Tja het is wel een belangrijk deel van SR... ik vind dit verhaal wel treffend voor de actie en goed dat er aandacht voor is dat het ook dicht bij huis gebeurtquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Zucht.
Ik word zo moe van dit soort van verhalen.
Ik voel met niet gerepareerd naar het luisteren van Fix you... eerder nog kapotter.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
Vraag na zo'n verhaal een goede plaat aan dan... Iets waar je je agressie op kwijt kan, niet iets wat agressie opwekt....
mag niet van de micromanagerquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Stomme is dat de DJ's niet kunnen zeggen dat ze moet afronden.
Dat is idd wel een probleem jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Stomme is dat de DJ's niet kunnen zeggen dat ze moet afronden.
Leave Domien alone. #teamdomienquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:15 schreef wolfrolf het volgende:
Domien wordt zenuwachtig
Had ie ditnu maar met de VOXPRO gedaan
Klopt, maar het is ook radio en geen Oprah ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja het is wel een belangrijk deel van SR... ik vind dit verhaal wel treffend voor de actie en goed dat er aandacht voor is dat het ook dicht bij huis gebeurt
Voor zooooolang.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jesus, SR is grotendeels wel een feestje, maar ga niet zitten haten als het een keer gevoelig wordt ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |