Het is wat rustiger dan 3/4 jaar geleden, al komt dat vooral omdat er veel meer centrale reeksen zijn waarin veel gepost wordt.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:48 schreef asco het volgende:
[..]
Is dat een trend op fok of zit ik fout? Ik vind het over het algemeen veel rustiger geworden.
Ahzo.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wat rustiger dan 3/4 jaar geleden, al komt dat vooral omdat er veel meer centrale reeksen zijn waarin veel gepost wordt.
Wordt nog wel drukker hier denk ik, in een half uurtje.quote:
Jammergenoeg heeft Ekdom geen graveyardshift, zou een leuke combi zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 19:51 schreef tralalala het volgende:
Wel de hele week slecht weer, ik wil bezopen vrouwtjes aan de microfoon 's nachts.
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jammergenoeg heeft Ekdom geen graveyardshift, zou een leuke combi zijn
Ucquote:
Mexiquote:
brb, nieuwe speakers bestellen, tweetertje geknaptquote:Op donderdag 18 december 2014 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Eigenlijk is SR gewoon het best op zijn plek buiten de Randstad.
Dit is de eerste pas, ik kan nu al niet wachten op de 100e herhaling hiervanquote:Op donderdag 18 december 2014 20:03 schreef heloef het volgende:
"Ondertussen in het land" de nieuwe SR Update, maar net zo irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |