Dat dacht ik ookquote:
Meeten? Morgen ga ik ookquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga morgen eens in Haarlem kijken.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:56 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik mijn exmanen heb gehaald, dan ben ik uitgerekend.
Ja al weet ik nog niet hoe wat waar en hoelaat. en ik ga ook Cobra4 meetenquote:
O ja? ESRR was nml het opgedrongen anthemquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Stond al vast, in de computer was er al een speciale pleinversie gezet.
dat wordt een zware bevalling dan hihahoquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:56 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik mijn exmanen heb gehaald, dan ben ik uitgerekend.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:57 schreef Qunix het volgende:
Ok!!! Vraag 2pac of Elvis Presley aan en ze komen optreden!
Je vergeet MJquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:57 schreef Qunix het volgende:
Ok!!! Vraag 2pac of Elvis Presley aan en ze komen optreden!
één drié drié zés!quote:
Ik heb er nog helemaal niet zo over nagedacht.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:58 schreef Fylax het volgende:
Ik wil eigenlijk ook Ariana Grande aanvragen.
Ik heb nog nooit iets aangevraagd.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:58 schreef Fylax het volgende:
Ik wil eigenlijk ook Ariana Grande aanvragen.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets aangevraagd.
Is wel al het 7e jaar dat ik kijk, 6e jaar dat ik het op FOK! volgquote:
Voor mij het 4e of 5e jaar, en het 1e op FOK.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is wel al het 7e jaar dat ik kijk, 6e jaar dat ik het op FOK! volg
Dit jaar vraag je Ariana aan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Elk jaar vraag ik wel een plaat aan
vorig jaar had ik een zeepje een tshirt en een armbandje gekocht
Nee bah.quote:
ik ooit wel, bij een huiskamerconcertquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:59 schreef Fylax het volgende:
Heb stiekem ook nog nooit echt gedoneerd, alleen een paar smsjes.
Ariana Grande.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee bah.
Doe dan de huilende rappers
"And if in the moment you bite your lipquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
Toepaselijk op Haarlem en omstreken
VANWAAR DIE KAKKERHAAT?
'Hoi polloi!
Buig voor mij, dan stel ik ondertussen een vraag. Het bevreemdt me namelijk ten zeerste dat er in ons prachtige Nederland zo affreus wordt gesproken over de elite. Niet zolang wij bevoorrechten ons onder gelijken bevinden, maar rijd ik eens per ongeluk met mijn prachtige bolide door het ghetto een wijk vol huurhuizen, dan kijken die tokkies alsof ze me wel kunnen schieten! En ik snap gewoon niet waarom. Ik heb vrienden uit het Gooi, ik draag polo’s, ik heb een rijke vader, heb een eigen bedrijf, ik rijd een dure auto en ik vind status belangrijk, maar dat is toch geen reden om je fatsoen niet te houden? Het is immers overduidelijk dat ik niet arrogant ben, dus waar komt die haat toch vandaan? Blijkbaar mag je tegenwoordig niet meer veel geld hebben?'
http://ondertussenophetvivaforum.tumblr.com
Wat een aids.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"And if in the moment you bite your lip
When I get you moaning you know it's real
Can you feel the pressure between your hips?
I'll make it feel like the first time"
Dit is toch poep, of niet dan
Tuurlijk doen ze dat wel. Ze draaide vorig jaar een raw nummertje. Was echt tof.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja denk niet dat ze coone gaan draaien of kaskade/headhunterz![]()
if u want to keep mequote:Op vrijdag 19 december 2014 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"And if in the moment you bite your lip
When I get you moaning you know it's real
Can you feel the pressure between your hips?
I'll make it feel like the first time"
Dit is toch poep, of niet dan
Gast, 2de keer dat je postquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk doen ze dat wel. Ze draaide vorig jaar een raw nummertje. Was echt tof.
[Serious Request] Gas op de Lolly: Frequencerz - …:
Teveel kan ook.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Liefje hij wil er ook bij horen .. doe een beetje lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |