RIP PUB.quote:
Jaaaaquote:Op vrijdag 19 december 2014 01:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wacht, is dat die dame over wie je het had op de radio?
Mijn vriendin is knapperquote:Op vrijdag 19 december 2014 01:57 schreef richolio het volgende:
M'n bijna-vriendinnetje > Ariana Grande
Dit kan uiteraard niet hè. Toen ik 3+ jaar geleden uber fan van mevrouw Grande was en tevens een vriendin had, ging Ariana hoe het ook zij voor. Alleen dat vond mijn vriendinnetje toentertijd dat niet zo amusant
Vet wilde gok: 8 mensen. Heb ik het goed?quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet je hoeveel mensen dit boeit Fylax?
Nee, helemaal niemand.quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Vet wilde gok: 8 mensen. Heb ik het goed?
Of denk je daadwerkelijk dat iemand een reet geeft om je puberverhaaltjes.quote:
L-ascorbinezuur is er sowieso al een.quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of denk je daadwerkelijk dat iemand een reet geeft om je puberverhaaltjes.
Je bent fan van Ariana Grande.quote:
en dat staat gelijk aan gay zijn? Pls.quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je bent fan van Ariana Grande.
Pardon?quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:33 schreef AdoraBelle het volgende:
Is dit weer zo'n verzonnen vriendinnetje?
Doe eens normaal?quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan de vraagstelling?
aight. ekte hosselboi, dat zie je zoquote:Op vrijdag 19 december 2014 02:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Komt wel goed. Rustig aan beginnen toch.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight. ekte hosselboi, dat zie je zo
Jij bent stoer zeg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Awww... hij voelt zich aangevallen...
Nou, dan moet het wel waar zijn hoor...
Wel zielig dat het weer janken geblazen is als iemand iets over jou zegt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de bedoeling was hier?
Ach, als mensen het over mij zeggen, dan mag ik het toch ook terug doen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wel zielig dat het weer janken geblazen is als iemand iets over jou zegt.
Wat een volwassen instelling.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, als mensen het over mij zeggen, dan mag ik het toch ook terug doen?
Ik kan me niet voorstellen dat Fylax jou ooit gebasht heeft, lijkt er meer op dat je zoals gewoonlijk de aandacht weer even op jezelf wilt vestigen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, als mensen het over mij zeggen, dan mag ik het toch ook terug doen?
Sprak hij als een echte puber tussen tieners.quote:
Maak je niet zo druk kerel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sprak hij als een echte puber tussen tieners.
Want we zitten hier omdat we allemaal zo volwassen zijn.
Oh, ik ben wel posts van hem tegengekomen hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Fylax jou ooit gebasht heeft, lijkt er meer op dat je zoals gewoonlijk de aandacht weer even op jezelf wilt vestigen.
Dat hoeft niet te betekenen dat je je onzin op deze wijze moet uiten. Je zou het ook methumor kunnen proberen bijvoorbeeld. Dit is nogal zielig..quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sprak hij als een echte puber tussen tieners.
Want we zitten hier omdat we allemaal zo volwassen zijn.
Alsof dat nog wat uitmaakt? Alsof iemand hier op FOK! überhaupt respect voor mij heeft. Het maakt niet uit of ik poeslief doe of me als een bitch gedraag. Het resultaat is toch altijd hetzelfde. Ik word gezien als een vies wezen zonder bestaansrecht.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat je je onzin op deze wijze moet uiten. Je zou het ook methumor kunnen proberen bijvoorbeeld. Dit is nogal zielig..
Nou ja dat weet ik niet. Ik reageer puur op dit voorval in dit topic, ik ken je verder niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof dat nog wat uitmaakt? Alsof iemand hier op FOK! überhaupt respect voor mij heeft. Het maakt niet uit of ik poeslief doe of me als een bitch gedraag. Het resultaat is toch altijd hetzelfde. Ik word gezien als een vies wezen zonder bestaansrecht.
Maar het zal allemaal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |