Welke hebben jullie op de kop getikt nu?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:25 schreef TAV74 het volgende:
Nice!!!
Komt er nog iets moois aan de muur boven de tv?
Met hem ^^quote:Op donderdag 18 december 2014 17:45 schreef TAV74 het volgende:
Welke hebben jullie op de kop getikt nu?
Artsound AS350 wit (voor ons goed genoeg) via de winkel waar het liev van Minilot werkt.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:45 schreef TAV74 het volgende:
Welke hebben jullie op de kop getikt nu?
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:53 schreef liedetector het volgende:
@bluezz ahh verklaart @ bijna nooit aan (ken dat van licht op plafond)
En je versterker is ook 8Ohm @golfer?
Verder voor zulke kleine dingen wsch niet de allerslechste
Leuke dingen voor die prijsquote:Op donderdag 18 december 2014 17:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Artsound AS350 wit (voor ons goed genoeg) via de winkel waar het liev van Minilot werkt.
(CoolBlue afdeling receiverstore).
Jeejquote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef Jagärtrut het volgende:
mooi, golfer en bluezz!
Zo, de koffers zijn gepakt, en de duutser is aan het opruimen. Zo een diepvriespizza de oven in, morgen nog 4 uur lesgeven, en dan 2 weken vakantie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef Jagärtrut het volgende:
mooi, golfer en bluezz!
Zo, de koffers zijn gepakt, en de duutser is aan het opruimen. Zo een diepvriespizza de oven in, morgen nog 4 uur lesgeven, en dan 2 weken vakantie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We gebruiken de boxen alleen voor audio, want we hebben geen home cinemasysteem.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:15 schreef TAV74 het volgende:
Leuke dingen voor die prijsEnige punt van zorg zou wat mij betreft zijn of ze genoeg laag weergeven, maar denk dat dat wel goed gaat als je geen purist bent die wil dat de ramen eruit klappen als je een film kijkt
Leuk vooruitzicht JTquote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef Jagärtrut het volgende:
mooi, golfer en bluezz!
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus heb je nou niet genoeg glazen om iedereen een glas te geven? en ook maar 2 stoelen met rugleuning en de rest een soort veredelede barkrukken?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:01 schreef Iwanius het volgende:
Zo... ronde tafel is weer gedekt voor m'n gasten en laat hen en de cadeaus en gezelligheid maar komen. Het vlees is alvast voorgeproefd door mij.
Als ik op de bank zit zie ik dit.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik vind het een beetje kaal! Maar misschien lijkt het wel anders als er nog iets aan de muur komt
jullie hadden voor zuilspeakers moeten gaan, had je dat lelijke stopcontact kunnen verbergen...quote:
Ok, dat lijkt al weer anders ja! (Mij nog wel wat kaal, maar dat doet er ook niet toequote:Op donderdag 18 december 2014 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik op de bank zit zie ik dit.
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:27 schreef liedetector het volgende:
jullie hadden voor zuilspeakers moeten gaan, had je dat lelijke stopcontact kunnen verbergen...
Jezus, wat ben jij gezellig....quote:Op donderdag 18 december 2014 18:25 schreef liedetector het volgende:
[..]
Jezus heb je nou niet genoeg glazen om iedereen een glas te geven? en ook maar 2 stoelen met rugleuning en de rest een soort veredelede barkrukken?
Dan is het nog steeds mooi om het tv geluid via de versterker te doen toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:23 schreef golfer het volgende:
[..]
We gebruiken de boxen alleen voor audio, want we hebben geen home cinemasysteem.
Gaan we proberen aan te sluiten!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:30 schreef TAV74 het volgende:
Dan is het nog steeds mooi om het tv geluid via de versterker te doen toch?
Leuk draaischijfschoteldingetje!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik op de bank zit zie ik dit.
Jouw tijd komt nog welquote:Op donderdag 18 december 2014 18:34 schreef Isegrim het volgende:
Mijn ouders zijn met pensioen. Ik ben jaloers!
Ik kon het niet echt goed zien, mijn moeder had vroeger een draaischijf die er wel op leek. Vandaar dat ik het maar in het midden liet wat het wasquote:Op donderdag 18 december 2014 18:50 schreef Bluezz het volgende:
Ja die hocker is leuk he
En het is gewoon een groot blad om je glas/kopje op te zetten, geen draaischijf
Ik ben al werk vrijgesteld. En nog maar een paar jaar tot de AOW.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Jouw tijd komt nog wel
Ik hoef nog maar 11,5 jaar te werken
Dat is me al vaker opgevallenquote:
Nou het probleem is dus, dat het niet meer werkt zo gauw je er op gaat rekenenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:01 schreef AnneX het volgende:
Het ziet er heerlijk ruim en helder uitbij Bloes en golfer.
Goede vooruitzichten JT !
Dit is ook de SC waar de meeste prijzen worden gewonnen, volgens mij.
Nu weer FFT!
Gaan we allemaal voor de Oudejaarsloteij nu
Oh, die doe ik wel weer ja, je weet maar nooitquote:Op donderdag 18 december 2014 19:01 schreef AnneX het volgende:
Het ziet er heerlijk ruim en helder uitbij Bloes en golfer.
Goede vooruitzichten JT !
Dit is ook de SC waar de meeste prijzen worden gewonnen, volgens mij.
Nu weer FFT!
Gaan we allemaal voor de Oudejaarsloteij nu
Me too!quote:Op donderdag 18 december 2014 19:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Oh, die doe ik wel weer ja, je weet maar nooit
Lekker snel klaarquote:Op donderdag 18 december 2014 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Soepballetjes zijn toch ook gewoon van gehakt? Alleen dan wat kleiner
Gekruide ballen? Ik wist niet eens dat je dat in NL kon kopen joh, waar koop je dat? Ik heb ze alleen maar in Engeland kant en klaar gezien..quote:Op donderdag 18 december 2014 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Dus mijn geliefde ging boodschappen doen en we zouden gehaktballen eten met bloemkool. Prima! Neemt hij gekruide ballen mee, wat we eigenlijk nooit doen. Terwijl hij de boodschappen in de keuken uitpakt zegt hij nog klein gehaktballetjes mee te hebben genomen. Prima, dan heb je er een paar per persoon, ook goed. Wil ik gaan koken, blijken het soepballetjesNou, ze smaken prima gebakken
Welke jumbo reclame? (Ik kijk geen tv)quote:Op donderdag 18 december 2014 19:20 schreef TAV74 het volgende:
Sjeez, die Jumbo reclame is genoeg reden om er nooit meer naar toe te willen
Dat wil je helemaal niet weten, geloof me.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Welke jumbo reclame? (Ik kijk geen tv)
Die is toch mooi!quote:Op donderdag 18 december 2014 19:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat wil je helemaal niet weten, geloof me.
Prachtigquote:
Hahaquote:Op donderdag 18 december 2014 19:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
PrachtigJe zou spontaan al je kerstversiering uit huis flikkeren
Weet je waardoor?quote:
Nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je waardoor?op de poot van Sally
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst was er een amuse (was ook gewoon een bordje) met makreel en parelcouscous. Verder werd er naast het constant bijschenken van de glazen iedere keer gevraagd of we extra saus wilden, bij het hoofdgerecht extra groentjes (O+), aardappels of stukjes hert (kiezen tussen rosé of ā point) en bij het nagerecht extra room, extra zelfgemaakt ijs of saus. Na de 3e gang zat ik eigenlijk al vol. Maar had ook teveel hapjes vooraf gegeten denk.
Inhoud van mijn kerstpakket:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inhoud van het niet te tillen pakket:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Wow, wat een lekker menu en wat veel spullen heb je gekregen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer![]()
Als we die al zouden hebben, inderdaad.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:24 schreef TAV74 het volgende:
PrachtigJe zou spontaan al je kerstversiering uit huis flikkeren
Maar wat een baggerreclame is het.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik heb nu honger
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Dus mijn geliefde ging boodschappen doen en we zouden gehaktballen eten met bloemkool. Prima! Neemt hij gekruide ballen mee, wat we eigenlijk nooit doen. Terwijl hij de boodschappen in de keuken uitpakt zegt hij nog klein gehaktballetjes mee te hebben genomen. Prima, dan heb je er een paar per persoon, ook goed. Wil ik gaan koken, blijken het soepballetjesNou, ze smaken prima gebakken
Lekker toch![]()
![]()
Mooi is de kamer geworden B&G!
En wat naar van je pa LHO
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Wij ook trek.quote:
Vandaag door al het gedoe geen boodschappen kunnen doen, dus slechts een gevulde portobello en een mini-quiche op.
Straks dus maar even een draadjesvleescroquette in de friteuse gooien.
Ik had gerekend op een buffet van het vrijwilligerswerk, maar het waren af en toe minihapjes. En dit is al de 2e keer deze week, waarom beginnen ze zo'n vrijwilligersavond ook voor etenstijd?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij ook trek.
Vandaag door al het gedoe geen boodschappen kunnen doen, dus slechts een gevulde portobello en een mini-quiche op.
Straks dus maar even een draadjesvleescroquette in de friteuse gooien.
Ik ga misschien een eitje bakken en een milkshake maken.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Behalve die übergore soepballetjes uit blikquote:Op donderdag 18 december 2014 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Soepballetjes zijn toch ook gewoon van gehakt? Alleen dan wat kleiner
Alvast een hele fijne vakantie JT!Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)![]()
Dat mag niet eens de naam voedsel hebben wmbquote:Op donderdag 18 december 2014 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Behalve die übergore soepballetjes uit blik![]()
![]()
Dat vind ik ook van de spullen van de zaak met de goudgele M...maar daar is ook niet iedereen het mee eens.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat mag niet eens de naam voedsel hebben wmb
Professioneel gifmenger.![]()
In vergelijking met soepballlen uit blik is dat haute cuisine...quote:Op donderdag 18 december 2014 21:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van de spullen van de zaak met de goudgele M...maar daar is ook niet iedereen het mee eens."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ik heb die blikballen nooit gehad en voor een vette hap ga ik liever naar de friet/patat-Chinezen hier in mijn wijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In vergelijking met soepballlen uit blik is dat haute cuisine...
Al is een McFlurry wel lekker. De rest heb ik al decennia niet gehad.Professioneel gifmenger.![]()
Woei, ik heb geluk! Een school heeft restjes over van het kerstbuffet. Dus even ophalen en toch avondeten
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wat een prachtige pakketten en een héérlijk menu FFTLeuke dag geweest!
En ik hoop niet dat er echt iets vervelends met Sally is, Lonaa. Een spiertje verrekt of zo gaat neem ik aan zo weer over."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ja, normaal wel.
Ze is wel een beetje stilletjes en bedrukt. Vannacht maar bij ons in bed, want nu is ze zielig.Morgen gaat het vast beter.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Ajax heeft niet echt zin in de beker dit jaar.
Wow wat geweldig FFT!! Echt super!
Ik vind mijzelf zielig dus heb net 2 kommen spuitslagroom met stukjes mars op zitten lepelen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Naww, knuffeltjes heeft ze nodigquote:Op donderdag 18 december 2014 21:38 schreef Lonaa het volgende:
Ja, normaal wel.
Ze is wel een beetje stilletjes en bedrukt. Vannacht maar bij ons in bed, want nu is ze zielig.Morgen gaat het vast beter.
![]()
![]()
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Naww, knuffeltjes heeft ze nodigZe kwam niet eens van de bank toen ik iets te eten liet vallen.
Zo lekker samen slapen.
Geweldige prestatie inderdaad, en zo onverwachtquote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef golfer het volgende:
Ajax heeft niet echt zin in de beker dit jaar.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Jeetje, FFT wat veel![]()
Vanmiddag kwam het K.pakket van mijn vader, dat ik al twee keer heb afgezegd.
Dan niet.
Het thema was eten en drinken in groen/ gele verpakking rond Den Haag plus een voucher voor Panorama Mesdag![]()
Vanavond naar de Voorzingavond geweest van de (zang) leerlingen en ons koor.
Gossiemijne: wat zong ons koor twee liedjes strak en mooi én a cappella![]()
( en zonder map).
Deze keer heb ik geluisterd vanwege kraakstem en piep piep.![]()
Koot en Bie bij Pauw!
`van harte gefeliciteerd Golfer! Fijne verjaardag
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Noh... hoe kan dat nou?? Ineens Lanzarote geboekt en betaald voor maart.
Doorpakken @ferkansiequote:Op vrijdag 19 december 2014 00:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Noh... hoe kan dat nou?? Ineens Lanzarote geboekt en betaald voor maart.![]()
![]()
Mogguh! En gefeliciteerd, golfer!"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Ja t is niet bestquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:27 schreef Isegrim het volgende:
Kan niet zeggen dat ik er veel zin in heb om de deur uit te gaan. Wat een weer.
Maar mijn moeder heeft gisteren in Duitsland lekkere dingetjes voor mij gehaald, dus ik ga wel![]()
![]()
Paraplu compleet stuk gewaaid op weg naar metro. Eigenlijk ga ik áltijd op de fiets naar het werk, om slank te blijven, maar deze week heb ik het opgegeven. #danmaarnietslank![]()
Zeiknat aangekomen van de paar honderd meter van het station naar het werk. Schoenen doorweekt, broek doorweekt, jas doorweekt, overhemd vol charmante natte inregenplekken, en zo'n muffe regenlucht om mij heen.La derecha oprime, la izquierda libera![]()
Dan heb jij de regen hier in de Bijlmert nog niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb je geen goede jas dan?? Door mijn winterjas komt geen druppelLa derecha oprime, la izquierda libera![]()
Maar mn hele hals is nat (het regende in) en via mn overhemd zo omlaag tot halverwege mn buik. En bij mn ellebogen is het om een of andere gekke reden door mn jas heengekomen.La derecha oprime, la izquierda libera![]()
Nou het gaat lekker in de wereld zeg.
Een paar dagen geleden die gijzeling op een school in pakistan die in massamoord eindigde, gisteren een gijzeling in sydney met 3 doden en 4 gewonden en nu 8 kinderen zomaar vermoord elders in AUS![]()
http://www.dailytelegraph(...)ced4986576a9436b9762
[ Bericht 1% gewijzigd door Windigo op 19-12-2014 09:33:22 ]![]()
3 ;-)quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:20 schreef Windigo het volgende:
Een paar dagen geleden die gijzeling op een school in pakistan die in massamoord eindigde, gisteren een gijzeling in sydney met 2 doden en 4 gewonden en nu 8 kinderen zomaar vermoord elders in AUS![]()
http://www.dailytelegraph(...)ced4986576a9436b9762La derecha oprime, la izquierda libera![]()
Soms heb ik het idee dat het beter voor mijn humeur is om het nieuws niet te volgenquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:20 schreef Windigo het volgende:
Een paar dagen geleden die gijzeling op een school in pakistan die in massamoord eindigde, gisteren een gijzeling in sydney met 2 doden en 4 gewonden en nu 8 kinderen zomaar vermoord elders in AUS![]()
http://www.dailytelegraph(...)ced4986576a9436b9762
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Oh ok, ik had dat nog niet gezien. Heb het gisteren niet de hele avond gevolgd, zal het even aanpassenquote:![]()
![]()
Golfer, gefeliciflapstaart!Mooie ronde leeftijd.
LHO, mijn jas regent ook altijd bij mijn ellebogen door!
Enneh, dit is wel een heel prima ochtend om in bed te liggen en vanonder de dekens naar het pestweer te luisteren![]()
Moet er nu helaas wel echt uit..Let me see you stripped down to the bone![]()
Ja ik doe het ook zelden, maar toevallig zag ik dit dus alledrie tegelijk op reddit langskomenquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat het beter voor mijn humeur is om het nieuws niet te volgen![]()
![]()
(Was er al wel om 05:15 even uit om maīsbroodjes te bakken. Zo eens kijken of er daar nog van over zijn)
Let me see you stripped down to the bone![]()
Ik lees wel veel nieuws en achtergronden van het nieuws. Dat is soms erg klote, maar toch vind ik het voor mezelf belangrijk om te weten wat er zoal gebeurt in de wereld. Al snap ik ook wel dat mensen zich er liever voor afsluiten.Let me see you stripped down to the bone![]()
Die gijzeling was eerder deze week.. niet gister..quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:20 schreef Windigo het volgende:
Een paar dagen geleden die gijzeling op een school in pakistan die in massamoord eindigde, gisteren een gijzeling in sydney met 3 doden en 4 gewonden en nu 8 kinderen zomaar vermoord elders in AUS![]()
http://www.dailytelegraph(...)ced4986576a9436b9762![]()
Het is echt weer om lekker onder een dekentje te verblijven vandaag ja..quote:
Hoop dat Sam niet heel erg naar buiten wil![]()
Hoe zou het met Sally gaan??![]()
Je er voor afsluiten is ook een non-oplossing. Het is nog steeds gebeurd, maar je steekt je kop er voor in het zandquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:40 schreef minilot het volgende:
Ik lees wel veel nieuws en achtergronden van het nieuws. Dat is soms erg klote, maar toch vind ik het voor mezelf belangrijk om te weten wat er zoal gebeurt in de wereld. Al snap ik ook wel dat mensen zich er liever voor afsluiten..
![]()
Ik heb een deja vu gevoel bij deze discussie
Goed nieuws: J heeft vanochtend zijn rijbewijs gehaald!tweede poging geslaagd (toen hij vorige keer zakte was ik negen maanden zwanger en helemaal over de rooie, heb mezelf ook naar het ziekenhuis gereden voor de inleiding
)
Ben zo blij!! Niet meer altijd degene zijn die moet rijden zelfs als ik doodmoe ben enzo
Kwak![]()
Er staat dan ook ''een paar dagen geleden'''.. Of heb je het over de gijzeling in sydney? Ik las toch echter gisteren daar een livestream van..quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die gijzeling was eerder deze week.. niet gister..![]()
Er staat letterlijk:quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Er staat dan ook ''een paar dagen geleden'''.. Of heb je het over de gijzeling in sydney? Ik las toch echter gisteren daar een livestream van..Dat was dinsdag..quote:gisteren een gijzeling in sydney met 3 doden en 4 gewonden![]()
Fijn! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:55 schreef kwakz0r het volgende:
Goed nieuws: J heeft vanochtend zijn rijbewijs gehaald!tweede poging geslaagd (toen hij vorige keer zakte was ik negen maanden zwanger en helemaal over de rooie, heb mezelf ook naar het ziekenhuis gereden voor de inleiding
)
Ben zo blij!! Niet meer altijd degene zijn die moet rijden zelfs als ik doodmoe ben enzoThe love you take is equal to the love you make.![]()
Gijzeling in Sydney was toch echt een paar dagen geleden... Pakistan eergisteren geloof ik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Er staat dan ook ''een paar dagen geleden'''.. Of heb je het over de gijzeling in sydney? Ik las toch echter gisteren daar een livestream van..Kwak![]()
Dat gevoel heb ik hier bijna wekelijksquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:55 schreef kwakz0r het volgende:
quote:Goed nieuws: J heeft vanochtend zijn rijbewijs gehaald!tweede poging geslaagd (toen hij vorige keer zakte was ik negen maanden zwanger en helemaal over de rooie, heb mezelf ook naar het ziekenhuis gereden voor de inleiding
)
Ben zo blij!! Niet meer altijd degene zijn die moet rijden zelfs als ik doodmoe ben enzohandig idd!!
![]()
Huh, dat is echt wazig hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Er staat letterlijk:
[..]
Dat was dinsdag..Ik was daar gisteren een livetopic over aan het lezen, maar het moeten dan wel opgeslagen beelden zijn geweest ofzo.
Maar goed, waarom alle reacties over de technische details van mijn mededeling? Is het niet van belang wat er inhoudelijk gebeurd is?![]()
Gijzeling startte maandag, beëindigd in de nacht van maandag op dinsdag, Pakistan was dinsdag. Niet dat het verder ene fuck uitmaakt natuurlijk, maar ik ben nogal van de details die moeten kloppenquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Gijzeling in Sydney was toch echt een paar dagen geleden... Pakistan eergisteren geloof ik.![]()
![]()
Nou ja, ik had niet zo'n zin om inhoudelijk te reageren op de zoveelste post (niet van jou per se maar in dit topic) over dat het nieuws zo erg is en dat men het niet meer wil zien/volgen/weten, dat ik in ga op iets anders wat me opviel:quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
Huh, dat is echt wazig hoorIk was daar gisteren een livetopic over aan het lezen, maar het moeten dan wel opgeslagen beelden zijn geweest ofzo.
Maar goed, waarom alle reacties over de technische details van mijn mededeling? Is het niet van belang wat er inhoudelijk gebeurd is?
Verbazing over (wat mij betreft) oud nieuws
Kwak![]()
Wat goed! En heeft -ie je inmiddels vergeven voor zo over je toeren raken toen -ie het de vorige keer niet haalde?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:55 schreef kwakz0r het volgende:
)
Ben zo blij!! Niet meer altijd degene zijn die moet rijden zelfs als ik doodmoe ben enzo
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou ja, ik had niet zo'n zin om inhoudelijk te reageren op de zoveelste post (niet van jou per se maar in dit topic) over dat het nieuws zo erg is en dat men het niet meer wil zien/volgen/weten, dat ik in ga op iets anders wat me opviel:
Verbazing over (wat mij betreft) oud nieuwsdat dus.. en mijn OCD kan dat niet hebben
![]()
![]()
Ja, maar Windigo dacht blijkbaar dat het gisteren was, dus die heeft nog wat minder kans gehad om het te laten zakken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou ja, ik had niet zo'n zin om inhoudelijk te reageren op de zoveelste post (niet van jou per se maar in dit topic) over dat het nieuws zo erg is en dat men het niet meer wil zien/volgen/weten, dat ik in ga op iets anders wat me opviel:
Verbazing over (wat mij betreft) oud nieuws
Ja hoor, er kwam drie dagen later een baby om ons af te leiden en ik had al bijzonder uitgebreid sorry sorry sorry gezegdquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat goed! En heeft -ie je inmiddels vergeven voor zo over je toeren raken toen -ie het de vorige keer niet haalde?
Kwak![]()
Ik vond het opvallend dat bij de BBC het groot nieuws was maandag, constante schakeling met live verslaggever enz en ik er in NL maar weinig over hoorde.. Tot er ingegrepen was, toen was het wel nieuws..quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar Windigo dacht blijkbaar dat het gisteren was, dus die heeft nog wat minder kans gehad om het te laten zakken.![]()
Bee & Gee, gaan jullie nog iets speciaals doen vanwege de verjaardag vandaag?
Ja zoals gezegd kijk ik geen tv en weinig nieuws, daar zal de verwarring wel van komen. Maar voor mij was het dus wel nieuw.![]()
Nja volgens mij stonden de nieuwssites er vol mee, maar goed, maakt niet uit verderquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:09 schreef Windigo het volgende:
Ja zoals gezegd kijk ik geen tv en weinig nieuws, daar zal de verwarring wel van komen. Maar voor mij was het dus wel nieuw.soms mis je wel eens iets
![]()
![]()
Er staat toch ook ''weinig nieuws'' als je dan zo op de feiten let moet je mijn post wel goed lezen hčquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja volgens mij stonden de nieuwssites er vol mee, maar goed, maakt niet uit verdersoms mis je wel eens iets
![]()
![]()
![]()
Ach kijk aan, het berichtbroodje was zelfs nog over:quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:35 schreef minilot het volgende:
(Was er al wel om 05:15 even uit om maīsbroodjes te bakken. Zo eens kijken of er daar nog van over zijn)
(Niet dat het hielp, kachel stond nog loeiwarm net.)
zucht.. ik zeg dan ook 'soms mis je wel eens iets' ja..quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:11 schreef Windigo het volgende:
[..]
Er staat toch ook ''weinig nieuws'' als je dan zo op de feiten let moet je mijn post wel goed lezen hč![]()
Echt..![]()
Het is hamburgervrijdag. Mijn dude suggereerde 'iets wintersportachtigs'. Niet dat we ooit ook maar enige neiging tot op wintersport gaan hebben gehad, dus geen idee waar het vandaan komt.
Ik bak forse broodjes, daar gaat een zelfgepaneerde kalfsschnitzel op en dan gebakken uien en veel emmenthaler en augurken. En bier erbij. Ofzo.
Wij gaan een hapje doen bij malle jan in leiden. Ons eerste middagje en avondje samen uit (eerst even de stad in en naar de kerstmarkt op de nieuwe rijn). Micro gaat naar opa en oma
Zoveel zin inen ook een beetje
![]()
Kwak![]()
Spannend Kwak! En good for you!!![]()
![]()
Vrijdag is hier meestal frietjesdag maar ik weet niet of ik daar zin in heb. En wat moet er dan bij? En hoe dan?? En wat dan? En en en... *keuzestress*![]()
![]()
Eerste keer dat je je kotertje achterlaat bij oppassers?quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:40 schreef minilot het volgende:
Ik lees wel veel nieuws en achtergronden van het nieuws. Dat is soms erg klote, maar toch vind ik het voor mezelf belangrijk om te weten wat er zoal gebeurt in de wereld. Al snap ik ook wel dat mensen zich er liever voor afsluiten.
Heb een tijdje het nieuws genegeerd, maar dat werd niks. Ik wil graag weten wat er in de wereld gebeurt.Professioneel gifmenger.![]()
Wat zal ik zo eens lunchen met mijn 4-jarige buurkitten? Als ik hem laat kiezen eet ik weer kibbeling (wel lekker, maar 4 weken achter elkaar op vrijdagmiddag hetzelfde eten gaat toch wat ver).Professioneel gifmenger.![]()
Golfer! Gefeliciteerd!![]()
![]()
Ik heb lekker wel de hele ochtend in bed gelegen, voor het eerst in 2 weken ofzo.Het was fijn.
Sally ligt er nog steeds, dus ik weet nog niet hoe ze loopt.
En ik heb alle buiten-de-deur-dingen opgeschort tot het droog is.![]()
wb eten vanavond: Ik kocht een beetje zuurkool, heb nog aardappels en wat spekjes die op moeten dus ik eet stamppot zuurkool. Als ik vanavond honger heb, tenminste.Sterkheidsbaas van alles.![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:36 schreef Buurpoes het volgende:
Wat zal ik zo eens lunchen met mijn 4-jarige buurkitten? Als ik hem laat kiezen eet ik weer kibbeling (wel lekker, maar 4 weken achter elkaar op vrijdagmiddag hetzelfde eten gaat toch wat ver).Gebakken ei op brood.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:36 schreef Buurpoes het volgende:
Wat zal ik zo eens lunchen met mijn 4-jarige buurkitten? Als ik hem laat kiezen eet ik weer kibbeling (wel lekker, maar 4 weken achter elkaar op vrijdagmiddag hetzelfde eten gaat toch wat ver).
Of iets met caffeine en suiker, maar das alleen leuk als ie niet de hele middag blijft.![]()
Dat is hier traditie op zaterdagmorgen en dan slaat buurkitten meestal over.quote:
Ik wil nog met hem naar een tuincentrum. Het is wel de bedoeling dat de ballen ter plaatste heel blijven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Of iets met caffeine en suiker, maar das alleen leuk als ie niet de hele middag blijft.![]()
Goed plan, maar dat is een kilometer of 7 fietsen...quote:Geen witbrood in huis.quote:
* Buurpoes noteert witbrood op boodschappenlijstje. Voor een andere keer.
ah dat is niet handigquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Goed plan, maar dat is een kilometer of 7 fietsen...![]()
![]()
quote:Dit, helaas...quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen witbrood in huis.
* Buurpoes noteert witbrood op boodschappenlijstje. Voor een andere keer.Professioneel gifmenger.![]()
Schop je hond eens overeind, we zijn nieuwsgierig en bezorgd!quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb lekker wel de hele ochtend in bed gelegen, voor het eerst in 2 weken ofzo.Het was fijn.
Sally ligt er nog steeds, dus ik weet nog niet hoe ze loopt.Let me see you stripped down to the bone![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen witbrood in huis.
* Buurpoes noteert witbrood op boodschappenlijstje. Voor een andere keer.Dit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met bruinbrood is het vast ook wel te makenSterkheidsbaas van alles.![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Schop je hond eens overeind, we zijn nieuwsgierig en bezorgd!![]()
Dan ga ik me ook gelijk even aankleden, ik krijg het koud.
Oeh, dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:43 schreef Lonaa het volgende:
Of uhh... kaasboterhammen uit de oven met ketchup en mayonaise?
Maar ik heb nog wraps en ik heb nog roomkaas, zal ik anders wat zalm halen en uk daarop trakteren? Of garnaaltjes, combineert dat ook met roomkaas?Professioneel gifmenger.![]()
Of gewoon lekkere dikke tost's met ham en kaas![]()
![]()
Toepasselijk trouwens: de zedenpolitie vraagt The Police - Roxanne aan
@ SR
![]()
Zalm én garnaaltjes doe ik vaakquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed.
Maar ik heb nog wraps en ik heb nog roomkaas, zal ik anders wat zalm halen en uk daarop trakteren? Of garnaaltjes, combineert dat ook met roomkaas?. en een beetje lenteui, rode paprika en komkommerreepjes.
![]()
Dat wordt wel veel boodschappen doen...quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zalm én garnaaltjes doe ik vaak. en een beetje lenteui, rode paprika en komkommerreepjes.
![]()
haha het hoeft niet allemaal he..quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat wordt wel veel boodschappen doen...![]()
![]()
Beetje ijsbergsla is ook lekker er bij![]()
![]()
das ook wel lekker.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed.
Maar ik heb nog wraps en ik heb nog roomkaas, zal ik anders wat zalm halen en uk daarop trakteren? Of garnaaltjes, combineert dat ook met roomkaas?
![]()
Kent iemand deze nog van vroeger?
Ik zag ze op FB voorbijkomen. Wij had die vroeger op de schoolwc, volgens mij werd je daar echt niet schoner op![]()
![]()
Update Sally:
Ze wilde niet van het bed.Toen ze dat wel probeerde deed ze 'Squeek!' en daarna wilde ze nog minder van het bed. Pootje nogmaals bekeken in daglicht. Niks te zien. Heb dr op de grond gezet. Ze loopt er wel op, maar wel kreupel.
Awhquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:51 schreef Lonaa het volgende:
Update Sally:
Ze wilde niet van het bed.Toen ze dat wel probeerde deed ze 'Squeek!' en daarna wilde ze nog minder van het bed. Pootje nogmaals bekeken in daglicht. Niks te zien. Heb dr op de grond gezet. Ze loopt er wel op, maar wel kreupel.
Kunnen honden niet ook gewoon spierpijn hebben? Heeft ze misschien ergens te wild gespeeld ofzo?
![]()
![]()
Dat kan, maar dat verklaard de 'SQUEEK!' niet, iedere keer als ze anders probeert te liggen en haar voetje daarbij gebruikt. Als ze spierpijn hebben lopen ze gewoon, net als wij, niet zo lekker.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:51 schreef Windigo het volgende:
[..]
AwhKunnen honden niet ook gewoon spierpijn hebben? Heeft ze misschien ergens te wild gespeeld ofzo?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:51 schreef Lonaa het volgende:
Update Sally:
shit..
![]()
Ja, en het stomme is, ik mag dus wel kracht zetten op alle teentjes en botjes. Overal aan friemelen, alles bewegen. Geen reactie. Behalve dan dat ze kijkt alsof ze me niet vertrouwt.quote:Ze heeft 2 x, bij hetzelfde teentje, m'n hand gelikt terwijl ik er aan zat, maar dat is echt de enige reactie die ze al die keren gegeven heeft.
Maar ze is wel hangerig, gaat tegen je aan staan, ligt op de bank zielig te wezen. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet nu.
Misschien doet haar schouder pijn? Dat kan ook zorgen dat ze kreupel loopt en squak doet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, en het stomme is, ik mag dus wel kracht zetten op alle teentjes en botjes. Overal aan friemelen, alles bewegen. Geen reactie. Behalve dan dat ze kijkt alsof ze me niet vertrouwt.Ze heeft 2 x, bij hetzelfde teentje, m'n hand gelikt terwijl ik er aan zat, maar dat is echt de enige reactie die ze al die keren gegeven heeft.
Maar ze is wel hangerig, gaat tegen je aan staan, ligt op de bank zielig te wezen. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet nu.![]()
Dat likken kan zijn omdat het niet fijn is idd.. Hangerig kan met de aandacht te maken hebben.. Maar het gepiep niet. Dat doet ze niet zomaar..![]()
Aan de manier van belasten van haar pootje heb ik het idee dat het laag zit, dus enkel of voet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
Misschien doet haar schouder pijn? Dat kan ook zorgen dat ze kreupel loopt en squak doet?Sterkheidsbaas van alles.![]()
Nee, precies. Ik heb wel even gedacht gisteren dat ze zich aanstelde. Heeft ze in het verleden wel eens vaker gedaan, als ze haar zin niet kreeg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat likken kan zijn omdat het niet fijn is idd.. Hangerig kan met de aandacht te maken hebben.. Maar het gepiep niet. Dat doet ze niet zomaar..
Daar ga ik inderdaad wel vanuit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
ff aankijken. Misschien is het nog wat gevoelig maar gaat het gewoon over![]()
Mocht het na het weekend nog zo zijn, dan gaan we even naar de DA.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Had ik al eens verteld van Sam en zijn pootje??quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, precies. Ik heb wel even gedacht gisteren dat ze zich aanstelde. Heeft ze in het verleden wel eens vaker gedaan, als ze haar zin niet kreeg.![]()
![]()
![]()
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Had ik al eens verteld van Sam en zijn pootje??![]()
Kan het misschien een milde vorm van aanstelleritis zijn?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:57 schreef Lonaa het volgende:
Hmmz. Nu loopt ze eigenlijk best normaal.
Haha. Ja, als je Sally verband om doet kan ze ook ineens niet meer lopen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. hij had geen zin in wandelen. Dus ging ie hinken.. Heeft ie vaker uitgehaald![]()
En hij had een keer een verbandje.. dat was lachen! Ging ook meteen hinken. (was om te voorkomen dat hij aan een korstje ging knagen)
[ afbeelding ]
En dat hinken, toen ze van mij mee moest wandelen met regen en wind en andere narigheidging ze buiten ook ineens hinken.
Edit: toen ik riep STEL JE NIET AAN was het direct over.
Hinken om niet te hoeven wandelen. Hehehe, slimme hond!quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. hij had geen zin in wandelen. Dus ging ie hinken.. Heeft ie vaker uitgehaald![]()
En hij had een keer een verbandje.. dat was lachen! Ging ook meteen hinken. (was om te voorkomen dat hij aan een korstje ging knagen)
[ afbeelding ]Professioneel gifmenger.![]()
Daar dacht k wel aan, maar er missen wat factoren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kan het misschien een milde vorm van aanstelleritis zijn?
Ze begon er mee op een moment dat er geen reden was tot aanstelleritis. En ik geloof niet dat ze slim genoeg is om 6 uur voor bedtijd te miepen zodat ze 6 uur later misschien wel bij ons in bed mag.Sterkheidsbaas van alles.![]()
etterbak is het.. zodra hij het pad weer spannend genoeg vond racete hij er weer vandoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hinken om niet te hoeven wandelen. Hehehe, slimme hond!
Oh en wel doorzichtig hoor: ik betrapte hem er op het hinken af te wisselen qua pootToen had ik hem door dus
![]()
![]()
* Buurpoes veegt thee van computerscherm.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
etterbak is het.. zodra hij het pad weer spannend genoeg vond racete hij er weer vandoor
Oh en wel doorzichtig hoor: ik betrapte hem er op het hinken af te wisselen qua pootToen had ik hem door dus
Hmm, dat klinkt inderdaad net te slim.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar dacht k wel aan, maar er missen wat factoren.
Ze begon er mee op een moment dat er geen reden was tot aanstelleritis. En ik geloof niet dat ze slim genoeg is om 6 uur voor bedtijd te miepen zodat ze 6 uur later misschien wel bij ons in bed mag.
Extra kroelen een optie? Dat werkt bij mijn kleuter vaak uitstekend.Professioneel gifmenger.![]()
Ha, ja, daarom mocht ze ook bij ons in bed vannacht.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt inderdaad net te slim.
Extra kroelen een optie? Dat werkt bij mijn kleuter vaak uitstekend.![]()
T komt vast wel goed, maar ik schrik toch altijd.
De vorige keer dat ze echt kreupel was (toen hadden we d'r net) bleek ze een pees gescheurd te hebben in haar schouder.
O getver ja!quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:50 schreef Windigo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag ze op FB voorbijkomen. Wij had die vroeger op de schoolwc, volgens mij werd je daar echt niet schoner op![]()
Ging me daar even een deurtje in mijn herinnering open! Die vond ik als kind zo vies!
Maar ja, ik plaste nooit op de lagere school, dus had er weinig last van.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:11 schreef Buurpoes het volgende:
Dat werkt bij mijn kleuter vaak uitstekend.
Dat ja. Ik moest in groep 6 ofzo ineens naar het toilet (echt niet uit te stellen) en toen moest ik vragen waar het toilet was. Vonden ze raar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:16 schreef minilot het volgende:
[..]
O getver ja!![]()
Ging me daar even een deurtje in mijn herinnering open! Die vond ik als kind zo vies!
Maar ja, ik plaste nooit op de lagere school, dus had er weinig last van.Professioneel gifmenger.![]()
Haha, boks! Ben ik daarin dus niet de enige.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat ja. Ik moest in groep 6 ofzo ineens naar het toilet (echt niet uit te stellen) en toen moest ik vragen waar het toilet was. Vonden ze raar.Let me see you stripped down to the bone![]()
Mama zijn is soms zo makkelijk. Slijmen, knuffelen, afleiden (kijk, een ... ehhh... ehh... kat in de tuin!!), iets te eten aanbieden...quote:Professioneel gifmenger.![]()
Ik heb ineens bedacht dat ik misschien wel een ander kerstdessert wil dus dat zoek ik nu.
Eigenlijk zou ik de afwas moeten doen.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Knap dat je dat kon hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:16 schreef minilot het volgende:
[..]
O getver ja!![]()
Maar ja, ik plaste nooit op de lagere school, dus had er weinig last van.
Ik wilde juist te vaak naar de wc omdat ik dan even vijf minuten rust had van alle drukte, maar daardoor mocht ik ook wel eens niet als ik echt moest plassen![]()
![]()
Overigens heeft Sam ook leuke trucjes. Laatst nog heeft hij een adviseur die op bezoek was versteld doen staanHij lag lekker in zijn mandje te slapen toen hij plots opstond en naar de kamerdeur liep en mij verwachtingsvol aan keek. Ik doe de deur open en Sam dribbelt naar de brievenbus, pakt de post er uit en komt er parmantig mee de kamer weer in om mij de post aan te geven. De mond van die man viel open en zijn reactie was 'dat meen je niet!?!'
Hij keek nog verbaasder toen ik hem vertelde dat wij hém dat niet hebben geleerd, maar hij ons
Trouwe post- en slofbezorger.
![]()
![]()
Dat deed ik in mijn vorige baan wel eens.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Knap dat je dat kon hoor
Ik wilde juist te vaak naar de wc omdat ik dan even vijf minuten rust had van alle drukte, maar daardoor mocht ik ook wel eens niet als ik echt moest plassen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Eerste keer dat je je kotertje achterlaat bij oppassers?spannend maar mijn ouders zijn helemaal gek met hem dus dat komt goed.
Ik verwacht wel dat hij wat meer overprikkeld zal raken (tv staat altijd keihard daar, moeder is beetje dovig) en minder zal slapen. En ben benieuwd hoeveel flesjes hij zal drinken.Kwak![]()
nu nog koffiezetten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Overigens heeft Sam ook leuke trucjes. Laatst nog heeft hij een adviseur die op bezoek was versteld doen staanHij lag lekker in zijn mandje te slapen toen hij plots opstond en naar de kamerdeur liep en mij verwachtingsvol aan keek. Ik doe de deur open en Sam dribbelt naar de brievenbus, pakt de post er uit en komt er parmantig mee de kamer weer in om mij de post aan te geven. De mond van die man viel open en zijn reactie was 'dat meen je niet!?!'
Hij keek nog verbaasder toen ik hem vertelde dat wij hém dat niet hebben geleerd, maar hij ons
Trouwe post- en slofbezorger.
![]()
dan zorg je daar toch voor?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, zou hij best kunnen hoor, als hij er bij kon![]()
Ik heb het hier ook geprobeerd, maar helaas, Kyra* snapt er niets van.
*Kyra is een kat, koffiekleurig.![]()
Nja is niet zo handig met stopcontactenquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:36 schreef Vork het volgende:
[..]
dan zorg je daar toch voor?
Ik heb het hier ook geprobeerd, maar helaas, Kyra* snapt er niets van.
*Kyra is een kat, koffiekleurig.
Of we moeten toch eens een krukje voor hem regelen. Kan hij ons ook mooi ontbijt op bed maken eindelijk een keer![]()
![]()
Golfer, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
ieeeeeeeeuw!quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja is niet zo handig met stopcontacten
Of we moeten toch eens een krukje voor hem regelen. Kan hij ons ook mooi ontbijt op bed maken eindelijk een keer![]()
Ik vind ontbijt op bed vies, ik vind honden in bed vies, en dan kom je met de visual van een hond die ontbijt op bed maakt!
Brrr!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Golfer, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Zou Bloes voor vanavond zo'n broekje hebben geregeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jullie allemaal voor de gelukwensen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:08 schreef minilot het volgende:
Bee & Gee, gaan jullie nog iets speciaals doen vanwege de verjaardag vandaag?
Vanmiddag ga ik gewoon werken bij het OLT en vanavond gaan we naar het nieuwe De La Mar om daar naar de nieuwe show van Freek de Jonge te kijken.
Ligt het aan mij of hebben we sinds het bedrijfuitje van FFT niets meer van haar gehoord? Verslonden door haar collega's, daar op die eenzame hotelkamer?!
(Of ik kijk met mijn neus, kan ook)Let me see you stripped down to the bone![]()
Gisteren was ze gewoon thuis met haar mega-gewonnen-boodschappen-pakket toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:45 schreef minilot het volgende:
Ligt het aan mij of hebben we sinds het bedrijfuitje van FFT niets meer van haar gehoord? Verslonden door haar collega's, daar op die eenzame hotelkamer?!
(Of ik kijk met mijn neus, kan ook)![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Gisteren was ze gewoon thuis met haar mega-gewonnen-boodschappen-pakket toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ah ja, ik zie het! Paar pagina;s over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Gisteren was ze gewoon thuis met haar mega-gewonnen-boodschappen-pakket toch?![]()
En jeumig, wat een pakket!Let me see you stripped down to the bone![]()
Ik moet zo (over een half uur) naar mijn werk, maar het is stikdonker buiten en het regent keihard. Ik ga maar eens een watje zijn en met de bus in plaats van lopend of met de fiets.
ik zie Haaf nu niet. Zou ze bedolven zijn onder dat pakket?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah ja, ik zie het! Paar pagina;s over het hoofd gezien.![]()
En jeumig, wat een pakket!![]()
Hee Vork!![]()
Nog nieuws op banenjachtgebied? (Ik heb de afgelopen week maar met een half oog de sc bijgehouden, dus sorry als je al eens een update had gegeven)Let me see you stripped down to the bone![]()
Ik heb een serieus gebrek aan inspiratie en zin om te koken en te bakken. Herkenbaar iemand?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Naast de gebruikelijke afwijzingen niet echt. Ik kan wel weer bij de winkel terecht, maar dat is pas vanaf maart en parttime. Ik had gisteren nog een gesprek met de re-integratiecoach van de gemeente. Ik ben wel verplicht nu meer sollicitaties te doen (wat ik al verwachtte), maar verder was het wel een prima gesprek eigenlijk. In ieder geval met voldoende begrip voor mijn situatie (en heus, ik ken slechtere verhalen). Ik ben het niet helemaal met alles eens, maar dat zijn grote issues verder.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:56 schreef minilot het volgende:
Hee Vork!![]()
Nog nieuw op banenjachtgebied?![]()
Loon + eindejaarsuitkering binnen
En vakantie geboekt voor maart
Voorpret
Nou, in elk geval wel druk ermee bezig. Ik duim voor je, Vork!quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Naast de gebruikelijke afwijzingen niet echt. Ik kan wel weer bij de winkel terecht, maar dat is pas vanaf maart en parttime. Ik had gisteren nog een gesprek met de re-integratiecoach van de gemeente. Ik ben wel verplicht nu meer sollicitaties te doen (wat ik al verwachtte), maar verder was het wel een prima gesprek eigenlijk. In ieder geval met voldoende begrip voor mijn situatie (en heus, ik ken slechtere verhalen). Ik ben het niet helemaal met alles eens, maar dat zijn grote issues verder.
Je gaat naar één van de eilanden waar vogeltjes blaffen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Loon + eindejaarsuitkering binnen
En vakantie geboekt voor maart
Voorpret
Ik heb teveel inspiratie en te weinig geld, da's ook niet handig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een serieus gebrek aan inspiratie en zin om te koken en te bakken. Herkenbaar iemand?
Wat heb je zoal in huis?Let me see you stripped down to the bone![]()
En ik kan in elk geval wel weer gewoon lopen. De trappen zijn nog wel een klein beetje lastig en een lang stuk is ook nog niet verstandig, maar verder verloopt het herstel van mijn knie in elk geval voorspoedig. Ik ben in elk geval weer aan de rek- en strekoefeningen begonnen. Volgende week een beetje fietsen en dan kan ik in het begin van het nieuwe jaar wel weer voorzichtig een paar stukjes hardlopen.![]()
Weinigquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb teveel inspiratie en te weinig geld, da's ook niet handig.
Wat heb je zoal in huis?En ik zit niet thuis nu. Maar ik heb gewoon geen puf als ik thuis kom 's avonds. Hoofd loopt helemaal over
Ja zo rond kerst gaat dat nog best veel tijd kosten. Ok, ik zit fulltime thuis, in feite heb ik ook 40 uur per week over voor dat soort zaken. maar 40 uur per week solliciteren (en afgewezen worden), is wel erg zwaar. Ik hoop dat dat niet al te lang meer hoeft te duren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:03 schreef minilot het volgende:
Nou, in elk geval wel druk ermee bezig. Ik duim voor je, Vork!
Vanmiddag ga ik in ieder geval nog een zooi loempia's en samosa's maken. Er schijnt nu in de volkskeuken ook een bakfiets in de vorm van een kroket en met ingebouwde frituur te staan. Nu maar hopen dat dat ding het dan ook daadwerkelijk doet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:07 schreef Vork het volgende:
Vanmiddag ga ik in ieder geval nog een zooi loempia's en samosa's maken. Er schijnt nu in de volkskeuken ook een bakfiets in de vorm van een kroket en met ingebouwde frituur te staan. Nu maar hopen dat dat ding het dan ook daadwerkelijk doet
Dat klinkt in elk geval goed!![]()
En dat je knie maar gauw helemaal opgeknapt mag zijn.Let me see you stripped down to the bone![]()
Klinkt alsof je een kandidaat bent voorrrrrr... Hello Fresh!quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WeinigEn ik zit niet thuis nu. Maar ik heb gewoon geen puf als ik thuis kom 's avonds. Hoofd loopt helemaal over
Huh?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:54 schreef minilot het volgende:
Ik moet zo (over een half uur) naar mijn werk, maar het is stikdonker buiten en het regent keihard. Ik ga maar eens een watje zijn en met de bus in plaats van lopend of met de fiets.
Stralend zonnig hier.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Lekker Mini!
Hier net een uitsmijter achterham /sunny side up en een beschuitje kaas gehad. Hoe ouderwets
Zo goed als droog hier!
Hondje al uitgelaten. ze loopt best oke.
P, ik heb hetzelfde probleem. Geen inspiratie. Zelf m'n kerstlijstjes lukken niet goed.
Hier gordijn 1 gewassen, gewoon op handwasprogramma met de plastic haken erin.
Nu hangt ie nat weer voor het raam, helemaal uitgeschoven (dicht dus eigenlijk) en de zon schijnt
Lekkere timing weer
Straks lekker de raampies zemen en dan is de kamer echt af af, op stofzuigen en laminaat poetsen na, maar dat doen we zondag.![]()
Zo goed als ja.quote:
Ik denk dat ze zich gisteren verstapt heeft. Ze loopt namelijk altijd om de regenplassen heen, dus maakt nogal onverwachte gekke bewegingen soms. Ze loopt nog niet helemaal zuiver, maar wel al veel beter.
Voor het kerstmenu weet ik het ook nog niet. Ik ben niet thuis met kerst, maar bij schoonouders. Nu ga ik daar wel koken, alleen wordt de lijst met dingen die men daar niet wil eten steeds groter (een familie vol met lastige eters) en mijn opties dus ook wat minder. Niet dat dat een probleem is, ik werk wel vaker met beperkte opties, maar ik ben nu gewoon even helemaal blanco.![]()
@Hondje : vergelijk het maar met mij.
Soms kan ik bijna niet lopen, lies of heup of weetikwatvoorbrak onderdeel weigert.. na een paar uren wel rustig in beweging blijven nergens meer last van![]()
![]()
Geprobeerd. Geen succesquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een kandidaat bent voorrrrrr... Hello Fresh!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:27 schreef Bluezz het volgende:
@Hondje : vergelijk het maar met mij.
Soms kan ik bijna niet lopen, lies of heup of weetikwatvoorbrak onderdeel weigert.. na een paar uren wel rustig in beweging blijven nergens meer last van
De zorgen vanuit de SC zijn wel heel lief.
Ik zou kerstkoken maar dat heb ik al uitbesteed vanwege een totaal gebrek aan tijd voor de kerst. Nu alleen 3e kerstdag nog koken. Dat wordt een rijsttafel en daar wil ik wat leuke dingen voor verzinnen. Maar wederom...geen pufquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:25 schreef Lonaa het volgende:
P, ik heb hetzelfde probleem. Geen inspiratie. Zelf m'n kerstlijstjes lukken niet goed.
Ik heb zo'n collegaquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:27 schreef Vork het volgende:
Voor het kerstmenu weet ik het ook nog niet. Ik ben niet thuis met kerst, maar bij schoonouders. Nu ga ik daar wel koken, alleen wordt de lijst met dingen die men daar niet wil eten steeds groter (een familie vol met lastige eters) en mijn opties dus ook wat minder. Niet dat dat een probleem is, ik werk wel vaker met beperkte opties, maar ik ben nu gewoon even helemaal blanco.Uiteindelijk werd het pannekoeken
Ik heb zo'n moeder, die heeft gewoon pech met kerst.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb zo'n collegaUiteindelijk werd het pannekoeken
Alsof je aan de meeste dingen die je op het nieuws ziet, iets kunt doen, al zou je het willen. Ik zou dolgraag een einde maken aan het Israëlisch-Palestijnse conflict bijvoorbeeld, maar ik zie het voorlopig niet gebeuren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je er voor afsluiten is ook een non-oplossing. Het is nog steeds gebeurd, maar je steekt je kop er voor in het zand.
Ik concentreer me dan liever op dingen waar ik wel invloed op heb. Genoeg mensen in de directe omgeving voor wie ik wat kan betekenen.
Niet dat ik me er niet druk om maak - in tegendeel - maar naar het nieuws kijken maakt de wereld natuurlijk niet beter en je er druk om maken ook niet.![]()
Het is niet zo erg dat ze allemaal dingen niet willen eten, als het maar dezelfde dingen zijn. Helaas is dat dus niet het geval. De dag daarop moet ik naar m'n ouders en die hebben het mogelijk nog lastiger, dus zal ik wel moeten helpen. Ik ben met kerst dus in totaal 3 dagen niet thuis en ik sta waarschijnlijk dus gewoon ook 3 dagen een flink aantal uren per dag in de keuken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zo'n collegaUiteindelijk werd het pannekoeken
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Ach kijk aan, het berichtbroodje was zelfs nog over:
[ afbeelding ]
(Niet dat het hielp, kachel stond nog loeiwarm net.)
![]()
![]()
Dat zeg en impliceer ik nergens.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alsof je aan de meeste dingen die je op het nieuws ziet, iets kunt doen, al zou je het willen. Ik zou dolgraag een einde maken aan het Israëlisch-Palestijnse conflict bijvoorbeeld, maar ik zie het voorlopig niet gebeuren.Dat klopt. Maar het nieuws negeren maakt je wereldbeeld ook niet duidelijk beter.quote:Ik concentreer me dan liever op dingen waar ik wel invloed op heb. Genoeg mensen in de directe omgeving voor wie ik wat kan betekenen.
Niet dat ik me er niet druk om maak - in tegendeel - maar naar het nieuws kijken maakt de wereld natuurlijk niet beter en je er druk om maken ook niet.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:50 schreef Windigo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag ze op FB voorbijkomen. Wij had die vroeger op de schoolwc, volgens mij werd je daar echt niet schoner opVieze dingen.
![]()
![]()
Tja, een paar honderd jaar geleden wisten mensen enkel wat zich in hun directe omgeving afspeelde. Is misschien wel beter voor een mens.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zeg en impliceer ik nergens.
[..]
Dat klopt. Maar het nieuws negeren maakt je wereldbeeld ook niet duidelijk beter.![]()
Zo denk ik er ook overquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:32 schreef Isegrim het volgende:
Niet dat ik me er niet druk om maak - in tegendeel - maar naar het nieuws kijken maakt de wereld natuurlijk niet beter en je er druk om maken ook niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
'Het nieuws' kijk ik trouwens sowieso al jaren niet meer. Ik zoek bij grote gebeurtenissen naar bronnen die dingen niet uit de derde of vierde hand hebben. Ik vind persoonlijke blogs e.d. veel waardevoller dan 'het nieuws'.![]()
Wij krijgen nu volgens mij per dag meer prikkels binnen dan mensen die honderd jaar geleden een jaar lang de New York Times lazen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, een paar honderd jaar geleden wisten mensen enkel wat zich in hun directe omgeving afspeelde. Is misschien wel beter voor een mens.![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Wij krijgen nu volgens mij per dag meer prikkels binnen dan mensen die honderd jaar geleden een jaar lang de New York Times lazen.
Ik zou zeggen bekijk het maar, eet wat de pot schaft tenzij je allergies bent.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:27 schreef Vork het volgende:
Voor het kerstmenu weet ik het ook nog niet. Ik ben niet thuis met kerst, maar bij schoonouders. Nu ga ik daar wel koken, alleen wordt de lijst met dingen die men daar niet wil eten steeds groter (een familie vol met lastige eters) en mijn opties dus ook wat minder. Niet dat dat een probleem is, ik werk wel vaker met beperkte opties, maar ik ben nu gewoon even helemaal blanco.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
ooh wat leuk die koekjes in de boom minilot! Ik heb niks met kerst, kerstbomen of kerstversiering, maar zo'n boom met eetbaars erin is wel erg leuk
Nieuws kijken doe ik ook niet, afgezien van dat je er geen invloed op hebt is het allemaal ook een vrij eenzijdig en vervormd beeld wat je voorgeschoteld krijgt. Ik vind het ook belangrijker om bewust te zijn van mijn directe omgeving en de mensen om mij heen blij te maken, mee te delen en te helpen.'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'![]()
Dat is zonder meer waar. Information overload.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Wij krijgen nu volgens mij per dag meer prikkels binnen dan mensen die honderd jaar geleden een jaar lang de New York Times lazen.![]()
Net zoals ons beeld van wat aantrekkelijk is enorm is veranderd. Waar je vroeger misschien 1 type Claudia Schiffer in je leven zag, zie je nu constant dit type vrouw (of man) in de bladen, op tv, in films, op billboards etc.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:51 schreef Isegrim het volgende:
Dat is zonder meer waar. Information overload."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Klopt. Maar mensen moeten zelf ook stoppen met kijken naar foto's van katten en andere zakenquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Wij krijgen nu volgens mij per dag meer prikkels binnen dan mensen die honderd jaar geleden een jaar lang de New York Times lazen.. Ze zoeken het ook zelf op
.
![]()
Jaren geleden heb ik een dubbel kerstmenu geserveerd. Alles in nette schalen op tafel gezet, verteld hoe ik dacht dat de gerechten bij elkaar pasten. Zoek maar uit wat je eet en op=op.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bekijk het maar, eet wat de pot schaft tenzij je allergies bent.
Nog bedankt voor de lunchtips trouwens.Ook namens buurkitten. Die zat een partij lekker te kanen.
Gefeliciteerd golfer! Fijne dag vandaag!
Mijn lesgeven zit erop, zo naar het viegveld. Ik kreeg een fles wijn van een groep studenten, best lief!![]()
Haa, het is eindelijk zo ver!quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn lesgeven zit erop, zo naar het viegveld.![]()
Waar zit je nou precies de komende weken? Dat had ik niet zo gevolgd..
[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 19-12-2014 13:24:21 ]Let me see you stripped down to the bone![]()
Ik heb een keer een keuzemenu gedaan met 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 toetjesquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:00 schreef Buurpoes het volgende:
Jaren geleden heb ik een dubbel kerstmenu geserveerd. Alles in nette schalen op tafel gezet, verteld hoe ik dacht dat de gerechten bij elkaar pasten. Zoek maar uit wat je eet en op=op.
Werkte perfect. iedereen moest van te voren doorgeven wat hij wilde en iedereen had iets lekkers."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Men krijgt gewoon een tafel vol eten, geen opgemaakte borden en dan scheppen ze het zelf maar op. Bij m'n ouders probeer ik dat nu ook voor te stellen. Daar spelen overigens wel wat allergieën nog een belangrijke rol in de voedselkeuze.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou zeggen bekijk het maar, eet wat de pot schaft tenzij je allergies bent.![]()
3 dagen bij Radolfzell in de buurt, drie dagen in een dorp geheten Trossingen, 5 dagen in het wonderschone Twente, en 4 dagen in Keulen. Lang level uitrusten op vakantie!quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Haa, het is eindelijk zo ver!![]()
Waar zit je nou precise de komende weken? Dat had ik neit zo gevolgd..![]()
Leuk op je werk komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik hoop dat 'we' in Nederland straks een beetje acceptabele weersomstandigheden aan je kunnen bieden Jagar.
Golfer, wat hysterisch en wat leuk!Let me see you stripped down to the bone![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:24 schreef golfer het volgende:
Leuk op je werk komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waren er ook cadeautjes en gebak!
Zuurtjes platslaan en daarmee doorzichtige 'raampjes' in koekjes bakken, dat is het enige dat ik dit seizoen van Heel Holland Bakt heb geleerd!quote:
Wat is dat groene ding links? Lijkt wel een lama van heggetje!quote:
Wat leukquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:27 schreef minilot het volgende:
Inmiddels wél in de boom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondertussen zijn wij weer thuis, toch ook altijd weer fijn om thuis te komen.
Vanmiddag even langs mijn ouders en misschien naar het ziekenhuis.![]()
Wij hebben tegenwoordig een niet lelijke SQL-specialiste. De 'drop clothes' en 'Insert into *' grappen komen met regelmaat voorbijquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:16 schreef minilot het volgende:
Mijn jas nog niet uit en nu al overhoop met een query
La derecha oprime, la izquierda libera
Forum Opties Forumhop: Hop naar: