Waarom?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat het Marco is
Yup. Alleen Ilse weet het nog niet ivm CL en contractueel, maar bij Life4You gaf de rest aan wel te willenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marco zeker volgend seizoen weer jurylid
Je hebt de kledingstijl week na week gemist?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef IsitHeaven het volgende:
Het zijn knappe meiskes daar niet van...die zusjes.
Niks oostbokkerigs aan.
ik zou mijn dekbed tot ver oven mijn hoofd trekken, niet bewegen en hopen dat ze uit zichzelf weer weggaanquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
die drieling zou maar je slaapkamer binnenstappen
zegt dat niet meer over Guus?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef Cee het volgende:
Ik vind ze individueel beter zingen dan 3 Guusjes bij elkaar.
Ookquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
zegt dat niet meer over Guus?
Foute quote, tablet heeft kurenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Alleen Ilse weet het nog niet ivm CL en contractueel, maar bij Life4You gaf de rest aan wel te willen
je kan ook een samsung curved tv kopen danquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
die drieling zou maar je slaapkamer binnenstappen
Waylon is te goed voor TVOH.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik zou het hilarisch vinden als Ilse plaats maakt voor Waylon
ditquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef Cee het volgende:
Ik vind ze individueel beter zingen dan 3 Guusjes bij elkaar.
Oh ik vind ze niet eens slecht maar het zijn wel veel maniertjes qua bewegingen. Spontaniteit is er niets bij.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
je bent niet goed als je Og3ne niet goed vind zingen.
Hij drukt zelden als eerste, wacht altijd op anderen, dus ik snap het ook niet zo goedquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef vencodark het volgende:
Is Marco dan trouwens zo'n goeie coach of spot hij heel goed wat talent is of wat gaat scoren??
Nee. Gewoon een nieuwe coach.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef GTSTFreakje het volgende:
Indien Ilse er mee kapt stem ik Angela terug als Coach
Waylon is geen coach type denk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik zou het hilarisch vinden als Ilse plaats maakt voor Waylon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |