Misschien omdat je net doet of je een prinsesje bent, terwijl je gewoon nog een vent bent.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof dat nog wat uitmaakt? Alsof iemand hier op FOK! überhaupt respect voor mij heeft. Het maakt niet uit of ik poeslief doe of me als een bitch gedraag. Het resultaat is toch altijd hetzelfde. Ik word gezien als een vies wezen zonder bestaansrecht.
Maar het zal allemaal wel.
Dit is gewoon zo dom dat het grappig is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 04:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien omdat je net doet of je een prinsesje bent, terwijl je gewoon nog een vent bent.
Niks mis met de keuzes die je maakt. Maar leg het er niet zo dik op. Je bent geen prinsesje, dus gedraag je ook niet zo.
Je moet niet zo geil zijn om aandacht, dan zul je zien dat mensen veel aardiger tegen je doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit is gewoon zo dom dat het grappig is.
Waar haal je al die vooroordelen vandaan. Ik ben geen vent, als je de moeite zou nemen om me te leren kennen dan zou je weten dat ik alles behalve dat ben. En ik gedraag me nergens als een prinsesje voor zover ik weet. Ik ben gewoon mezelf.
Ja, je zou hem zo een aai over zijn bolletje geven en in zijn appelwangetjes knijpen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een dropje he.
Nou... nu is het ook wel weer genoegquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, je zou hem zo een aai over zijn bolletje geven en in zijn appelwangetjes knijpen.
Of helemaal niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Sommige mensen zijn gewoon niet helemaal lekker.
Ben ik dat dan? Dat is alweer een aanname van jou.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet niet zo geil zijn om aandacht, dan zul je zien dat mensen veel aardiger tegen je doen.
Ja. en nee dat is geen aanname, dat ziet iedereenquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben ik dat dan? Dat is alweer een aanname van jou.
Als je in een topic over iemand anders gaat roepen dat niemand je respecteert, ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben ik dat dan? Dat is alweer een aanname van jou.
en dan verbaasd zijn dat niemand hem mag. Walgelijke vent om zo fylax topic te vergallenquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je in een topic over iemand anders gaat roepen dat niemand je respecteert, ja.
Lekker volwassen inderdaad. Daarbij, ik heb jou nog nooit gebasht. Doe dit lekker bij iemand die jou wel gebasht heeft?quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, als mensen het over mij zeggen, dan mag ik het toch ook terug doen?
Precies topics van of over Fylax hoor je niet te bashenquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en dan verbaasd zijn dat niemand hem mag. Walgelijke vent om zo fylax topic te vergallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies topics van of over Fylax hoor je niet te bashenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(she/her)
Oke.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:56 schreef Fylax het volgende:
Maar goed, genoeg aandacht voor AdoraBelle gehad, nu weer voor mij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |