Het spijt me!quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is werkelijk waar schandalig
Tsunami ook nog vorig jaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit is toch geen spontane anthem.Kub je nagaan dat 4 jaar geleden Hello voor het laatst een anthem was van het volk.
Ga lege flessen scoren bij de supermarkt voor SRquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:53 schreef Fylax het volgende:
Ik wil een lekker Hardstyle nummertje aanvragen maar er staat geen geld meer op de bank.
zal ik even wat storten?quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:53 schreef Fylax het volgende:
Ik wil een lekker Hardstyle nummertje aanvragen maar er staat geen geld meer op de bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ik heb wel geld, alleen niet op de bank. Alleen wil ik nu niet naar buitenquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga lege flessen scoren bij de supermarkt voor SR
Misschien er tussen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:53 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zal ik even wat storten?Check je DM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |