Jaaaa die is juist leuk! Ze heeft heel veel rozequote:Op zaterdag 20 december 2014 16:49 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Fijn dat het in de smaak valt. Past ellie het shirtje nog?
Ik was wel een beetje in dubio over de kleur.
Cutequote:Op zondag 21 december 2014 09:55 schreef BlueEyes het volgende:
[..]het duikersshirtje past!
[ afbeelding ]
(van de muts komen nog foto's )
Hij past!quote:Op zondag 21 december 2014 11:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Cute![]()
.
Kuiken heeft de muts gepast in de winkel, dus die zou F ook moeten passen.
Je weet het nog niet?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:24 schreef Omentielvo het volgende:
Kan iemand het lijstje met de geraden Santa's bijwerken. Ik weet die van mij nog steeds niet
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:23 schreef Sugarsnap het volgende:
Skittles, ik was inderdaad jouw Santa!
Het jumpsuitje is ongeveer maat 62/68, ik hoop dat het nog past.
Veel dank aan mijn Santa!
Veel pakjes, maar de foto's komen later. We hebben gekregen: 2 setjes met miniwolletjes, naailabeltjes, chocola, buttons, voorleesboekje, rijgkralen, fotolijstje met een plaatje van Otje, vier-op-een-rijspel en christmascrackers.
Lieve Ophelia, wat een ontzettend leuke cadeautjes en heel veel succes vanaf januari!
MevrouwCactus?quote:Op zondag 21 december 2014 12:05 schreef VerySecretSanta het volgende:
[..]
Je weet het nog niet?
Terwijl je toch ziet,
Dat ik hier niet erg actief was,
En dat ik heel veel plas,
Want zwanger ben ik nu toch wel,
Dus ga maar eens kijken snel,
in het Z&G topic,
Daar zie je posts van ik
Maar dan wel met mijn andere forumnaam,
Die daar bij tijd en wijlen genoeg staan.
Mocht je nog een hint willen krijgen,
dan hoef je geen kralen te rijgen,
Maar een leuk kerstliedje zingen zou leuk zijn,
dat vind ik natuurlijk altijd fijn.
Dan onthul ik mijn identiteit,
en is voorbij die Secret Santa raad-tijd.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:49 schreef Kyara het volgende:
Lieve Coco, Spees, Olf, Mineola, Mango en Suiker, ontzettend bedankt voor dit prachtige pakket!
Jammer van het liedje, maar je hebt het goedquote:Op zondag 21 december 2014 18:21 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
MevrouwCactus?
Ik wil heus wel een Kerstliedje zingen. Maar dat waarderen de buren en zo niet echt. Mijn stem is niet bepaald geschikt voor the voice of Holland zeg maar
Niet bijgelezen, maar je hebt het helemaal goedquote:Op zondag 21 december 2014 19:17 schreef blob87 het volgende:
Ik hoop dat ik niet in de val gelokt wordt door tunnelvisie. Wizzy ben jij mijn SS?
Wat stom dat ik dat gemist heb! Ga ik even terugzoeken hoorquote:Op zondag 21 december 2014 09:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen hint, ik heb toen als coco een gedicht gepost dat overduidelijk voor jou was![]()
Snel verwijderd weer, maar er zijn users geweest die me betrapt hebben xD Dacht jij ook.
En, gevonden? Ik was ervan overtuigd dat je t had gemerkt, en dat je for the sake of it deed alsof je t niet wistquote:Op zondag 21 december 2014 23:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wat stom dat ik dat gemist heb! Ga ik even terugzoeken hoor
Gevonden!quote:Op maandag 22 december 2014 00:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En, gevonden? Ik was ervan overtuigd dat je t had gemerkt, en dat je for the sake of it deed alsof je t niet wist![]()
Hoe kwam je dan eigenlijk bij mij uit? Wat gaf me weg?
Nice!!quote:Op zondag 21 december 2014 23:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kijk nou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen de aftrekuitperscitroen ontbreektSaar heeft die ergens verstopt, vrees ik
Voor de zoveel/miljoenste keer: bedankt lieve limoon, je was dé santa van 2014
Ik merkte hier ook wel doorschuifmethode ja.. Vorig jaar had ik cwen en was klaprooss mijn santa en nu was klaprooss de santa van cwenquote:Op maandag 22 december 2014 09:35 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig: vorig jaar had ik Soempie, Soempie had Coco (toch?) en Limone had mij. Nu heeft Coco mij en Limone Coco. en als Soempie wel mee had gedaan dan had ze vast Limone getrokken
WIL JE SOMS ZEGGEN DAT IK GEEN SMAAK HEB OF WAT?!?!!!%#^$@#%quote:Op maandag 22 december 2014 09:57 schreef Suikertante het volgende:
[..]die blauwe melkweg kan ook alleen van jou zijn
Soemp iddquote:Op maandag 22 december 2014 09:35 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig: vorig jaar had ik Soempie, Soempie had Coco (toch?) en Limone had mij. Nu heeft Coco mij en Limone Coco. en als Soempie wel mee had gedaan dan had ze vast Limone getrokken
Wat zijn wij met z'n allen eigenlijk doorzichtig danquote:Op maandag 22 december 2014 09:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Gevonden!
ik weet niet meer of ik het gezien maar ik kan me voorstellen dat ik het ook wel iets voor jou vond om op die manier een beetje onrust te zaaien.
En ik heb geprobeerd om mijn mod trucjes in te kast te laten bij SSmet uitzondering van het editten van de post van XMas natuurlijk
Dat ik op jou uitkwam was eigenlijk meer een voorgevoel. Ik vond het echt iets voor jou om wat mensen te mobiliseren om kloons aan te maken (want had wel in de gaten dat er meer dan 1 iemand achter zat) en omdat Spees, Olf en Mango niet meededen maar doorgaans wel in zijn voor dit soort dingen. Plus dat het me een beetje deed denken aan mijn mod ontgroening![]()
Maar echt zo ontzettend tof! Je was echt een supertoffe SantaEn ik ben echt superblij met het pakket
![]()
![]()
Dus nogmaals bedankt! De kaarten plak ik nog in het boekje erbij als aandenken.
quote:Op maandag 22 december 2014 09:14 schreef Kyara het volgende:
En ik heb geprobeerd om mijn mod trucjes in te kast te laten bij SSmet uitzondering van het editten van de post van XMas natuurlijk
Nee! Ik werd ernstig in het ootje genomen door Kyara!quote:
Ohquote:Op maandag 22 december 2014 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee! Ik werd ernstig in het ootje genomen door Kyara!
Het was zo goed dat we jou hadden! Omdat we je natuurlijk allemaal kennen en we van dezelfde lichting zijn en jij deze kloonbom dachten we wel zou kunnen waarderen.quote:Op maandag 22 december 2014 09:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Gevonden!
ik weet niet meer of ik het gezien maar ik kan me voorstellen dat ik het ook wel iets voor jou vond om op die manier een beetje onrust te zaaien.
Dat ik op jou uitkwam was eigenlijk meer een voorgevoel. Ik vond het echt iets voor jou om wat mensen te mobiliseren om kloons aan te maken (want had wel in de gaten dat er meer dan 1 iemand achter zat) en omdat Spees, Olf en Mango niet meededen maar doorgaans wel in zijn voor dit soort dingen. Plus dat het me een beetje deed denken aan mijn mod ontgroening![]()
Maar echt zo ontzettend tof! Je was echt een supertoffe SantaEn ik ben echt superblij met het pakket
![]()
![]()
Dus nogmaals bedankt! De kaarten plak ik nog in het boekje erbij als aandenken.
Nee, klaprooss was mijn santaquote:Op maandag 22 december 2014 10:53 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik merkte hier ook wel doorschuifmethode ja.. Vorig jaar had ik cwen en was klaprooss mijn santa en nu was klaprooss de santa van cwen
Of ik zo gewoon te vaak op Fok!quote:Op maandag 22 december 2014 12:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat zijn wij met z'n allen eigenlijk doorzichtig dan
Zo tof om het op die manier te doen!quote:Op maandag 22 december 2014 12:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
We hadden trouwens vooraf bedacht dat t een joint effort zou worden
Sorryquote:Op maandag 22 december 2014 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 12:10 schreef Olf het volgende:
Het was zo goed dat we jou hadden! Omdat we je natuurlijk allemaal kennen en we van dezelfde lichting zijn en jij deze kloonbom dachten we wel zou kunnen waarderen.
Neequote:Op maandag 22 december 2014 10:53 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik merkte hier ook wel doorschuifmethode ja.. Vorig jaar had ik cwen en was klaprooss mijn santa en nu was klaprooss de santa van cwen
OH! Uhm, als t niet heel veel in verzendkosten is zou ik dat wel tof vinden ja. Is dit m'n maffe item van verlanglijstje? Want daar ben ik idd nog mee bezigquote:Op zondag 21 december 2014 20:43 schreef Wizzy het volgende:
Graag gedaan! Ik kwam er alleen achter dat ik een item van je verlanglijstje nog hier heb liggen. Zal ik je dat opsturen of zeg je van die hobby is al over?
Awesome! Super tof dat je een foto showt.quote:Op maandag 22 december 2014 12:48 schreef hilliebillie het volgende:
Blob.
Hier Jelle met z'n vosjes shirt. als ik vraag kom eens op de foto krijg ik tegenwoordig alleen maar gekke bekken of zoiets hij is er erg blij mee!
(Die van Eline is nog wat ruim, dus nog geen foto)
quote:Eline had een klein stukje brownie op (die ik haar trouwens in haar mond had gestopt al zou je dat niet zeggen)
Ook goedgekeurd
En mij... sorry nog... mijn man snapte er niets van dat ik helemaal dubbel lag achter m'n laptopquote:Op maandag 22 december 2014 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 | OUD Secret Santa 2014 - de ontknoping! .Sparkling. ------- SparkleTheChristmasLight --- Dot _Ophelia_ --------- _pheliopa_ ----------------- Aapieannie aapieannie -------- De_Kerstaap ---------------- Mevr_Mus Blob87------------- SantaBlob ------------------ Wizzy BlueEyes ---------- BlueNose ------------------- Burdie Burdie ------------ ChristmasBurd -------------- Stormqueen Cassandra87 ------- Cassanta ------------------- Kyara Cholula ----------- Cholu-la-la-la-la-la-la ---- Moppert Cocotrimonium ----- Cocolocochristmasmofo ------ Limone Cwen -------------- Cwenniessanta -------------- ferrari_rood Cyntiaa ----------- Secret_Cyntiaa ------------- Susie danic ------------- Oh_Danicboom --------------- BlueEeyes DevilsAndDust ----- AngelsAndSnow -------------- GotC Dot. -------------- non_conSTIPated_santa ------ Mabawa Fazzoletti -------- Santoletti ----------------- Roomsnoes ferrari_rood ------ kerstmuts_rooi ------------- hilliebillie gewoonmezelf87 ---- ZantaSelf ------------------ Hilzillah GotC -------------- GaTYoho -------------------- Kursor hilliebillie ------ SantaSilly ----------------- Blob87 Hilzillah---------- Hilzantah ------------------ MaJo Klaprooss --------- kerstklaprooss ------------- Cholula Kursor ------------ Kursanta ------------------- .Sparkling. Kyara ------------- Kyarreslee, Tyara, kJAAAAAAAra, apreskyara, kloonara, kyrya eleison, kyaRampampampam = Cocotrimonium + Spees-eend, Olf, Mangostine, Suikertante, Mineola L-E --------------- Little-Elf ----------------- Klaprooss Limone ------------ Limoneboom ----------------- Vlindur Mabawa ------------ christMAsBAllinWestAfrica -- Danic MaJo -------------- Majo_No_5_ChristmasStyle --- Omentielvo Mevr_Mus ---------- Mevr.Kerstmus--------------- Fazzoletti MevrouwCactus ----- MeneerKerstCactus ---------- Moppert ----------- MopHert -------------------- L-E Omentielvo -------- VerySecretSanta ------------ MevrouwCactus Roomsnoes --------- SantaSnoes ----------------- gewoonmezelf87 Shandaly ---------- Shantaly ------------------- DevilsandDust Skittles ---------- Dr.SantaSkittles ----------- Sugarsnap Stormqueen -------- Santaqueen ----------------- Cwen Sugarsnap --------- Happysnappysanta ----------- _Ophelia_ Susie ------------- SecretSusieSanta ----------- Skittles Vlindur ----------- VlindurSS ------------------ Cassandra87 Wizzy ------------- IzzybizzyXmasWizzy --------- XcuZ_Me XcUZ_Me------------ Xmas ----------------------- Shandaly |
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:11 schreef Roomsnoes het volgende:
Yay!
Fijn dat je het leuk vindt! Het is heuse kerstthee, net op tijd dus! Hihi.
En pakje nr 2 kom ik persoonlijk brengen in januari
Leuk!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Is er eigenlijk genoeg animo voor SV?want dat is al over een week of 6-7 denk ik!
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Is er eigenlijk genoeg animo voor SV?want dat is al over een week of 6-7 denk ik!
JA! DAT IS DE REGELLL!quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Gewoon hetzelfde! Vorig jaar was t wel brievenbuspost, maar eigenlijk kost een brievenbuspakketje 3.85 en pakketpost met Kiala of dhl 4 euro dus of voor die 15 cent verschil nou die regel moet gelden vraag ik me af
Weet je wat je allemaal kunt doen met 15 cent?? Wat je daar allemaal voor kunt kopen??!quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Gewoon hetzelfde! Vorig jaar was t wel brievenbuspost, maar eigenlijk kost een brievenbuspakketje 3.85 en pakketpost met Kiala of dhl 4 euro dus of voor die 15 cent verschil nou die regel moet gelden vraag ik me af
Wil jij mij? Dan was ik me even.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Moest je weer per se de aandacht op je poes vestigen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |