Eerste keer dat je je kotertje achterlaat bij oppassers?quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:40 schreef minilot het volgende:
Ik lees wel veel nieuws en achtergronden van het nieuws. Dat is soms erg klote, maar toch vind ik het voor mezelf belangrijk om te weten wat er zoal gebeurt in de wereld. Al snap ik ook wel dat mensen zich er liever voor afsluiten.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:36 schreef Buurpoes het volgende:
Wat zal ik zo eens lunchen met mijn 4-jarige buurkitten? Als ik hem laat kiezen eet ik weer kibbeling (wel lekker, maar 4 weken achter elkaar op vrijdagmiddag hetzelfde eten gaat toch wat ver).
Gebakken ei op brood.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:36 schreef Buurpoes het volgende:
Wat zal ik zo eens lunchen met mijn 4-jarige buurkitten? Als ik hem laat kiezen eet ik weer kibbeling (wel lekker, maar 4 weken achter elkaar op vrijdagmiddag hetzelfde eten gaat toch wat ver).
Dat is hier traditie op zaterdagmorgen en dan slaat buurkitten meestal over.quote:
Ik wil nog met hem naar een tuincentrum. Het is wel de bedoeling dat de ballen ter plaatste heel blijven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Of iets met caffeine en suiker, maar das alleen leuk als ie niet de hele middag blijft.![]()
Goed plan, maar dat is een kilometer of 7 fietsen...quote:
Geen witbrood in huis.quote:
ah dat is niet handigquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Goed plan, maar dat is een kilometer of 7 fietsen...
quote:
Dit, helaas...quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen witbrood in huis.
* Buurpoes noteert witbrood op boodschappenlijstje. Voor een andere keer.
Schop je hond eens overeind, we zijn nieuwsgierig en bezorgd!quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb lekker wel de hele ochtend in bed gelegen, voor het eerst in 2 weken ofzo.Het was fijn.
Sally ligt er nog steeds, dus ik weet nog niet hoe ze loopt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen witbrood in huis.
* Buurpoes noteert witbrood op boodschappenlijstje. Voor een andere keer.
Dit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met bruinbrood is het vast ook wel te maken
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Schop je hond eens overeind, we zijn nieuwsgierig en bezorgd!
Oeh, dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:43 schreef Lonaa het volgende:
Of uhh... kaasboterhammen uit de oven met ketchup en mayonaise?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |