Bizar eigenlijk. Maar goed, voor een hoop mensen is het ook gewoon de moderne variant van aflaatjes kopen. Beetje bij het kerstdiner opscheppen dat je zo'n filantroop bent enzo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
"in eigen land" scoort te matig. Is bij de mensen niet verkoopbaar. Gek genoeg.
Haten op Domienquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nou nou, de 3 draken dit jaar weer de ether gaan vervuilen zijn bekend;
[ afbeelding ]
Gerard Ekdom, Coen Swijnenberg, en ze nemen schijnbaar een of andere homoseksuele toyboy mee voor het vermaak tussendoor?
Na tien jaar is dat concept... enigszins vergankelijk, zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ben het wel met bovenstaande eens, met name het min of meer dwangmatige.....dat als het de week voor kerst is (en dus serious request), je schijnbaar verplicht wordt te doneren. Wat dan de rest van het jaar denk ik dan ?
Wat ik wel goed vindt van Serious Request is dat het geld naar een min of meer onbekend doel gaat, de vergeten rampen etc.
Is Domien een vrouwennaam in jouw omgeving?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie is Domien? Er gaan toch 3 mannen?
Nou ja, het is zeer zeker geen mannennaam, eigenlijk sowieso gewoon meer een naam voor je hond, hamster, of gerbil?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Domien een vrouwennaam in jouw omgeving?
Ik vind het ook een waardeloze naam, maar soit, ik ken wel een paar jochies die zo heten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, het is zeer zeker geen mannennaam, eigenlijk sowieso gewoon meer een naam voor je hond, hamster, of gerbil?
Mad?quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:55 schreef Homijn het volgende:
Ik zie dat er een paar mensen aanstoot nemen aan Serious Request. Laten we het verbieden! Desnoods stappen we met een man of tien naar de rechter, met als argument dat we ons verbolgen voelen. Meer argumenten zijn niet nodig.
Op naar een verbod.
Ach ja, ik werkte ooit met een Martien. Daar moest ook iedereen op locatie van de werkgever (Amsterdam) om lachen, maar waar hij vandaan kwam (Limburg) was dat schijnbaar een normale jongensnaam.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook een waardeloze naam, maar soit, ik ken wel een paar jochies die zo heten.
Hij staat hier op werk op vandaag.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iig, als 3fm je blijkbaar geen reet boeit en je een hekel aan SER hebt, waarom weet je dan wel na 10 minuten na de bekendmaking wie er in het glazen huis staan?
Niet dat ik minder hypocriet ga zijn want ik ga het, ter eigen vermaak, wel weer opzetten, alleen een nieuw concept zou leuk zijn. En 3fm staat hier toch standaard op.
Zag het in de AT voorbij komenquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iig, als 3fm je blijkbaar geen reet boeit en je een hekel aan SER hebt, waarom weet je dan wel na 10 minuten na de bekendmaking wie er in het glazen huis staan?
Niet dat ik minder hypocriet ga zijn want ik ga het, ter eigen vermaak, wel weer opzetten, alleen een nieuw concept zou leuk zijn. En 3fm staat hier toch standaard op.
Ah, dat verklaart.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij staat hier op werk op vandaag.
Valt reuze mee, heb weinig tegen die zender, verdraag alleen Giel niet, en vind SR onzin.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart.
Zwaar leven.
Over de DJ's was je anders niet heel positief net.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valt reuze mee, heb weinig tegen die zender, verdraag alleen Giel niet, en vind SR onzin.
Ah joh beetje chargeren, dit dat, je kent 't wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over de DJ's was je anders niet heel positief net.
Ga je nu in elk topic de linksen de schuld geven?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:37 schreef mikerw het volgende:
Deze linkse belastingverkwisting verdiend zeker een aanbeveling bij wat binnenlandse strijdgroepen voor een grondige opruiming. Dit heeft nu wel lang genoeg geduurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |