Hmm, dat klinkt inderdaad net te slim.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar dacht k wel aan, maar er missen wat factoren.
Ze begon er mee op een moment dat er geen reden was tot aanstelleritis. En ik geloof niet dat ze slim genoeg is om 6 uur voor bedtijd te miepen zodat ze 6 uur later misschien wel bij ons in bed mag.
Ha, ja, daarom mocht ze ook bij ons in bed vannacht.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt inderdaad net te slim.
Extra kroelen een optie? Dat werkt bij mijn kleuter vaak uitstekend.
O getver ja!quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:50 schreef Windigo het volgende:
[ afbeelding ]
Kent iemand deze nog van vroeger?
Ik zag ze op FB voorbijkomen. Wij had die vroeger op de schoolwc, volgens mij werd je daar echt niet schoner op
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:11 schreef Buurpoes het volgende:
Dat werkt bij mijn kleuter vaak uitstekend.
Dat ja. Ik moest in groep 6 ofzo ineens naar het toilet (echt niet uit te stellen) en toen moest ik vragen waar het toilet was. Vonden ze raar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:16 schreef minilot het volgende:
[..]
O getver ja!![]()
Ging me daar even een deurtje in mijn herinnering open! Die vond ik als kind zo vies!
Maar ja, ik plaste nooit op de lagere school, dus had er weinig last van.
Haha, boks! Ben ik daarin dus niet de enige.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat ja. Ik moest in groep 6 ofzo ineens naar het toilet (echt niet uit te stellen) en toen moest ik vragen waar het toilet was. Vonden ze raar.
Mama zijn is soms zo makkelijk. Slijmen, knuffelen, afleiden (kijk, een ... ehhh... ehh... kat in de tuin!!), iets te eten aanbieden...quote:
Knap dat je dat kon hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:16 schreef minilot het volgende:
[..]
O getver ja!![]()
Ging me daar even een deurtje in mijn herinnering open! Die vond ik als kind zo vies!
Maar ja, ik plaste nooit op de lagere school, dus had er weinig last van.
Dat deed ik in mijn vorige baan wel eens.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Knap dat je dat kon hoor
Ik wilde juist te vaak naar de wc omdat ik dan even vijf minuten rust had van alle drukte, maar daardoor mocht ik ook wel eens niet als ik echt moest plassen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Eerste keer dat je je kotertje achterlaat bij oppassers?
nu nog koffiezetten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Overigens heeft Sam ook leuke trucjes. Laatst nog heeft hij een adviseur die op bezoek was versteld doen staanHij lag lekker in zijn mandje te slapen toen hij plots opstond en naar de kamerdeur liep en mij verwachtingsvol aan keek. Ik doe de deur open en Sam dribbelt naar de brievenbus, pakt de post er uit en komt er parmantig mee de kamer weer in om mij de post aan te geven. De mond van die man viel open en zijn reactie was 'dat meen je niet!?!'
Hij keek nog verbaasder toen ik hem vertelde dat wij hém dat niet hebben geleerd, maar hij ons
Trouwe post- en slofbezorger.
dan zorg je daar toch voor?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, zou hij best kunnen hoor, als hij er bij kon![]()
Nja is niet zo handig met stopcontactenquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:36 schreef Vork het volgende:
[..]
dan zorg je daar toch voor?
Ik heb het hier ook geprobeerd, maar helaas, Kyra* snapt er niets van.
*Kyra is een kat, koffiekleurig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
ieeeeeeeeuw!quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja is niet zo handig met stopcontacten
Of we moeten toch eens een krukje voor hem regelen. Kan hij ons ook mooi ontbijt op bed maken eindelijk een keer![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Golfer, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Zou Bloes voor vanavond zo'n broekje hebben geregeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Dank jullie allemaal voor de gelukwensen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:08 schreef minilot het volgende:
Bee & Gee, gaan jullie nog iets speciaals doen vanwege de verjaardag vandaag?
Gisteren was ze gewoon thuis met haar mega-gewonnen-boodschappen-pakket toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:45 schreef minilot het volgende:
Ligt het aan mij of hebben we sinds het bedrijfuitje van FFT niets meer van haar gehoord? Verslonden door haar collega's, daar op die eenzame hotelkamer?!
(Of ik kijk met mijn neus, kan ook)
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Gisteren was ze gewoon thuis met haar mega-gewonnen-boodschappen-pakket toch?
Ah ja, ik zie het! Paar pagina;s over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Gisteren was ze gewoon thuis met haar mega-gewonnen-boodschappen-pakket toch?
ik zie Haaf nu niet. Zou ze bedolven zijn onder dat pakket?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah ja, ik zie het! Paar pagina;s over het hoofd gezien.![]()
En jeumig, wat een pakket!
Naast de gebruikelijke afwijzingen niet echt. Ik kan wel weer bij de winkel terecht, maar dat is pas vanaf maart en parttime. Ik had gisteren nog een gesprek met de re-integratiecoach van de gemeente. Ik ben wel verplicht nu meer sollicitaties te doen (wat ik al verwachtte), maar verder was het wel een prima gesprek eigenlijk. In ieder geval met voldoende begrip voor mijn situatie (en heus, ik ken slechtere verhalen). Ik ben het niet helemaal met alles eens, maar dat zijn grote issues verder.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:56 schreef minilot het volgende:
Hee Vork!![]()
Nog nieuw op banenjachtgebied?
Nou, in elk geval wel druk ermee bezig. Ik duim voor je, Vork!quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Naast de gebruikelijke afwijzingen niet echt. Ik kan wel weer bij de winkel terecht, maar dat is pas vanaf maart en parttime. Ik had gisteren nog een gesprek met de re-integratiecoach van de gemeente. Ik ben wel verplicht nu meer sollicitaties te doen (wat ik al verwachtte), maar verder was het wel een prima gesprek eigenlijk. In ieder geval met voldoende begrip voor mijn situatie (en heus, ik ken slechtere verhalen). Ik ben het niet helemaal met alles eens, maar dat zijn grote issues verder.
Je gaat naar één van de eilanden waar vogeltjes blaffen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Loon + eindejaarsuitkering binnen
En vakantie geboekt voor maart
Voorpret
Ik heb teveel inspiratie en te weinig geld, da's ook niet handig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een serieus gebrek aan inspiratie en zin om te koken en te bakken. Herkenbaar iemand?
Weinigquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb teveel inspiratie en te weinig geld, da's ook niet handig.
Wat heb je zoal in huis?
Ja zo rond kerst gaat dat nog best veel tijd kosten. Ok, ik zit fulltime thuis, in feite heb ik ook 40 uur per week over voor dat soort zaken. maar 40 uur per week solliciteren (en afgewezen worden), is wel erg zwaar. Ik hoop dat dat niet al te lang meer hoeft te duren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:03 schreef minilot het volgende:
Nou, in elk geval wel druk ermee bezig. Ik duim voor je, Vork!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:07 schreef Vork het volgende:
Vanmiddag ga ik in ieder geval nog een zooi loempia's en samosa's maken. Er schijnt nu in de volkskeuken ook een bakfiets in de vorm van een kroket en met ingebouwde frituur te staan. Nu maar hopen dat dat ding het dan ook daadwerkelijk doet
Klinkt alsof je een kandidaat bent voorrrrrr... Hello Fresh!quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WeinigEn ik zit niet thuis nu. Maar ik heb gewoon geen puf als ik thuis kom 's avonds. Hoofd loopt helemaal over
Huh?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:54 schreef minilot het volgende:
Ik moet zo (over een half uur) naar mijn werk, maar het is stikdonker buiten en het regent keihard. Ik ga maar eens een watje zijn en met de bus in plaats van lopend of met de fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |