Slachtofferrol.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kiezen om gekwetst te worden en een uitspraak die bedoelt is om te kwetsen. De uitspraak "Homo zijn is aangeleerd" is niets anders dan een uitspraak om met een stok in mensen te porren, wachten totdat iemand reactie geeft. Er kan geen enkel positief iets uit komen en het heeft geen enkel relevantie tot dit topic of Fylax. Nu ga ik lekker verder met het topic en wens ik jou veel plezier met je gedachtes.
quote:
Misschien als ik met haar heb wel weer in USquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:04 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Lekker Fylax maar zo'n topic zonder pics kan eindelijk niet natuurlijk...
Bedankt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
bij jou niet etsu
jij doet beetje normaal
quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:28 schreef Fylax het volgende:
Woehoeeeeeeee
Ik had gala en ik heb bijna de hele avond bij m'm bijna-vriendinnetje gestaan en we hebben geknuffeld en...
Gekust
Her lips are so perfect omygodd
I'm so in love
M'n bijna-vriendinnetje > Ariana Grande![]()
Fylax is in love.
quote:Lief dagboek, ik ben 15 en heb voor het eerst een meisje gekust, al ben ik er nog niet helemaal over uit of ik nou hetero of hommo ben aangezien ik "Omygodd" typ, en redelijk verwijfd over kom in het FOK! topic "Fylax is blij" Ook heb ik moeite met het onderscheiden van talen, en gooi ik zo nu en dan een Engelse zin door de Nederlandse taal omdat mijn onderontwikkelde brein helaas nog niet goed begrijpt hoe volwassenen dit doen.
Ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |