SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Dat is niet het goede doel hoor.quote:
Je bent zelf enorm gelikt.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:34 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg wie heeft die enorm gelikte OP gemaakt?
Jessica Alba <3quote:Op donderdag 18 december 2014 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf enorm gelikt.
Living Doll.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:30 schreef Jimbo het volgende:
Zou er deze week nog iets boeiends gebeuren
Ja dat wist ik nog niet, dus oude linkje maar even laten staan.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hee Pino, die 360-cam is er dit jaar niet hè.
wat een falersquote:Op donderdag 18 december 2014 17:42 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat lekker jongens
Haha SMSquote:Op donderdag 18 december 2014 17:49 schreef minthy het volgende:
De SMS-balk slaat aan. Het begin van het einde.
Yolanthe. Komt door de belichting.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:09 schreef Lamabal het volgende:
Wie is die blonde dude met zijn zwarte bril. Stagair?
favo plaatje van Winniequote:Op donderdag 18 december 2014 18:17 schreef Lamabal het volgende:
I CALL YOU HONEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Verdomme!!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yolanthe. Komt door de belichting.
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yolanthe. Komt door de belichting.
Jij verhuist naar SER?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:22 schreef Lamabal het volgende:
Menschen van het 3fm leven, ik wens u allen nog een prettige avond toe
Pino is een baasquote:
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:54 schreef asco het volgende:
Ik snap er geen kut meer van. Is dit nu het live topic?
Net zoals alle jarenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:54 schreef asco het volgende:
Ik snap er geen kut meer van. Is dit nu het live topic?
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:55 schreef asco het volgende:
[..]
Oh. Dacht al wat is het RUSTIG!
BIER!
Vandaag misschien wel. En zaterdag wellicht. Verder bewaar ik dat voor T2Kquote:Op donderdag 18 december 2014 19:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je weer dagtopposter worden?
Okequote:Op donderdag 18 december 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag misschien wel. En zaterdag wellicht. Verder bewaar ik dat voor T2K
Is ie weer tweets aan het voorlezen?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit Rachid FingeWat een debiele Hans.
Hij lulde door de verslaggever heenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is ie weer tweets aan het voorlezen?
Duh, het is 3FM.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:05 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk dit keer niet van die irritante updates buiten de reclames om.
Ik help het je hopen maar ga daar maar niet van uitquote:Op donderdag 18 december 2014 19:05 schreef tralalala het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:05 schreef tralalala het volgende:
Jelly?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutnummer is dit ook.
jett rebbel ✌️quote:Op donderdag 18 december 2014 19:06 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk behalve varkentje van morgen
Wanneer komt deze?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:07 schreef tralalala het volgende:
Alleen Johnny de Mol vind ik leuk.
Met Steef Cuijpersquote:Op donderdag 18 december 2014 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe studio Radio 6Mooi geworden.
Nee man, laat dit geen #Anthem wordenquote:
Ik ben bezetquote:Op donderdag 18 december 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn zus vindt het ook een kutnummer, SC.
Geen pics.
Die hebben ook wat verbouwingen doorgemaakt de laatste jaren.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is lesbisch. Jammer voor je.quote:
aanvulling: ze heeft wel smaak, dat blijktquote:Op donderdag 18 december 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn zus vindt het ook een kutnummer, SC.
Geen pics.
Liever dan dat U & I kutnummer wat het vast gaat wordenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee man, laat dit geen #Anthem worden
oke opeens ben ik verliefdquote:Op donderdag 18 december 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is lesbisch. Jammer voor je.
Ja idd, maar dit is toch wel heel nice.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die hebben ook wat verbouwingen doorgemaakt de laatste jaren.
zitten toch in de oude 3FM studio?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die hebben ook wat verbouwingen doorgemaakt de laatste jaren.
Iets zei me al dat je hier voor zou terugkerenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:12 schreef heloef het volgende:
Dit nummer is echt doffe ellende, bah.
FIXEDquote:Op donderdag 18 december 2014 19:13 schreef SilentChaos het volgende:
IK WIL ALBATROAZ ALS ANTHEM - NIEMAND
Nee man, lekkere knaller heurquote:Op donderdag 18 december 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever dan dat U & I kutnummer wat het vast gaat worden
heloefquote:
Reddit is gewoon niet geschikt voor Nederland live events.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets zei me al dat je hier voor zou terugkeren
quote:
http://www.reddit.com/subreddits/search?q=serious+requestquote:Op donderdag 18 december 2014 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Reddit is gewoon niet geschikt voor Nederland live events.
Hey Mex!quote:
Eh, neequote:Op donderdag 18 december 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hold Back the River, ook een anthemkanshebbertje hoor
Waarom denk je van niet?quote:
Is niet het opzwepende wat ze willen horen denk ik. En Domien is sowieso meer EDM-gericht, for startersquote:Op donderdag 18 december 2014 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom denk je van niet?
Anthems hebben een ding gemeen: je kan er op springenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom denk je van niet?
Jamie Lidell, Ryan Shaw, Jordy van Loon?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Anthems hebben een ding gemeen: je kan er op springen
Best een tof nummer maar een 4/10 op de schaal van fissa.
Dat was nog voor het tijdperk dat de Makromanager alles bepaalde.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jamie Lidell, Ryan Shaw, Jordy van Loon?
wowquote:Op donderdag 18 december 2014 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
klopt. ze gingen in maart 2011 naar de oude 3fm studio die toen een facelift had gekregen, maar blijkbaar moest er het afgelopen jaar weer worden verbouwd.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zitten toch in de oude 3FM studio?
Zou d'r doen, maar zou d'r wel eerst mee uit eten nemen. 'Cause I'm a nice guy like that.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:20 schreef JenHermes het volgende:
Wat vinden jullie van het zusje van Domien? Lekker of niet? https://www.facebook.com/lieve.verschuuren?hc_location=stream
Jaquote:Op donderdag 18 december 2014 19:20 schreef JenHermes het volgende:
Wat vinden jullie van het zusje van Domien? Lekker of niet? https://www.facebook.com/lieve.verschuuren?hc_location=stream
Eerst mij bij haar naar binnenwerken en dan bij 3FM. Ik zie het helemaal zitten.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:20 schreef JenHermes het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gooi jezelf eens weg
Ik zou haar ook wel doen alleen ik zou haar niet uiteten nemen van te voren. Ze heeft altijd gewerkt in Club Phillip in Tilburg achter de bar waar ik ook regelmatig kwam. Ze is zich er nogal van bewust dat ze het zusje van is. De laatste keer dat ik haar daar gezien en gesproken heb , vroeg ze of ik een groepfoto van haar en haar vriendinnen wilde maken met haar telefoon(ze was daar gewoon als bezoeker, niet om te werken) maar ik wist het knopje voor het maken van de foto niet te vinden. Ze zag dat en zei fucking arrogant '' moeilijk he, een iPhone ''quote:Op donderdag 18 december 2014 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou d'r doen, maar zou d'r wel eerst mee uit eten nemen. 'Cause I'm a nice guy like that.
Godverdomme, it never gets old.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gooi jezelf eens weg
Ik zei dat het MEER kans had jaquote:Op donderdag 18 december 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Als mensen zeggen dat Rather Be anthem kan worden...
Vergeet niet dat de MICROMANAGER Hold Back the River heeft aangevraagd.
Zeker niet meer kans dan Hold Back the River, die komt zeker in de top 5. Let maar op.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zei dat het MEER kans had jaLezen zult ge, lezen zult ge
cool story broquote:Op donderdag 18 december 2014 19:27 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel doen alleen ik zou haar niet uiteten nemen van te voren. Ze heeft altijd gewerkt in Club Phillip in Tilburg achter de bar waar ik ook regelmatig kwam. Ze is zich er nogal van bewust dat ze het zusje van is. De laatste keer dat ik haar daar gezien en gesproken heb , vroeg ze of ik een groepfoto van haar en haar vriendinnen wilde maken met haar telefoon(ze was daar gewoon als bezoeker, niet om te werken) maar ik wist het knopje voor het maken van de foto niet te vinden. Ze zag dat en zei fucking arrogant '' moeilijk he, een iPhone ''
Nek-Nice Guy inclusief fedora gespotquote:
Joe ar welkomequote:Op donderdag 18 december 2014 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heloef, als ik nu stoned ben kijk ik steeds naar de tijd en onthoud ik op welke tijden ik keek. Fuck you.
Haarlem is dus geen studentenstad.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:29 schreef tralalala het volgende:
Nog maar weinig mooie vrouwen in beeld geweest, en dat voor een studentenstad.
Als ik aan studentenstad denk, denk ik aan Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Leiden, Delft, Nijmegen, Groningen, Leeuwarden. Maar niet aan Haarlem, of ben ik dan een provinciaal die onder een steen leeft?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:29 schreef tralalala het volgende:
Dankje, wil je me aanraken?quote:
Haarlem heeft heel weinig, maar er komt heel veel uit Leiden natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2014 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Haarlem is dus geen studentenstad.
Ze hebben een InHolland en dat is het wel zo'n beetje.
bedankt hansquote:Op donderdag 18 december 2014 19:27 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel doen alleen ik zou haar niet uiteten nemen van te voren. Ze heeft altijd gewerkt in Club Phillip in Tilburg achter de bar waar ik ook regelmatig kwam. Ze is zich er nogal van bewust dat ze het zusje van is. De laatste keer dat ik haar daar gezien en gesproken heb , vroeg ze of ik een groepfoto van haar en haar vriendinnen wilde maken met haar telefoon(ze was daar gewoon als bezoeker, niet om te werken) maar ik wist het knopje voor het maken van de foto niet te vinden. Ze zag dat en zei fucking arrogant '' moeilijk he, een iPhone ''
sinds wanneer is haarlem een studentenstad?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:29 schreef tralalala het volgende:
Duh, Coldplayquote:
Dacht dat het in Leiden wasquote:Op donderdag 18 december 2014 19:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
sinds wanneer is haarlem een studentenstad?
Mooie stad maar je hebt er zo weinig te zoeken met Amsterdam op een kwartier treinen.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haarlem heeft heel weinig, maar er komt heel veel uit Leiden natuurlijk
Graag gedaan, als je me aan wil raken hoor ik het welquote:
Ik vind het de leukste stad van Nederland, het is Amsterdam zonder kuttoeristen.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooie stad maar je hebt er zo weinig te zoeken met Amsterdam op een kwartier treinen.
Leidse/Amsterdamse studentjes gespot.quote:
Dat heb ik dan weer met Utrecht.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het de leukste stad van Nederland, het is Amsterdam zonder kuttoeristen.
Deze chick lijkt me anders wel iemand voor een bakfietsquote:Op donderdag 18 december 2014 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Leidse/Amsterdamse studentjes gespot.
Al sinds 16:00quote:
quote:Rob van Someren gaat aan de slag bij Radio 10. Vanaf 12 januari zal hij elke middag van 16:00 tot 19:00 uur 'Somertijd' gaan presenteren. De dj neemt zijn side-kick Sven van Veen, met wie het programma de afgelopen jaren bij Veronica maakte, mee.
Afgelopen zomer kwam Rob van Someren ziek thuis te zitten na een hartinfarct en werd hij twee maanden later ontslagen bij Radio Veronica. Het zorgde voor een slepend conflict en een rechtszaak. Sindsdien was de dj niet op de radio te horen.
Edwin Ouwehand, die nu de middagshow van Radio 10 presenteert, krijgt een andere plek in de programmering. Eerder werd al bekend dat Tim Klijn vanaf februari de ochtendshow op het station gaat presenteren.
"Ik kan niet wachten tot 12 januari", aldus Van Someren. "Na een lange gedwongen radiostilte gaan we eindelijk weer los met Somertijd. Goed nieuws voor mijn vrouw, die weer wat rust krijgt thuis en goed nieuws voor al die honderdduizenden luisteraars van Somertijd. Mijn radio staat al lange tijd op Radio 10 en ik vind het fantastisch om weer lekker radio te kunnen maken bij zo’n leuke enthousiaste club als Radio 10.”
Nee, ik vroeg het daarom ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je al gekeken?
http://www.101.tv/live
Dit topic is google niet he. Als het binnen 2 muisklikken te vinden is hoef je het niet te vragen lijkt mequote:Op donderdag 18 december 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het daarom ook.
Ik had al gehoopt dat ze dat zouden doen. Ik ben zo blij dat hij zijn programma weer terug heeft.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:36 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)meren-naar-Radio-10/
[..]
Wat is er mis mee om iets te vragen als je weet dat anderen het weten?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit topic is google niet he. Als het binnen 2 muisklikken te vinden is hoef je het niet te vragen lijkt me
Eensch.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om iets te vragen als je weet dat anderen het weten?
Ik snap dat nooit, ook van die mensen in sporttopics die zeggen dat je 'maar op teletekst moet kijken' terwijl ze het zelf weten.
Dit soort topics kunnen vrij snel lopen en wachten op een antwoord duurt vaak langer dan dat soort dingen opzoekenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om iets te vragen als je weet dat anderen het weten?
Ik snap dat nooit, ook van die mensen in sporttopics die zeggen dat je 'maar op teletekst moet kijken' terwijl ze het zelf weten.
Ik vind het maar opvallend rustig hier.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit soort topics kunnen vrij snel lopen en wachten op een antwoord duurt vaak langer dan dat soort dingen opzoeken
Ja, als ik geen antwoord krijg heb ik dus pechquote:Op donderdag 18 december 2014 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit soort topics kunnen vrij snel lopen en wachten op een antwoord duurt vaak langer dan dat soort dingen opzoeken
Ik denk dat dat nog wel komtquote:Op donderdag 18 december 2014 19:42 schreef asco het volgende:
[..]
Ik vind het maar opvallend rustig hier.
Ze is 17?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een DJ op 538 zei laatst na afloop van dit nummer "Stel je voor, Becky G onder de douche..."
Weet niet hoe het verder ging, want ik was nogal verbaasd dat hij zo begint over een 15-jarige
Foto van Becky G?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een DJ op 538 zei laatst na afloop van dit nummer "Stel je voor, Becky G onder de douche..."
Weet niet hoe het verder ging, want ik was nogal verbaasd dat hij zo begint over een 15-jarige
Mooi toch.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:42 schreef asco het volgende:
[..]
Ik vind het maar opvallend rustig hier.
Ja je loopt een jaar achter, pffquote:Op donderdag 18 december 2014 19:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Dacht dat Gerard een jaar ging overslaan, of loop ik alweer een jaar achter
Het is wat rustiger dan 3/4 jaar geleden, al komt dat vooral omdat er veel meer centrale reeksen zijn waarin veel gepost wordt.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:48 schreef asco het volgende:
[..]
Is dat een trend op fok of zit ik fout? Ik vind het over het algemeen veel rustiger geworden.
Ahzo.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wat rustiger dan 3/4 jaar geleden, al komt dat vooral omdat er veel meer centrale reeksen zijn waarin veel gepost wordt.
Wordt nog wel drukker hier denk ik, in een half uurtje.quote:
Jammergenoeg heeft Ekdom geen graveyardshift, zou een leuke combi zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 19:51 schreef tralalala het volgende:
Wel de hele week slecht weer, ik wil bezopen vrouwtjes aan de microfoon 's nachts.
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jammergenoeg heeft Ekdom geen graveyardshift, zou een leuke combi zijn
Ucquote:
Mexiquote:
brb, nieuwe speakers bestellen, tweetertje geknaptquote:Op donderdag 18 december 2014 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Eigenlijk is SR gewoon het best op zijn plek buiten de Randstad.
Dit is de eerste pas, ik kan nu al niet wachten op de 100e herhaling hiervanquote:Op donderdag 18 december 2014 20:03 schreef heloef het volgende:
"Ondertussen in het land" de nieuwe SR Update, maar net zo irritant.
360CAMquote:Op donderdag 18 december 2014 20:05 schreef Mascleta het volgende:
Waar zitten de meeste mensen nu? 101TV of NL3?
Op 13 canaal digitaal.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:05 schreef Mascleta het volgende:
eejjjjjjjjquote:Op donderdag 18 december 2014 20:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Frits had de heren uitgenodigd vanmiddag, dan zou ie geld geven als ze kwamen maestro'enquote:Op donderdag 18 december 2014 20:07 schreef zeefje het volgende:
Ik snap de tv nu niet. Met dat meastro
thuisquote:Op donderdag 18 december 2014 20:05 schreef Mascleta het volgende:
Vooraf opgenomenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Frits had de heren uitgenodigd vanmiddag, dan zou ie geld geven als ze kwamen maestro'en
NPO3quote:Op donderdag 18 december 2014 20:05 schreef Mascleta het volgende:
Niets mis met Hozier.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:11 schreef D. het volgende:
Ik snap de keuze voor Hozier trouwens niet
Waarom niet gewoon iets leuks?
Dacht er is iets mis met mijn TV, serieus.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die hoge stemmetjes in dit liedje![]()
![]()
Binnen een half uur is ie dicht als het goed isquote:
Dat Wilbertquote:Op donderdag 18 december 2014 20:13 schreef tralalala het volgende:
Mensen die een muts op doen als het 12 graden is.
Er zijn er die bij 25 graden nog een muts dragenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:13 schreef tralalala het volgende:
Mensen die een muts op doen als het 12 graden is.
Mag ik je er aan herinneren dat het niet een feestje is maar ten eerste een inzamelactie voor seksueel misbruikte meisjes en vrouwen?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, beetje zeikmuziek, én niet echt vrolijk (en dus passend bij dit feestje)
De start is altijd relatief 'feestelijk'quote:Op donderdag 18 december 2014 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag ik je er aan herinneren dat het niet een feestje is maar ten eerste een inzamelactie voor seksueel misbruikte meisjes en vrouwen?Dus niet alles moet ten behoeve van een feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |