quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:43 schreef Jonmen het volgende:
Update:
3 flessen wijn voor 1,99!
Dit met codes:Besteld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(andere wijn kan je ook kopen trouwens. Deze code geeft 10 euro korting)Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
Normaal niet. Anders moet je eens kijken bij proefpakket op de site!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je link linkt naar de inlogpagina?
Het rare is dat mijn ouders het ook hebben geprobeerd na mij (ander IP-adres, ander huisadres, ander emailadres) en die kregen die melding ook bij het afronden (dus niet eens bij de kortingscode invullen).quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:44 schreef Ferdii het volgende:
Klopt het dat je hem maar 1 keer kan bestellen? Als Ik een van de andere codes probeer dan geeft ie aan dat ik al gebruik heb gemaakt van de actie
Link copy/pasten in een nieuw window.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je link linkt naar de inlogpagina?
Dat was een snelle actie danquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:56 schreef Spaardertje het volgende:
20 euro korting met de code goal
Zonder minimaal bestelwaarde! En geen verzendkosten.
Helaas alweer verlopen!
noooo ik wil ook weer 6 flessen goldisch voor een tientjequote:Op maandag 31 augustus 2015 14:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vorige week nog met een "welkom terug" code en gratis verzending-link 6 flessen Goldish voor 9,99 kunnen bestellen.
Vorige week 5 verschillende kortingscodes gekregenquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:52 schreef Karina het volgende:
Ik werd vanmiddag zelfs gebeld door meneer de wijnboergaat niet zo goed met de zaken zeker.
Enig idee hoe vreselijk groot dat bedrijs is?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:52 schreef Karina het volgende:
Ik werd vanmiddag zelfs gebeld door meneer de wijnboergaat niet zo goed met de zaken zeker.
Kan zijn dat het binnen hun BU niet zo goed gaat toch? Worden ze wellicht op afgerekend door het hoofdkantoor. In ieder geval komt het bij mij over als een soort familiebedrijfje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Enig idee hoe vreselijk groot dat bedrijs is?
http://www.baarsmawinegroup.com/nl/node/26
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan zijn dat het binnen hun BU niet zo goed gaat toch? Worden ze wellicht op afgerekend door het hoofdkantoor. In ieder geval komt het bij mij over als een soort familiebedrijfje.
Maar goed ik heb een mail van hen ontvangen met een kortingscode.Ze trachten over te komen als familiebedrijfje (inclusief vakantiekaartje vorig jaar zomer), maar het is echt een groot bedrijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar tijdens het WK maakten ze volop reclame. Dat zijn ongeveer de duurste reclamespots die er zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nog geen 9 euro 6 flessen wijn besteld incl. verzenden![]()
Inderdaad, tegenwoordig een tientje per flesquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:30 schreef UncleSam het volgende:
Jammer dat de Goldish bubbels in prijs zijn verdubbeld. Doe waren goed te doen.
welke wijn heb je besteld?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:32 schreef Katinkat het volgende:
Helaas maar 1 per IP-adres en ook het incognitoscherm werkt niet meer. Maar goed 1 goedkope doos is ook leuk.
via deze link voor de helft:quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Inderdaad, tegenwoordig een tientje per fles
Top! Met SORRY toch maar weer 6 flessen besteldquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:25 schreef UncleSam het volgende:
[..]
via deze link voor de helft:
https://www.wijnvoordeel.(...)qN5sgCFerDcgodclIIDg
Die heb ik een keer gehad, is op 1 glas na door de stoofpot gegaanquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:53 schreef djkoelkast het volgende:
Dan moet je wijn hebben van 3,99 per fles, die staan er niet meer tussen zo lijkt het.
Oh toch, dit:
https://www.wijnvoordeel.(...)encia-DO::27007.html
Maar lijkt me niks.
daar was ik al bang voor. Dat had ik met die calle principal flessen die toen zo goedkoop waren ook. Laatst weer geprobeerd, maar nog steeds niet te zuipen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:55 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Die heb ik een keer gehad, is op 1 glas na door de stoofpot gegaan
Dit.. ik dacht hey.. tijd om aan te vullen.. ik heb nog 6 flesjes staan van heul lang gelee.....quote:
quote:Op zondag 27 november 2016 17:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bijzonder teleurstellende kick is bijzonder teleurstellend
Dit .....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:52 schreef Jonmen het volgende:
Voor Belgen alsook Nederlanders
Back to the good old daysWat is die gratis verzenden link ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit
Laat maar, link staat nog in OP
Maar weer ingevuld, voorraad weggeef cadeautjes was op
[ Bericht 4% gewijzigd door Ferdii op 27-12-2016 17:09:08 ]hardcoholic
bij mij werkt het wel met link uit op?quote:Op dinsdag 27 december 2016 17:09 schreef Tim86 het volgende:
Thanks! Maar als ik de gratis verzenden link uit de OP volg en dan klik op cadeaus moet ik alsnog verzendkosten dokken. Is er een nieuwere link toevallig?
Back to the good old daysLekker hoor, besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even a broken clock is right twice a day.
Thanks, lag aan mijn IPquote:Op dinsdag 27 december 2016 17:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
bij mij werkt het wel met link uit op?
Back to the good old daysTop.. OnderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Back to the good old daystnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |