Oh zo ik dacht de meiden zelf...ja glitter aan alle kanten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt de kledingstijl week na week gemist?
Zou geniaal zijn, krijgen we misschien ook een jurylid die zegt wat hij vindt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik zou het hilarisch vinden als Ilse plaats maakt voor Waylon
ja beter staan ze stokstijf te zingenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ik vind ze niet eens slecht maar het zijn wel veel maniertjes qua bewegingen. Spontaniteit is er niets bij.
Beter Ogene dan Guus.
Waylon zei in RTLLN wel te willen coachenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waylon is geen coach type denk ik.
Die heeft zijn tijd wel beter te besteden denk ik jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waylon is geen coach type denk ik.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef Stickertje het volgende:
oh dacht dat mr proper metallica ging zingen
Echt? Ohquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waylon zei in RTLLN wel te willen coachen
Stokstijf of maniertjes: daar zit nogal wat tussen hè.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
ja beter staan ze stokstijf te zingen
Toen was nog niet eens bekend dat hij ermee zou kappen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Oh![]()
Of was het een sneer richting Ilse?
Oh ik dacht een recente uitspraakquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toen was nog niet eens bekend dat hij ermee zou kappen.
Nee, Humberto vroeg of ze beiden wilden coachen toen John de Mol tegenover ze zat. Waylon zei dat hij het wel wilde, omdat hij het gaaf zou vinden om in The Voice te coachen. Ilse was heel terughoudend mbt het samen coachenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Oh![]()
Of was het een sneer richting Ilse?
Whehehequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, Humberto vroeg of ze beiden wilden coachen toen John de Mol tegenover ze zat. Waylon zei dat hij het wel wilde, omdat hij het gaaf zou vinden om in The Voice te coachen. Ilse was heel terughoudend mbt het samen coachen
Vast maar na wat ik over hem heb gezien op tv moet ie zich daar niet mee bezighouden. Waylon vind ik echt tof maar wel een eigenzinnige gast. Beetje op zichzelf en schijnt ADHD als de pest te hebben. En tegendraads.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waylon zei in RTLLN wel te willen coachen
Je bent gewoon jaloers.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Jamai bezoekt ze straks in hun kleedkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |