Fijn dat het in de smaak valt. Past ellie het shirtje nog?quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:35 schreef Cwen het volgende:
[..]Yay!
Heel erg bedankt, echt een gaaf pakket
Ok. Dankjewel. Het pakketje was fijn, het miste alleen de Secret Santa TLC. Volgende keer beter!quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
![]()
Nogmaals sorry dat ik zo'n waardeloze Santa was dit jaar. Net te veel aan mn hoofd eigenlijk![]()
Mag ik de ben blond kaart spelen ?:@quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:12 schreef IzzybizzyXmasWizzy het volgende:
[..]
Sorry, maar Sparkling ben ik niet
Es tut mir leid, hopelijk niet teveel verdriet
Je suis désolée, ik ben nou eenmaal wie ik ben
Mi dispiace, maar ik weet dat je me raden ken
Lo siento, ik verontschuldig me graag
En als je het nu nog niet weet, ben je wel een beetje traag![]()
Oh, geen geheime Valentijn in feb?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:27 schreef MaJo het volgende:
Wat een leuke cadeaus heeft iedereen gekregen
Nog maar 9 maanden wachten totdat we weer lootjes gaan trekken![]()
Daar weet ik nog niks vanquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, geen geheime Valentijn in feb?
Vorig naar was de Secret Santa ook zo leuk en omdat heel veel mensen niet een jaar konden wachten en zo zin hadden in nog een SS hebben ze de Secret Valentine gedaanquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar weet ik nog niks vanEnlighten me
wat ben ik blij dat jij blij bent! Dat scheelt weer een zorgquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:32 schreef Vlindur het volgende:
Santa oh Santa
Mag ik alsjeblieft nog een hint?
Mn jongens vonden het kleipakket super!
De sterrensjaal vind ik de bom en hij zit lekker!
Het zeeppakket is perfect, die ga ik morgen gelijk gebruiken!![]()
En de slingers zijn zooooo lief![]()
Bedankt!
Dat klinkt leuk!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:20 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Vorig naar was de Secret Santa ook zo leuk en omdat heel veel mensen niet een jaar konden wachten en zo zin hadden in nog een SS hebben ze de Secret Valentine gedaan
Dit is bijna hetzelfde. Een van de verschillen is dat de cadeaus echt brievenbuspost moest zijn. Maar ze hadden wel dezelfde spanning enzo als dit.
Ik heb toen niet meegedaan. Wel zo af en toe gelurkt. Maar anderen kunnen het vast beter uitleggen
Jij snapt hemquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Suuuuusie![]()
![]()
Wat lief allemaal!![]()
Mooie nagellak, lekker maskertje, scentchips, douchegel en mijn mannen hebben ook nog een presentje![]()
Wat fijn dat jij mijn Santa was! Daarom kreeg ik dus geen meer duidelijke hints![]()
Foto's volgen!
Cassandra?!quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:20 schreef VlindurSS het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat jij blij bent! Dat scheelt weer een zorg
Sorry voor mijn late reactie, ik loop een halve dag achter![]()
Weet je het nu nog niet, je hebt vorige week vrijdag praktisch in mijn achtertuin gedineerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |