SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest zo hard lachen erom![]()
He bah.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
Cum on Eileen
Mijn oude buurmeisje heette Eileen, ik zou best on haar willen cummen
Ik luister geen StuBru, luister het sowieso maar weinig. Mijn haar is lang.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi duck is het nog gezelli bij stubru
Hoe zit je haar?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier werkt een Eileen bij de supermarkt, die zou ik best wel willen raken
Jij snapt.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe noem je een lift voor dikke mensen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest zo hard lachen erom
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Geen idee, Ik woon in Brabolandquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Wonen jullie enigzins bij elkaar in de buurt?
Jazeker, sinds ze is gaan samenwonen woont ze een paar straten bij mij achterquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Wonen jullie enigzins bij elkaar in de buurt?
Dit. Je zou geld toe moeten krijgen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
Betalen om Coldplay te luisteren
En dan ook nog Fix You
quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit. Je zou geld toe moeten krijgen.
is er zoveel vertraging op 101tv?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
Betalen om Coldplay te luisteren
En dan ook nog Fix You
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |