot ik toch niks mee op, dus dat scheelt :P
Pantoffels passen en zijn heerlijk warm O+ Dank je voor de fijne cadeaus. ^O^
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_147776608
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 14:23 schreef Kursor het volgende:

[..]

Maar wel de mijne! O+

Dank je wel lieve Sparkling ~:)
Na je tweede hint eind oktober was ik je al op het spoor, maar knap dat je daar niet op in ging. Je hints in de gedichten wezen voor mij overduidelijk naar jou. We "kennen" elkaar inderdaad al wel even. Helaas niet van het leukste topic in OUD, maar wel een bijzonder topic.

Uitpakken vanmorgen was echt een feest. Ontzettend verwend :)
M is al flink aan het knutselen met de ragers en oogjes. Ze zingt nu "ik maak het precies, zo mooi als ik kan". De letters gaan ook nog wel een plekje krijgen. J is goed bedacht met een lieve olifantenslab en een dierenboekje (en een mooi gedicht, even emo-momentje wel). Voor mij nog een kruidenmix en een bakspatel met een O+, lekkere douchegel met een puff en tot slot ook nog een pak Lady Grey-thee. Voor ons vieren nog een kerstkaart erbij. Ontzettend bedankt!

Nog even in de herhaling: zo stond het er afgelopen week bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitpakochtend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa O+ Ik ben heel blij dat alles in de smaak viel. Ik vond het zo leuk om jou te hebben, vooral omdat we elkaar inderdaad al langere tijd "kennen" en ik veel aan je heb gehad :*
E.
  zaterdag 20 december 2014 @ 16:21:44 #123
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_147776847
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 14:26 schreef Limone het volgende:

[..]

Vlindur?
:Y :Y

Nogmaals sorry dat ik zo'n waardeloze Santa was dit jaar. Net te veel aan mn hoofd eigenlijk :@

:*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 20 december 2014 @ 16:23:10 #124
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_147776896
Skittles, ik was inderdaad jouw Santa!
Het jumpsuitje is ongeveer maat 62/68, ik hoop dat het nog past.

Veel dank aan mijn Santa!
Veel pakjes, maar de foto's komen later. We hebben gekregen: 2 setjes met miniwolletjes, naailabeltjes, chocola, buttons, voorleesboekje, rijgkralen, fotolijstje met een plaatje van Otje, vier-op-een-rijspel en christmascrackers.

Lieve Ophelia, wat een ontzettend leuke cadeautjes en heel veel succes vanaf januari!

[ Bericht 1% gewijzigd door Sugarsnap op 20-12-2014 16:44:27 ]
  zaterdag 20 december 2014 @ 16:32:35 #125
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_147777159
Santa oh Santa
Mag ik alsjeblieft nog een hint?

Mn jongens vonden het kleipakket super!
De sterrensjaal vind ik de bom en hij zit lekker! O+
Het zeeppakket is perfect, die ga ik morgen gelijk gebruiken! ^O^
En de slingers zijn zooooo lief *;

Bedankt!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')