Jij wel.quote:
"I'll make it feel like it's the first time"quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
if u want to keep me
u gotta love me harder
pics van eileenquote:
Gezellig toch.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"I'll make it feel like it's the first time"
Totaal niet rapey ofzo.
Hier werkt een Eileen bij de supermarkt, die zou ik best wel willen rakenquote:
Lal. Internetheroquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neen. En aan zijn PoHi te zien snap ik ook waarom
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
Cum on Eileen
Mijn oude buurmeisje heette Eileen, ik zou best on haar willen cummen
Wonen jullie enigzins bij elkaar in de buurt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier werkt een Eileen bij de supermarkt, die zou ik best wel willen raken
Wrm komt deze post niet onverwacht?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
Cum on Eileen
verdommequote:Op vrijdag 19 december 2014 13:09 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vroeg laatst aan de buurvrouw: is het goed dat ik een Eileen?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:09 schreef wolfrolf het volgende:
Mooi moment om de stad in te gaanquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:09 schreef wolfrolf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest zo hard lachen erom![]()
He bah.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
Cum on Eileen
Ik luister geen StuBru, luister het sowieso maar weinig. Mijn haar is lang.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi duck is het nog gezelli bij stubru
Hoe zit je haar?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier werkt een Eileen bij de supermarkt, die zou ik best wel willen raken
Jij snapt.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe noem je een lift voor dikke mensen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest zo hard lachen erom
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Geen idee, Ik woon in Brabolandquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Wonen jullie enigzins bij elkaar in de buurt?
Jazeker, sinds ze is gaan samenwonen woont ze een paar straten bij mij achterquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Wonen jullie enigzins bij elkaar in de buurt?
Dit. Je zou geld toe moeten krijgen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
Betalen om Coldplay te luisteren
En dan ook nog Fix You
quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit. Je zou geld toe moeten krijgen.
is er zoveel vertraging op 101tv?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
Betalen om Coldplay te luisteren
En dan ook nog Fix You
50 EURO, PANNENKOEK!quote:
Neequote:Op vrijdag 19 december 2014 13:14 schreef wolfrolf het volgende:
Dit gaan we 57489374 keer terugzien trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
NeeverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Tja het is wel een belangrijk deel van SR... ik vind dit verhaal wel treffend voor de actie en goed dat er aandacht voor is dat het ook dicht bij huis gebeurtquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Zucht.
Ik word zo moe van dit soort van verhalen.
Ik voel met niet gerepareerd naar het luisteren van Fix you... eerder nog kapotter.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
Vraag na zo'n verhaal een goede plaat aan dan... Iets waar je je agressie op kwijt kan, niet iets wat agressie opwekt....
mag niet van de micromanagerquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Stomme is dat de DJ's niet kunnen zeggen dat ze moet afronden.
Dat is idd wel een probleem jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Stomme is dat de DJ's niet kunnen zeggen dat ze moet afronden.
Leave Domien alone. #teamdomienquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:15 schreef wolfrolf het volgende:
Domien wordt zenuwachtig
Had ie ditnu maar met de VOXPRO gedaan
Klopt, maar het is ook radio en geen Oprah ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja het is wel een belangrijk deel van SR... ik vind dit verhaal wel treffend voor de actie en goed dat er aandacht voor is dat het ook dicht bij huis gebeurt
Voor zooooolang.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jesus, SR is grotendeels wel een feestje, maar ga niet zitten haten als het een keer gevoelig wordt ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |