Nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gooi jezelf eens weg
Ik zou haar ook wel doen alleen ik zou haar niet uiteten nemen van te voren. Ze heeft altijd gewerkt in Club Phillip in Tilburg achter de bar waar ik ook regelmatig kwam. Ze is zich er nogal van bewust dat ze het zusje van is. De laatste keer dat ik haar daar gezien en gesproken heb , vroeg ze of ik een groepfoto van haar en haar vriendinnen wilde maken met haar telefoon(ze was daar gewoon als bezoeker, niet om te werken) maar ik wist het knopje voor het maken van de foto niet te vinden. Ze zag dat en zei fucking arrogant '' moeilijk he, een iPhone ''quote:Op donderdag 18 december 2014 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou d'r doen, maar zou d'r wel eerst mee uit eten nemen. 'Cause I'm a nice guy like that.
Godverdomme, it never gets old.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gooi jezelf eens weg
Ik zei dat het MEER kans had jaquote:Op donderdag 18 december 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Als mensen zeggen dat Rather Be anthem kan worden...
Vergeet niet dat de MICROMANAGER Hold Back the River heeft aangevraagd.
Zeker niet meer kans dan Hold Back the River, die komt zeker in de top 5. Let maar op.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zei dat het MEER kans had jaLezen zult ge, lezen zult ge
cool story broquote:Op donderdag 18 december 2014 19:27 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel doen alleen ik zou haar niet uiteten nemen van te voren. Ze heeft altijd gewerkt in Club Phillip in Tilburg achter de bar waar ik ook regelmatig kwam. Ze is zich er nogal van bewust dat ze het zusje van is. De laatste keer dat ik haar daar gezien en gesproken heb , vroeg ze of ik een groepfoto van haar en haar vriendinnen wilde maken met haar telefoon(ze was daar gewoon als bezoeker, niet om te werken) maar ik wist het knopje voor het maken van de foto niet te vinden. Ze zag dat en zei fucking arrogant '' moeilijk he, een iPhone ''
Nek-Nice Guy inclusief fedora gespotquote:
Joe ar welkomequote:Op donderdag 18 december 2014 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heloef, als ik nu stoned ben kijk ik steeds naar de tijd en onthoud ik op welke tijden ik keek. Fuck you.
Haarlem is dus geen studentenstad.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:29 schreef tralalala het volgende:
Nog maar weinig mooie vrouwen in beeld geweest, en dat voor een studentenstad.
Als ik aan studentenstad denk, denk ik aan Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Leiden, Delft, Nijmegen, Groningen, Leeuwarden. Maar niet aan Haarlem, of ben ik dan een provinciaal die onder een steen leeft?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:29 schreef tralalala het volgende:
Nog maar weinig mooie vrouwen in beeld geweest, en dat voor een studentenstad.
Dankje, wil je me aanraken?quote:
Haarlem heeft heel weinig, maar er komt heel veel uit Leiden natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2014 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Haarlem is dus geen studentenstad.
Ze hebben een InHolland en dat is het wel zo'n beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |