SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik kan ook gewoon je nummer invoeren hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn familypas magneetstrip is kapot
Ik wacht nog steeds op een vervangende pas
Hoi.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn kerstfeest allemaal
Zit je nou te flirten met Wolfjequote:Op vrijdag 19 december 2014 14:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon je nummer invoeren hoor
Hoe laag kunnen die broekjes?quote:
Of 12-tetten:quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus trouwen en daarna kwartetten?
Ja, maar Wolfje pikt mijn hints niet opquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je nou te flirten met Wolfje![]()
wil je z'n nummer?
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
godverdomme
Ik doe even de gordijnen dicht hier
Hij is immuun voor jouw charmesquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, maar Wolfje pikt mijn hints niet op![]()
Die heb ik al volgens mij.
Daarom.quote:
Ik trek me ook even terug op m'n werk...quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
godverdomme
Ik doe even de gordijnen dicht hier
Ik denk het ook ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij is immuun voor jouw charmes
Ik zal mijn tijd eerlijk verdelen tussen jou, CG en J.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen is het meer een groepsorgie ipv een kwartet.
Drukke avond voor je.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zal mijn tijd eerlijk verdelen tussen jou, CG en J.
dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Deze meid mag ik welniet zomaar een bandshirt aan doen.
Ik twijfel aan hun geaardheid. Liever post je pics van houthakkers en cowboys.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de vrouwen dan maar
[ afbeelding ]
preciesquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zouden meer mensen moeten doen
he bahquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de vrouwen dan maar
[ afbeelding ]
Ik word er niet warm vanquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de vrouwen dan maar
[ afbeelding ]
+1quote:
Hier daarentegen dan weer welquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn kerstfeest allemaal
Yep!quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iemand de geniale songtekst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he! Ouwe holbewoner
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iemand de geniale songtekst?
Dan moet Eric Corton naar Almere e.d. afreizenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:49 schreef Amnistia het volgende:
Vraag me af wanneer ze een keer een doel verzinnen voor de mensen die onder de armoede grens leven in Nederland zelf...
Almere ookquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan moet Eric Corton naar Almere e.d. afreizen?
Booohoooquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:49 schreef Amnistia het volgende:
Vraag me af wanneer ze een keer een doel verzinnen voor de mensen die onder de armoede grens leven in Nederland zelf...
Die is er alquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:49 schreef Amnistia het volgende:
Alsof ik zelf 3 miljoen kan ophalen... Neeenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Booohooo![]()
Ik vraag me af wanneer die klagers zelf eens iets op poten zetten.
SR is ook klein begonnen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:53 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Alsof ik zelf 3 miljoen kan ophalen... Neeen
kunnen ze mooi volgend jaar doen. als ze dan toch in heerlen zijn zitten meteen midden tussen hun doelgroepquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:49 schreef Amnistia het volgende:
Ik klaag niet.. maar ik vraag me af of het geld wel echt daar komt.quote:
Er gaat toch al miljarden belastinggeld naar de armen in Nederland?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:53 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Alsof ik zelf 3 miljoen kan ophalen... Neeen
ha dat is wel geniaalquote:
Dat kun je je ook afvragen als er geld ingezameld wordt voor Nederlanders onder de armoedegrens. Dan kan het ook zo zijn dat het ingezamelde geld besteed wordt aan een slof sigaretten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:56 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ik klaag niet.. maar ik vraag me af of het geld wel echt daar komt.
Er worden vaak eerst wapens van gekocht omdat het bij de verkeerde groep terecht komt.. en wat er overblijft komt misschien echt bij de vrouwen aan.
Vind ik zo zonde
Het geld wordt gebruikt door het Rode Kruis, het is niet alsof het Rode Kruis zonder na te denken geld overmaakt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:56 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ik klaag niet.. maar ik vraag me af of het geld wel echt daar komt.
Er worden vaak eerst wapens van gekocht omdat het bij de verkeerde groep terecht komt.. en wat er overblijft komt misschien echt bij de vrouwen aan.
Vind ik zo zonde
Daar word je geil van, naar hè.quote:
Eensquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Jumbo geeft hele kerstmaaltijden weg voor die lui. Met een beetje mazzel krijg je een eindejaarsuitkering van je gemeente.
Ik heb meer medelijden met de gezinnen die net boven het minimumloon zitten, die moet nog meer de eindjes aan elkaar vast knopen maar daar hoor je niets over.
En drank! je vergeet drank!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat kun je je ook afvragen als er geld ingezameld wordt voor Nederlanders onder de armoedegrens. Dan kan het ook zo zijn dat het ingezamelde geld besteed wordt aan een slof sigaretten.
Dat heb je somsquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens
Wat een inhoudelijke discussie opeens
Tarzans besteld?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Schiet eens op meneer de pakketbezorger.
quote:
Eens!quote:
Lekker juistquote:
Okquote:
Nee.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee.
Je hebt geen gevoel dat je een hap spijkers dat tot prut gekookt is weg loopt te eten?
Moet ik even met de sergeant majoor (J.) overleggenquote:
Geen dankquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ze heeft bespaard op de clitstimulator
Eindelijk weer niveau hier
Ik kan afwassen en koken, mocht ze er naar vragen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet ik even met de sergeant majoor (J.) overleggen
Ik vind het overigens een baggerplaat, racing rats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ah, da's erg fijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan afwassen en koken, mocht ze er naar vragen.
Ze mag je helemaal hebben. Ik heb mijn Tarzans. Als de pakketbezorger komt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah, da's erg fijn![]()
als je maar niet kookt van woede als ik haar ook zo af en toe een veeg geef
Wil je mij niet af en toe?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze mag je helemaal hebben. Ik heb mijn Tarzans.
Gelukkig, seks is wel belangrijk voor een goed huwelijk namelijkquote:
Mijn stiefpa zegt altijd dat een vrouw die lekker kan koken het belangrijkste is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig, seks is wel belangrijk voor een goed huwelijk namelijk
+1quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn stiefpa zegt altijd dat een vrouw die lekker kan koken het belangrijkste is.
nee hoor, ik kan zelf wel kokenquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn stiefpa zegt altijd dat een vrouw die lekker kan koken het belangrijkste is.
Dit:quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kan nog lekker koken ookquote:
quote:
Als je de kans had, dan had je wel seks met hem of niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
MUZ / Dave Grohl: Godlike genius
Wrm aten we dan in een restaurant als we ook bij jou hadden kunnen eten?quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit:
[..]
Sterker nog, ik kan nog lekker koken ook
Omdat dat makkelijker is en sfeervoller.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrm aten we dan in een restaurant als we ook bij jou hadden kunnen eten?
Hé, bah.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Als je de kans had, dan had je wel seks met hem of niet?
Dan hadden we nooit die leuke pizzabakker ontmoetquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrm aten we dan in een restaurant als we ook bij jou hadden kunnen eten?
Anthonyquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan hadden we nooit die leuke pizzabakker ontmoet
bedankt ruudquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die dit op facebook zetten met het bericht, ''ik mis je [insert haar vriend]''
[ afbeelding ]
Ik niet, ik word misselijk van chocolaquote:
Doe het in een staartquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb Wilders-haar, kijk maar:
ONZ / Wat moet Dagoduck met zijn veel te lange haar doen?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb Wilders-haar, kijk maar:
ONZ / Wat moet Dagoduck met zijn veel te lange haar doen?
Het is nu langer, ben eind juni voor het laatst naar de kapper geweest.quote:
Die gooien er tenminste niet met de pet naar!quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:43 schreef Pandaplint het volgende:
Zó, ik heb mijn donatie ook gedaan. Kinderen aan de deur die PET-flessen aan het inzamelen waren voor SR
Goed bezigquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:43 schreef Pandaplint het volgende:
Zó, ik heb mijn donatie ook gedaan. Kinderen aan de deur die PET-flessen aan het inzamelen waren voor SR
Misschien is Panda wel geflest.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die gooien er tenminste niet met de pet naar!
quote:
Ik realiseer mij nu pas waar die track over gaat.quote:
Liefde.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik realiseer mij nu pas waar die track over gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik zag het net. Ik ben ook geen fan van haar.quote:
Logisch.quote:
Best wel ja.quote:
Ik zit bij de deur te wachten op de postbode.quote:
exact!quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:42 schreef iBenny het volgende:
Dit nummer doet me nog steeds denken aan deze act uit BGT
Pics or it didn't happen!quote:
hier ook simpel: broodje shoarma met tomatensalade on the siiiide,quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen!
(wat ga je eten?)
Ik hou het simpel, sla met aardappelschijfjes uit de oven met eigen Italiaanse kruiden.
Dat ie van de berg afspringt? Ja. Dat was eerder vanmiddag op de radio.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:53 schreef DeLuna het volgende:
HoiIs er al 300 euro geboden op die Lex gisteren?
Ah, ja ik kon vandaag niet echt luisteren, thanksquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat ie van de berg afspringt? Ja. Dat was eerder vanmiddag op de radio.
Zelf knoflooksaus makenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hier ook simpel: broodje shoarma met tomatensalade on the siiiide,
met zelf gefabriceerde knoflooksaus
Laat die handjes ziiieeeeeeeeen!!!quote:
jawel, maar posten en eten gaat niet zo soepel samenquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:23 schreef iBenny het volgende:
Er is zelfs niemand hyper voor VeilingTV
T gaat niet om t hyper zijn, t gaat om t geld dat wordt opgehaald.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:23 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig wel. Fijn dat we dat zo snel konden bewerkstelligen.quote:
Ik was wat aan de vroege kant met mn reactie...quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:23 schreef iBenny het volgende:
Je bedoelt die overdreven cheques? De hoeveelheid cheques en de bedragen die erop staan worden ieder jaar meer, waardoor een kleine donatie verwaterd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T gaat niet om t hyper zijn, t gaat om t geld dat wordt opgehaald.
Ik vind vooral dat overdreven 'oh oh wat zijn wij als dj's nou toch weer aan het doen' tenenkrommend. T gaat om t geld, niet om de dj's. En eens met je opmerking over kleine donaties. Maargoed, t is onmogelijk om alles en iedereen te noemen. En eigenlijk: de aandacht voor een donatie is ook niet waarom je t doet natuurlijk als donateur.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bedoelt die overdreven cheques? De hoeveelheid cheques en de bedragen die erop staan worden ieder jaar meer, waardoor een kleine donatie verwaterd.
siepquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bedoelt die overdreven cheques? De hoeveelheid cheques en de bedragen die erop staan worden ieder jaar meer, waardoor een kleine donatie verwaterd.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeuh ik heb mijn laptop weer terug
Weg met dat antieke ding dat niet meer was dan een elektrische typmachine waar je toevalllig ook op kan internetten.
quote:
hee old_pal, is dit je andere account?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:43 schreef JenHermes het volgende:
Hopelijk is dit de laatste keer SR en komt 3FM met een ander plan op de proppen volgend jaar want het leuke is er wel vanaf nu. Het thema waarvoor ze het doen is sowieso al vaag aangezien wij hier in Nederland gewoon een goed beleidsplan hebben voor prostitués. Elke jaar het zelfde liedje:
Opsluiten door een of ander narcistisch persoon, daarvoor een hele show alsof het een heel gebeuren is. 6 dagen gekuilen, zogenaamd niet eten en na die 6 dagen met veel bombarie uit dat hok komen alsof het oorlogshelden betaamt. Lekker kerst vieren terwijl je er lekker warmpjes bij zit met je opgestreken loon van de afgelopen dagen wat ruim boven de Balkenendenorm zit
SR is het zelfde als het kabinet op dit moment: Ook een grote poppenkast waarbij de normale Nederlander op de voorste rij mag zitten
Alweer dit verhaal. Zoek een leven. Als je SR niet leuk vindt, moet je maar weg blijven uit dit topic. Het afzeiktopic of azijnpisser topic is verderop.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:43 schreef JenHermes het volgende:
Hopelijk is dit de laatste keer SR en komt 3FM met een ander plan op de proppen volgend jaar want het leuke is er wel vanaf nu. Het thema waarvoor ze het doen is sowieso al vaag aangezien wij hier in Nederland gewoon een goed beleidsplan hebben voor prostitués. Elke jaar het zelfde liedje:
Opsluiten door een of ander narcistisch persoon, daarvoor een hele show alsof het een heel gebeuren is. 6 dagen gekuilen, zogenaamd niet eten en na die 6 dagen met veel bombarie uit dat hok komen alsof het oorlogshelden betaamt. Lekker kerst vieren terwijl je er lekker warmpjes bij zit met je opgestreken loon van de afgelopen dagen wat ruim boven de Balkenendenorm zit
SR is het zelfde als het kabinet op dit moment: Ook een grote poppenkast waarbij de normale Nederlander op de voorste rij mag zitten
SER / Het anti-Serious Request topic #3quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:43 schreef JenHermes het volgende:
Zo wordt ie vaak wel gepresenteerd. Net als FGTH met The Power of lover, wat ook geen kerstplaat is.quote:
Bij de meeste bedrijven wel hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat overdreven 'oh oh wat zijn wij als dj's nou toch weer aan het doen' tenenkrommend. T gaat om t geld, niet om de dj's. En eens met je opmerking over kleine donaties. Maargoed, t is onmogelijk om alles en iedereen te noemen. En eigenlijk: de aandacht voor een donatie is ook niet waarom je t doet natuurlijk als donateur.
Domien zit er gewoon ter eigen eer en glorie in. Naar mannetje.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:42 schreef Qunix het volgende:
Gerard is ingetogen. Coen is een bevroren plank en Domien is vaak weg.
Het moet echt loskomen...!
dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo wordt ie vaak wel gepresenteerd. Net als FGTH met The Power of lover, wat ook geen kerstplaat is.
Je hoeft niet meteen beginnen te trillen als ik was negatiefs zeg over SR hoor, ik spreek gewoon voor vele de waarheid. Het is het ultieme pre-party kerstgevoel evenement van het jaar maar dit kan toch ook wel op een andere manier anno 2015? Het wordt elk jaar steeds gekker met het eindbedrag. Vorig jaar ruim 12 miljoen, wat moet het nu worden? 20 miljoen? Belachelijk!quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hee old_pal, is dit je andere account?
kloptquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent zelf een ander verhaal.
Beter dan deze Bacherzooiquote:
trillen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:47 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen beginnen te trillen als ik was negatiefs zeg over SR hoor, ik spreek gewoon voor vele de waarheid. Het is het ultieme pre-party kerstgevoel evenement van het jaar maar dit kan toch ook wel op een andere manier anno 2015? Het wordt elk jaar steeds gekker met het eindbedrag. Vorig jaar ruim 12 miljoen, wat moet het nu worden? 20 miljoen? Belachelijk!
Die lamme limburgers volgend jaar gaan een stuk losser, gegarandeerdquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:48 schreef Fylax het volgende:
dat mag wel wat losser daar in het publiek
Dit is een kandidaat ja, Galantis - Runaway is ook nog mogelijkquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:49 schreef Guanabana het volgende:
Wordt dit het anthem? Is er al een plaat die het waarschijnlijk wordt?
Ja. Dit is al ingeprogrammeerd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:49 schreef Guanabana het volgende:
Wordt dit het anthem? Is er al een plaat die het waarschijnlijk wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |