RIP PUB.quote:
Jaaaaquote:Op vrijdag 19 december 2014 01:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wacht, is dat die dame over wie je het had op de radio?
Mijn vriendin is knapperquote:Op vrijdag 19 december 2014 01:57 schreef richolio het volgende:
M'n bijna-vriendinnetje > Ariana Grande
Dit kan uiteraard niet hè. Toen ik 3+ jaar geleden uber fan van mevrouw Grande was en tevens een vriendin had, ging Ariana hoe het ook zij voor. Alleen dat vond mijn vriendinnetje toentertijd dat niet zo amusant
Vet wilde gok: 8 mensen. Heb ik het goed?quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je hoeveel mensen dit boeit Fylax?
Nee, helemaal niemand.quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Vet wilde gok: 8 mensen. Heb ik het goed?
Of denk je daadwerkelijk dat iemand een reet geeft om je puberverhaaltjes.quote:
L-ascorbinezuur is er sowieso al een.quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of denk je daadwerkelijk dat iemand een reet geeft om je puberverhaaltjes.
Je bent fan van Ariana Grande.quote:
en dat staat gelijk aan gay zijn? Pls.quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je bent fan van Ariana Grande.
Pardon?quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:33 schreef AdoraBelle het volgende:
Is dit weer zo'n verzonnen vriendinnetje?
Doe eens normaal?quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan de vraagstelling?
aight. ekte hosselboi, dat zie je zoquote:Op vrijdag 19 december 2014 02:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Komt wel goed. Rustig aan beginnen toch.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight. ekte hosselboi, dat zie je zo
Jij bent stoer zeg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awww... hij voelt zich aangevallen...
Nou, dan moet het wel waar zijn hoor...
Wel zielig dat het weer janken geblazen is als iemand iets over jou zegt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de bedoeling was hier?
Ach, als mensen het over mij zeggen, dan mag ik het toch ook terug doen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel zielig dat het weer janken geblazen is als iemand iets over jou zegt.
Wat een volwassen instelling.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, als mensen het over mij zeggen, dan mag ik het toch ook terug doen?
Ik kan me niet voorstellen dat Fylax jou ooit gebasht heeft, lijkt er meer op dat je zoals gewoonlijk de aandacht weer even op jezelf wilt vestigen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sprak hij als een echte puber tussen tieners.quote:
Maak je niet zo druk kerel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sprak hij als een echte puber tussen tieners.
Want we zitten hier omdat we allemaal zo volwassen zijn.
Oh, ik ben wel posts van hem tegengekomen hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Fylax jou ooit gebasht heeft, lijkt er meer op dat je zoals gewoonlijk de aandacht weer even op jezelf wilt vestigen.
Dat hoeft niet te betekenen dat je je onzin op deze wijze moet uiten. Je zou het ook methumor kunnen proberen bijvoorbeeld. Dit is nogal zielig..quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sprak hij als een echte puber tussen tieners.
Want we zitten hier omdat we allemaal zo volwassen zijn.
Alsof dat nog wat uitmaakt? Alsof iemand hier op FOK! überhaupt respect voor mij heeft. Het maakt niet uit of ik poeslief doe of me als een bitch gedraag. Het resultaat is toch altijd hetzelfde. Ik word gezien als een vies wezen zonder bestaansrecht.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat je je onzin op deze wijze moet uiten. Je zou het ook methumor kunnen proberen bijvoorbeeld. Dit is nogal zielig..
Nou ja dat weet ik niet. Ik reageer puur op dit voorval in dit topic, ik ken je verder niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof dat nog wat uitmaakt? Alsof iemand hier op FOK! überhaupt respect voor mij heeft. Het maakt niet uit of ik poeslief doe of me als een bitch gedraag. Het resultaat is toch altijd hetzelfde. Ik word gezien als een vies wezen zonder bestaansrecht.
Maar het zal allemaal wel.
Misschien omdat je net doet of je een prinsesje bent, terwijl je gewoon nog een vent bent.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof dat nog wat uitmaakt? Alsof iemand hier op FOK! überhaupt respect voor mij heeft. Het maakt niet uit of ik poeslief doe of me als een bitch gedraag. Het resultaat is toch altijd hetzelfde. Ik word gezien als een vies wezen zonder bestaansrecht.
Maar het zal allemaal wel.
Dit is gewoon zo dom dat het grappig is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 04:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien omdat je net doet of je een prinsesje bent, terwijl je gewoon nog een vent bent.
Niks mis met de keuzes die je maakt. Maar leg het er niet zo dik op. Je bent geen prinsesje, dus gedraag je ook niet zo.
Je moet niet zo geil zijn om aandacht, dan zul je zien dat mensen veel aardiger tegen je doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is gewoon zo dom dat het grappig is.
Waar haal je al die vooroordelen vandaan. Ik ben geen vent, als je de moeite zou nemen om me te leren kennen dan zou je weten dat ik alles behalve dat ben. En ik gedraag me nergens als een prinsesje voor zover ik weet. Ik ben gewoon mezelf.
Ja, je zou hem zo een aai over zijn bolletje geven en in zijn appelwangetjes knijpen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een dropje he.
Nou... nu is het ook wel weer genoegquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, je zou hem zo een aai over zijn bolletje geven en in zijn appelwangetjes knijpen.
Of helemaal niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Sommige mensen zijn gewoon niet helemaal lekker.
Ben ik dat dan? Dat is alweer een aanname van jou.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet niet zo geil zijn om aandacht, dan zul je zien dat mensen veel aardiger tegen je doen.
Ja. en nee dat is geen aanname, dat ziet iedereenquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben ik dat dan? Dat is alweer een aanname van jou.
Als je in een topic over iemand anders gaat roepen dat niemand je respecteert, ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben ik dat dan? Dat is alweer een aanname van jou.
en dan verbaasd zijn dat niemand hem mag. Walgelijke vent om zo fylax topic te vergallenquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je in een topic over iemand anders gaat roepen dat niemand je respecteert, ja.
Lekker volwassen inderdaad. Daarbij, ik heb jou nog nooit gebasht. Doe dit lekker bij iemand die jou wel gebasht heeft?quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Precies topics van of over Fylax hoor je niet te bashenquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dan verbaasd zijn dat niemand hem mag. Walgelijke vent om zo fylax topic te vergallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies topics van of over Fylax hoor je niet te bashenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(she/her)
Oke.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:56 schreef Fylax het volgende:
Maar goed, genoeg aandacht voor AdoraBelle gehad, nu weer voor mij.![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies topics van of over Fylax hoor je niet te bashenNee, jij zou dat nooit doen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Je moet niet je fans vergeten, nu je een nieuw vriendinnetje hebt.quote:
quote:
ach, vroeger (2 maanden terug ) moest je dat jong wegslaan van de radio, en nu moet je hem smekenquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet niet je fans vergeten, nu je een nieuw vriendinnetje hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
ach, vroeger (2 maanden terug ) moest je dat jong wegslaan van de radio, en nu moet je hem smeken
Houdt het wel exclusief natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
ach, vroeger (2 maanden terug ) moest je dat jong wegslaan van de radio, en nu moet je hem smeken
Ssstquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Houdt het wel exclusief natuurlijk.
En ik snap wel dat hij jou wil zien smeken...dat willen wij allemaal
Nou dit ging wel erg makkelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Houdt het wel exclusief natuurlijk.
En ik snap wel dat hij jou wil zien smeken...dat willen wij allemaal
Ja Fylax, iets meer hard to get spelen natuurlijk, als je dat bij je meisje ook doet, zit je zo bij haar onder de duim!quote:
Anno 2014 geloven dat je iemand gay kan makenquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik leef wel mee met dat arme meisje. Als dat hommootje van een Fylax over een paar jaar uit de kast komt, is ze vast getraumatiseerd voor het leven.
Jaren lang bij de psychiater ondat ze denkt dat zij hem gay gemaakt heeft, terwijl wij allemaal weten dat hij zo ongeveer met een regenboogsjaal en een gouden oorbel de kut uitkroop. Niet fair van je dit fylax
Je moet ook wel heel dom zijn om dat te geloven. Maar zulke verwachtingen heb ik ook wel van iemand die op Fylax valtquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
@Fylax ik hoop dat je begrijpt dat ik een grapje maakte.
[..]
Anno 2014 geloven dat je iemand gay kan maken
Zelfs al zou Fylax gay zijn, wie zegt niet dat ze ala Will & Grace lekker samen mannen gaan scoren in de stad?
Homo zijn is aangeleerdquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
@Fylax ik hoop dat je begrijpt dat ik een grapje maakte.
[..]
Anno 2014 geloven dat je iemand gay kan maken
Zelfs al zou Fylax gay zijn, wie zegt niet dat ze ala Will & Grace lekker samen mannen gaan scoren in de stad?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:41 schreef timmmmm het volgende:
Je moet ook wel heel dom zijn om dat te geloven. Maar zulke verwachtingen heb ik ook wel van iemand die op Fylax valt
Klootzak zijn ook.quote:
Nee, maar onzin spuwen waarmee je mensen kan kwetsen wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Logisch nadenken maakt je geen klootzak.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze verraaier laat A Grande stikken
Gekwetst worden is dan ook een keuze.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee, maar onzin spuwen waarmee je mensen kan kwetsen wel.
Er is een verschil tussen kiezen om gekwetst te worden en een uitspraak die bedoelt is om te kwetsen. De uitspraak "Homo zijn is aangeleerd" is niets anders dan een uitspraak om met een stok in mensen te porren, wachten totdat iemand reactie geeft. Er kan geen enkel positief iets uit komen en het heeft geen enkel relevantie tot dit topic of Fylax. Nu ga ik lekker verder met het topic en wens ik jou veel plezier met je gedachtes.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gekwetst worden is dan ook een keuze.
Slachtofferrol.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kiezen om gekwetst te worden en een uitspraak die bedoelt is om te kwetsen. De uitspraak "Homo zijn is aangeleerd" is niets anders dan een uitspraak om met een stok in mensen te porren, wachten totdat iemand reactie geeft. Er kan geen enkel positief iets uit komen en het heeft geen enkel relevantie tot dit topic of Fylax. Nu ga ik lekker verder met het topic en wens ik jou veel plezier met je gedachtes.
quote:
Misschien als ik met haar heb wel weer in USquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:04 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Lekker Fylax maar zo'n topic zonder pics kan eindelijk niet natuurlijk...
Bedankt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
bij jou niet etsu
jij doet beetje normaal
quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:28 schreef Fylax het volgende:
Woehoeeeeeeee
Ik had gala en ik heb bijna de hele avond bij m'm bijna-vriendinnetje gestaan en we hebben geknuffeld en...
Gekust
Her lips are so perfect omygodd
I'm so in love
M'n bijna-vriendinnetje > Ariana Grande![]()
Fylax is in love.
quote:Lief dagboek, ik ben 15 en heb voor het eerst een meisje gekust, al ben ik er nog niet helemaal over uit of ik nou hetero of hommo ben aangezien ik "Omygodd" typ, en redelijk verwijfd over kom in het FOK! topic "Fylax is blij" Ook heb ik moeite met het onderscheiden van talen, en gooi ik zo nu en dan een Engelse zin door de Nederlandse taal omdat mijn onderontwikkelde brein helaas nog niet goed begrijpt hoe volwassenen dit doen.
Ja?quote:
Ohquote:
Komt vast nog welquote:
hoiquote:Op vrijdag 19 december 2014 02:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awww... hij voelt zich aangevallen...
Nou, dan moet het wel waar zijn hoor...
We kregen een relatie en een maand later maakte ze het zonder goede reden uit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 03:53 schreef WarmZaad het volgende:
maar, niks geworden dus?
een klein verslagje wat er daarna is gebeurd is hier wel op zn plaats fylaxie
tot welk stadium ben je gekomen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 03:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
We kregen een relatie en een maand later maakte ze het zonder goede reden uit.
Mja er gaan nu roddels rond dat ze lesbisch is.
Ja nou misschien was t om te proberen maar valt ze toch alleen op meisjes ofzoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 03:56 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
tot welk stadium ben je gekomen?
en een vrouw die iets met een kerel (jongen) heeft gehad, en later gevoelens krijgt voor vrouwen noem je niet lesbisch beste kerel
maar alsnog wel die natte vinger gehaald?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 03:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja nou misschien was t om te proberen maar valt ze toch alleen op meisjes ofzo
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |