Idem hier. Al gaat t de laatste tijd iets beter qua dates vinden.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Een maandelijks date-quota? Lol dan zou ik hopeloos falen.
Ach een man neemt je maar hoe je bent toch?
Succes aan Vitesse en veel plezier!quote:Op donderdag 18 december 2014 12:15 schreef S15 het volgende:
Zo, ik ga afsluiten en richting Amsterdam.
Dale Ajax
Heul niet...quote:Op donderdag 18 december 2014 12:15 schreef S15 het volgende:
Dale Ajax
Zo'n quota ga ik ook nooit halenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:10 schreef aeque het volgende:
Een maandelijks date-quota? Lol dan zou ik hopeloos falen.
Ben er al langquote:Op donderdag 18 december 2014 12:15 schreef S15 het volgende:
Dale Ajax
In een relatie sowieso.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:17 schreef Harmankardon het volgende:
89 per jaar, moet zeker kunnen.
Wat weinigquote:Op donderdag 18 december 2014 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit denk ik eerder op 50 ofzo, van januari tot november
Maximaal.
In een relatie is dat niet zo moeilijk.quote:
Dat is niet veel. Al word het natuurlijk vaak wel minder frequent naarmate een relatie langer duurt.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit denk ik eerder op 50 ofzo, van januari tot november
Maximaal.
Ja, I know. Maar ik vind dat je dat in een relatie makkelijk moet halen.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het zou je nog verbazen, als ik dat zo om me heen hoor.
Misschien wel.quote:
Met mij kun je veel kanten op maar een continue lage sexdrive = exit.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar ik vind dat je dat in een relatie makkelijk moet halen.
Bij mij ook, hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 12:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Met mij kun je veel kanten op maar een continue lage sexdrive = exit.
Dat is jammerlijkquote:Op donderdag 18 december 2014 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wel.
Eerste helft van het jaar zagen we elkaar alleen in het weekend, ik ben nog een maand of anderhalf weggeweest,en de tweede helft van het jaar nam het steeds verder af.
Als je elkaar maar weinig ziet wil je vaak ook wel andere dingen samen doen dan seksquote:
Geen ervaring mee ...quote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je elkaar maar weinig ziet wil je vaak ook wel andere dingen samen doen dan seks
Als je al lang samen bent dan.
Mwah, dat is niet per definitie zo. In het een na laatste jaar met mijn laatste ex waren we al meer dan 5 jaar samen en hadden we een weekendrelatie omdat zij aan de andere kant van het land werkte. Natuurlijk doe je dan ook graag andere dingen samen (knuffelenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je elkaar maar weinig ziet wil je vaak ook wel andere dingen samen doen dan seks
Ja dat had ik ook welquote:Op donderdag 18 december 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, dat is niet per definitie zo. In het een na laatste jaar met mijn laatste ex waren we al meer dan 5 jaar samen en hadden we een weekendrelatie omdat zij aan de andere kant van het land werkte. Natuurlijk doe je dan ook graag andere dingen samen (knuffelen) maar minimaal 1x seks per weekend was toch wel vrij standaard.
Is ook zoquote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kom je dus ook niet aan gemiddeld 89 per jaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, dat is niet per definitie zo. In het een na laatste jaar met mijn laatste ex waren we al meer dan 5 jaar samen en hadden we een weekendrelatie omdat zij aan de andere kant van het land werkte. Natuurlijk doe je dan ook graag andere dingen samen (knuffelen) maar minimaal 1x seks per weekend was toch wel vrij standaard.
Als je rechterhand ook telt kom ik daar ook welquote:Op donderdag 18 december 2014 12:30 schreef artelligence het volgende:
89 keer. Pff ik zit op een gemiddelde van 182om de dag even
Ik ook, makkelijkquote:Op donderdag 18 december 2014 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je rechterhand ook telt kom ik daar ook wel
Ik had een tijd geleden een relatie met een meisje uit Den Haag, woonde zelf toen in Zutphen, dus al 16-jarige kan je elkaar niet elke dag zien. Hielp ook niet dat ze nooit naar mij toe mocht, dus eens in de 3 weken ofzo zagen we elkaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh wat krijg ik? Wat krijg ik?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het winnende/enige goede antwoord is van vandaag!
En dat elke keer weer beter isquote:Op donderdag 18 december 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
Die eerste weekenden dan je 20 keer in een weekend seks had.
Ja, dat deed wel pijnquote:Op donderdag 18 december 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
Magische weekenden waar je kut schraal en zeer deed en moeilijk liep omdat je uitgewoond bent.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
Iets minder subtielquote:Op donderdag 18 december 2014 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Magische weekenden waar je kut schraal en zeer deed en moeilijk liep omdat je uitgewoond bent.
Oh, dat heb ik nooit gehad.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
20 ik eigenlijk ook niet neequote:Op donderdag 18 december 2014 12:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nooit gehad.
Nee, ik bedoel sws het hele weekend daarmee bezig zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
20 ik eigenlijk ook niet nee
Heel misschien de helft in een lang weekend.
Waarom eromheen draaien?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Subtiliteit is overbodig
Als je vrijdagmiddag begint?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
Is er uberhaupt tijd om tien keer seks te hebben op een dag? Dan duurt het wel kort allemaal en heb je echt helemaal niets anders te doen
Ik wel, ik was toen een puberquote:Op donderdag 18 december 2014 12:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel sws het hele weekend daarmee bezig zijn.
Hahaquote:Op donderdag 18 december 2014 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je vrijdagmiddag begint?
Ik heb nooit een relatie gehad toen ik puber was, dus misschien had ik dat toen ook wel zo gedaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel, ik was toen een puber
Nu zou ik het niet meer kunnen denk ik.
Vijf keer is toch al superveel.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha
Liever 5 keer goed lang en met tussenpozen zodat je weer zin hebt dan 20 keer achter elkaar
Weekenden zijn langer dan een dag hequote:Op donderdag 18 december 2014 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook welMaar daarmee kom je niet aan de 89 keer he.
Dat jaar waarschijnlijk niet neequote:Op donderdag 18 december 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kom je dus ook niet aan gemiddeld 89 per jaar.
Dat red ik niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je rechterhand ook telt kom ik daar ook wel
Hoe zijn die?20 keer is wel erg vaakquote:Op donderdag 18 december 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
Ah ja, de tijd waarin je letterlijk een week lang een schrale lul had en zelfs plassen soms klote aanvoelde. The good old daysquote:Op donderdag 18 december 2014 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Magische weekenden waar je kut schraal en zeer deed en moeilijk liep omdat je uitgewoond bent.
Dat op een kerstkaart plakken en er MERRY CHRISTMAS onder zettenquote:
In het begin kan dat welquote:Op donderdag 18 december 2014 12:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vijf keer is toch al superveel.
Dan wordt het zo snel saai.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het begin kan dat wel
Vrijdagmiddag/avond, een keertje bij het wakker worden op de andere dagen en dan nog een keer verder op die dag als het al best weer lang geleden voelt.
Beginnen we weer yats?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:15 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier. Al gaat t de laatste tijd iets beter qua dates vinden.
Gelukkig niet, dat is juist het leuke aan mensen.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik faal ook hopeloos hoor nu
Nou zo ben ik normaal niet hoor. Tenminste, dat hoop ik niet.
Niet helemaal mee eens hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 12:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan wordt het zo snel saai.
Nee hoor, daar is niets aan gelogen. Dat quotum van yvie zou ik bij lange na niet halen. En nee, dat is geen klacht. Liever 1 date die 'slaagt' en blijft hangen dan 30 dates in een maand waarmee het contact oppervlakkig is.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Beginnen we weer yats?
[..]
Gelukkig niet, dat is juist het leuke aan mensen.
Heb je al DM's ontvangen?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens hoor
Ik vond veel van seks maar ik vond het nooit saai, ook niet na jaren.
Ik zal wel raar zijn. :$quote:Op donderdag 18 december 2014 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens hoor
Ik vond veel van seks maar ik vond het nooit saai, ook niet na jaren.
Bij mij is het niet bij te houden.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, men weet blijkbaar dat ik toch niet wil
ah, doe ik dat fout.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:45 schreef yats het volgende:
Nee hoor, daar is niets aan gelogen. Dat quotum van yvie zou ik bij lange na niet halen. En nee, dat is geen klacht. Liever 1 date die 'slaagt' en blijft hangen dan 30 dates in een maand waarmee het contact oppervlakkig is.
Vervelend is dat, als ze op je afkomen als vliegen op stroopquote:Op donderdag 18 december 2014 12:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij mij is het niet bij te houden.een ware DM-storm
Boks...Ik (tot nu toe) ook.quote:
Wat is daar sad aan?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens naar de winkel. Ik heb zowaar een boodschappenlijstje, how sad
.
Ja, het heeft ook zijn nadelenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervelend is dat, als ze op je afkomen als vliegen op stroop
Maar ja, dat is nu eenmaal het lot als je hot bent
Nu voel ik me zo'n huisvrouwquote:
Boodschappenlijstjes zijn handig juistquote:Op donderdag 18 december 2014 12:51 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens naar de winkel. Ik heb zowaar een boodschappenlijstje, how sad
.
Ik vergeet altijd op het lijstje te kijkenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boodschappenlijstjes zijn handig juist
Ik gebruik ze alleen nooit omdat de winkel toch op een halve minuut fietsen is.
Wel dates maar geen die slaagt.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat dan precies? Kan hier niets uit opmaken nl.
Zo relaxtquote:
Wow. Koester hetquote:Op donderdag 18 december 2014 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had gisteren dat anticonceptieimplantaat van me laten verwijderen, mijn moeder stuurde me een berichtje dat ik dan maar even geen dingen moest doen, ik dacht dat ze het over tillen van dingen had omdat ze in mijn arm hadden lopen snijden, maar blijkbaar had ze het over seks
Eerste gesprek ooit met mijn moeder over seks
Ah, en dat doe je fout? Zoiets gaat niet expres mag ik hopen.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel dates maar geen die slaagt.
[..]
Ik gok ook dat 20 een lichte overdrijving wasquote:Op donderdag 18 december 2014 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha
Liever 5 keer goed lang en met tussenpozen zodat je weer zin hebt dan 20 keer achter elkaar
Ja, oké. Ik ook af en toe. Maar niet heel erg veel of zo.quote:
Ja, in jouw geval snap ik het wel. Maar voor mij is het echt huisvrouwerig, zo'n lijstjequote:Op donderdag 18 december 2014 12:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb altijd boodschappenlijstjes, anders zou ik altijd wel iets vergeten. Zeker omdat ik zo veel mogelijk nieuwe recepten probeer.
Ik ben zelfs zo erg dat ik alles wat ik heb gepakt doorstreep. Of nouja, verwijder, want het lijstje staat gewoon op mijn telefoon.
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:57 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg ook nooit DM's. Geloof niet dat ik er iets aan mis.
Dat is het meestal wel. Het is sowieso vaak beter dan alleen op de bank onder een dekentje naar de tv kijkenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, en dat doe je fout? Zoiets gaat niet expres mag ik hopen.
Al hoewel je dan wel alsnog een leuke avond kan hebben natuurlijk.
Ik ook, vreemd genoeg vooral van mannenquote:
Ik ook vooral van mannen. Maar dan wel casual DM's.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, vreemd genoeg vooral van mannen
Ja je gaat richting de 30 he Sammie.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, in jouw geval snap ik het wel. Maar voor mij is het echt huisvrouwerig, zo'n lijstje.
WT appt mij gewoon, als een baasquote:Op donderdag 18 december 2014 12:59 schreef Royco1 het volgende:
Al mag WT mij altijd een DM sturen natuurlijk, want WT.
Natuurlijk doe ik dan iets fout.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, en dat doe je fout? Zoiets gaat niet expres mag ik hopen.
Al hoewel je dan wel alsnog een leuke avond kan hebben natuurlijk.
Krijg polioquote:Op donderdag 18 december 2014 12:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je gaat richting de 30 he Sammie.
Ik denk dat WT mijn nummer niet heeft.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
WT appt mij gewoon, als een baas.
Koop een blok kaasquote:Op donderdag 18 december 2014 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
In een half brood zit altijd net een plakje brood waar ik geen half plakje kaas meer voor over heb als ik aan het begin van de week een half brood en een pakje kaasplakken koop
#zwaarleven
Ja maar dat gaat echt nooit opquote:Op donderdag 18 december 2014 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koop een blok kaas. Lekker schaven.
En lekkerderquote:Op donderdag 18 december 2014 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koop een blok kaas. Lekker schaven.
Als je denkt dat je het niet meer op gaat maken snij je de rest in blokjesquote:Op donderdag 18 december 2014 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat echt nooit op
Daar word je dik vanquote:Op donderdag 18 december 2014 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je denkt dat je het niet meer op gaat maken snij je de rest in blokjes
Ja, met zijn handen hequote:Op donderdag 18 december 2014 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg ook wel een WA van WT.
Dat heeft hij een lekkere berenklauw gegeten en wil dat even delen. Goed om te weten
Oh.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg ook wel een WA van WT.
Dat heeft hij een lekkere berenklauw gegeten en wil dat even delen. Goed om te weten
Ja, ik wil niet de faxie-naam krijgen dat ik iedereen nudies stuur. Dus ik ben wat selectiever.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook vooral van mannen. Maar dan wel casual DM's.
Nah, nu probeer je je er gewoon uit te reddenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde natuurlijk ook nog zeggen dat jij op je 30ste er nog steeds sexy uit ziet.
Wat geheel logisch is.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet de faxie-naam krijgen dat ik iedereen nudies stuur. Dus ik ben wat selectiever.
Busted.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, nu probeer je je er gewoon uit te redden.
Uiteraard.quote:
quote:
Jij hebt altijd de mooiste complimentjes maar verpakt ze altijd zo apart waardoor het niet zo lijkt.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde natuurlijk ook nog zeggen dat jij op je 30ste er nog steeds sexy uit ziet.
kapsalonquote:Op donderdag 18 december 2014 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Mijn afbeelding is van een kapsalon. Dus hij stuurt ook af en toe dat hij honger van me krijgt. Het boefje.
Zal je een DM sturen wanneer er blokjes kaas zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan snij je het in blokjes en kom ik ze opeten.
problem solved,
Ja, mensen begrijpen mij niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt altijd de mooiste complimentjes maar verpakt ze altijd zo apart waardoor het niet zo lijkt.
Het werkt dan ook nietquote:
Ja, en dit ookquote:Op donderdag 18 december 2014 13:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt altijd de mooiste complimentjes maar verpakt ze altijd zo apart waardoor het niet zo lijkt.
Nog nooit opquote:
Al denk ik wel dat het zo isquote:Op donderdag 18 december 2014 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het werkt dan ook niet.
[..]
Ja, en dit ook.
Of je doet het gewoon welquote:Op donderdag 18 december 2014 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet een beetje huilen bij het idee dat ik dit niet ga eten deze week
Niet huilen. Komt allemaal goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet een beetje huilen bij het idee dat ik dit niet ga eten deze week
Ja, gewoon volgende weekquote:Op donderdag 18 december 2014 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet huilen. Komt allemaal goed.
Hoe duur is het nu dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
Woensdag kapsalondag voor 5 euro heb ik gemist gisteren.
Nee, vroeg opstaan en niet in slaap kunnen komen.quote:
Omdat ik vroeg moest slapen.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom was je er gisteren niet toen iedereen op je aan het fappen was?
Het was wel een goed fapsessie.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom was je er gisteren niet toen iedereen op je aan het fappen was?
Dat valt dan nog meequote:Op donderdag 18 december 2014 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook vooral van mannen. Maar dan wel casual DM's.
Hoe smaakt dat?quote:
Er kwam geen einde aan neequote:Op donderdag 18 december 2014 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was wel een goed fapsessie.
Nog steeds last van mijn arm.
Goddelijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:18 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee
[..]
Hoe smaakt dat?
Schijnt een engel te zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 13:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Ben nu toch wel heel erg benieuwd hoe Fas er uitziet
Ze poste gisteren een foto, met duckface.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Ben nu toch wel heel erg benieuwd hoe Fas er uitziet
Ze hebben het altijd over nectar en ambrosium, maar no way dat dat beter smaakt dan een kapsalonquote:Op donderdag 18 december 2014 13:18 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee
[..]
Hoe smaakt dat?
Oh, heb ik dat gewoon gemistquote:Op donderdag 18 december 2014 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze poste gisteren een foto, met duckface.
Ik snap dit wel een beetje, voedselbingen op fruitquote:Op donderdag 18 december 2014 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Ik ben gek op granaatappels. Dat weet niemand. Ik eet ze ook als ik helemaal alleen ben. Ik leg een grote handdoek op de grond en doe mijn oude grote t-shirt met vele vlekken aan. Ik heb dan liefst 10 stuks per keer. Ik open ze stuk per stuk met de hand (geen mes, want die verpest de smaak) en dan eet ik ze helemaal op, met veel geluid, zonder een pitje te missen. Aan het eind ben ik zo verzadigd dat ik niet eens op kan staan. Ik voel me misselijk van al die pitjes.
Zodra ik kan opstaan kijk ik eerst naar de spiegel en lach ik me kapot om wat ik zie. Daarna snel alles opruimen en meteen in bad."
wat
Iddquote:Op donderdag 18 december 2014 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap dit wel een beetje, voedselbingen op fruit
Fruit als je stoned bentquote:
Haha, praat me er niet vanquote:Op donderdag 18 december 2014 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fruit als je stoned bent
Banaantjes, appeltjes, lekk0r
We zagen heus wel waar je mee bezig was hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 13:34 schreef artelligence het volgende:
Ik heb gisteren een fapje gedaan op Fas, want het was ter ere van Fas, op Feertje, Straw en Loka. En een beetje op Kaneel.
Tsss, niet eens op mij. Story of my lifequote:Op donderdag 18 december 2014 13:34 schreef artelligence het volgende:
Ik heb gisteren een fapje gedaan op Fas, want het was ter ere van Fas, op Feertje, Straw en Loka. En een beetje op Kaneel.
Niet op mij dat vind ik dan weer minderquote:Op donderdag 18 december 2014 13:34 schreef artelligence het volgende:
Rood geworden. :$quote:Op donderdag 18 december 2014 13:34 schreef artelligence het volgende:
Ik zat in m'n badjas. Ik voelde me helemaal Faxie.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We zagen heus wel waar je mee bezig was hoor
Iedereen was faxie gisteravondquote:Op donderdag 18 december 2014 13:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zat in m'n badjas. Ik voelde me helemaal Faxie.
Behalve jouw kat. Die was vies lui.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen was faxie gisteravond
Wowquote:Op donderdag 18 december 2014 13:42 schreef Barbusse het volgende:
5 dagen vrij geweest, "You have 8003 emails pending"....
Ja, dag! * Barbusse CTRL + ALT + DEL doet....
Ja, hij verkeerde wel telkens een beetje in comateuze toestand leek het, niet helemaal zijn avondquote:Op donderdag 18 december 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve jouw kat. Die was vies lui.
Sorry chefquote:
Hoe heet hij ook al weer?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, hij verkeerde wel telkens een beetje in comateuze toestand leek het, niet helemaal zijn avond
Ik bedoelde meer het aantal mails.quote:
Jesus 8003 mails.... Waar gaat dat nou weer overquote:Op donderdag 18 december 2014 13:42 schreef Barbusse het volgende:
Klinkt bekendquote:Op donderdag 18 december 2014 13:42 schreef Barbusse het volgende:
Ik krijg altijd wat vochtige ogen als Frodo, met zo'n liefdevolle blik in zijn ogen, zegt dat hij graag meer wil horen over Samwise the Brave.quote:
Die Frodo wel ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd wat vochtige ogen als Frodo, met zo'n liefdevolle blik in zijn ogen, zegt dat hij graag meer wil horen over Samwise the Brave.
Het maakt me niet uit wat de film en het boek zeggen, in mijn hoofd zijn ze gay lovers.
Die emotie komt me bekend voorquote:Op donderdag 18 december 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd wat vochtige ogen als Frodo, met zo'n liefdevolle blik in zijn ogen, zegt dat hij graag meer wil horen over Samwise the Brave.
Het maakt me niet uit wat de film en het boek zeggen, in mijn hoofd zijn ze gay lovers.
Ik heb een paar collega's die zich qua mailgedrag een Nigeriaanse prins die goedkoop viagra en afslankproducten verkoopt voelenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:46 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Jesus 8003 mails.... Waar gaat dat nou weer over.
Wat staat er zoal in die mails? Of doet iedereen ook reply all enzo?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een paar collega's die zich qua mailgedrag een Nigeriaanse prins die goedkoop viagra en afslankproducten verkoopt voelen
O lekker danquote:Op donderdag 18 december 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een paar collega's die zich qua mailgedrag een Nigeriaanse prins die goedkoop viagra en afslankproducten verkoopt voelen
Je gaat mij niet vertellen dat Sam niet zijn billen voor zijn meester spreidde.quote:
Ik durf die films niet te kijken met bezoek omdat ze dan zien dat ik emo benquote:Op donderdag 18 december 2014 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die emotie komt me bekend voor
boeieh, je bent wel poessiequote:Op donderdag 18 december 2014 13:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben een schattig klein meisje, ik mag traantjes laten bij films
Niet iedereen gelukkigquote:Op donderdag 18 december 2014 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat staat er zoal in die mails? Of doet iedereen ook reply all enzo?
Doe niet tijger als je poessie bent tochquote:Op donderdag 18 december 2014 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
boeieh, je bent wel poessie
Dat is waar.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben een schattig klein meisje, ik mag traantjes laten bij films
Let it all outquote:Op donderdag 18 december 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
Diep van binnen ben ik ook een schattig klein meisje denk ik.
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet iedereen gelukkigMaar ik heb er dus een hele lading mbt tot een aantal events "ANY UPDATES REGARDING THIS?" "NO UPDATES AS SO FAR!" Echt, FFS dudes
Nee Sam niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat Sam niet zijn billen voor zijn meester spreidde.
[..]
Ik durf die films niet te kijken met bezoek omdat ze dan zien dat ik emo ben
Hallo allemaal, welkom in mijn keukeeehhhhhhquote:Op donderdag 18 december 2014 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe niet tijger als je poessie bent toch
Alleen bij mensen die ik vertrouw.quote:
In de films hebben ze sowieso de behoefte gehad om iedereen te veranderen. Wat opzich wel beter werkt voor de film denk ik. Behalve Legolas en Gimli. Die zuigen in de film.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee Sam niet.
Ik heb me stiekem ook best wel zitten ergeren aan Frodo, vind hem in de boeken veel toffer.
Als ik Sam was had ik hem al lang van een klif gegooid.
Het openen van die dwergendeur? Dat deed frodo niet in het boek, maar sam.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee Sam niet.
Ik heb me stiekem ook best wel zitten ergeren aan Frodo, vind hem in de boeken veel toffer.
Dat is wel zo, ze lieten hem een beetje zien als een kneus en niet duidelijk genoeg hoe zwaar zijn innerlijke strijd wasquote:Op donderdag 18 december 2014 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee Sam niet.
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja in de films is het gewoon een jankerd.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel zo, ze lieten hem een beetje zien als een kneus en niet duidelijk genoeg hoe zwaar zijn innerlijke strijd was
Echt, verschrikkelijk vind ik datquote:Op donderdag 18 december 2014 13:53 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
O lekker dan. Van die typjes 'kijk naar mij ik ben belangrijk hoor!'
.
Idd! Toen ik hem in de film zag, had ik zoiets van waaar wacht je op mietje!quote:Op donderdag 18 december 2014 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel zo, ze lieten hem een beetje zien als een kneus en niet duidelijk genoeg hoe zwaar zijn innerlijke strijd was
Marathon met Feer en Hep toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen bij mensen die ik vertrouw.
Ben jij er dan ook bij?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Marathon met Feer en Hep toch?
Dan is het goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denken dat ik iets met LotR aan mij voorbij zou laten gaan
En tissuesquote:Op donderdag 18 december 2014 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Knabbeltjes op tafel, flesjes bij de hand. Ingepakt in een dekentje.
Wanneer kom je Shadow of Mordor spelen?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat de 31e?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Knabbeltjes op tafel, flesjes bij de hand. Ingepakt in een dekentje.
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lewd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk het niet.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik hou het niet mee bij, alle Middle-Earth spellenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer kom je Shadow of Mordor spelen?
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lewd.OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik denk het niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lewd.Gezamenlijk fapje op Orlando allemaal tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
uiteraard.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gezamenlijk fapje op Orlando allemaal toch
Tuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem altijd al een miscast, laten ze hem nog even lekker drie extra films terugkomenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ik zit te kijken naar die scene van Arwen bij de kroning van Aragorn.
Ik was vergeten hoe erg Hugo Weaving niet op een elf lijkt.
Ik sla overquote:Op donderdag 18 december 2014 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet wat als je geen seks hebtquote:
Gimli natuurlijk. Lekker mannelijk en tegelijkertijd IPH met zijn lekkere baard.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral naast Arwen valt het op.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem altijd al een miscast, laten ze hem nog even lekker drie extra films terugkomen
Funstache.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
Orlando is wel nog beter met snor
Jij doet een fapje? Veel plezierquote:
Agreed, maar fappen op Orlando?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet wat als je geen seks hebt
De hond van Fera?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral naast Arwen valt het op.
Ik had liever Bowie als Elrond gezien.
Oh ik fap eerder op Misty van pokemonquote:Op donderdag 18 december 2014 14:20 schreef yats het volgende:
[..]
Jij doet een fapje? Veel plezier
[..]
Agreed, maar fappen op Orlando?
quote:
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou het niet mee bij, alle Middle-Earth spellen
Is het tof?
Maar hoe kom jij al aan kerstcadeautjes terwijl het nog geen kerst is?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:34 schreef aeque het volgende:
Ik heb zo'n goed idee voor mijn nieuwe actioncam
[ afbeelding ]
Ik denk dat je vooral heel erg misselijk wordt.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:34 schreef aeque het volgende:
Ik heb zo'n goed idee voor mijn nieuwe actioncam
[ afbeelding ]
Ons kerstfeest van werk is altijd een week eerder.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar hoe kom jij al aan kerstcadeautjes terwijl het nog geen kerst is?
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ons kerstfeest van werk is altijd een week eerder.
Maar dan heb je niet netjes je cadeautje onder de boom thuis neergelegd en dan zelf nog even gewacht?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:53 schreef Harmankardon het volgende:
Is vrij regulier, bij ons was eergisteren.
Doe je toch ook niet met je kerstpakket.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Maar dan heb je niet netjes je cadeautje onder de boom thuis neergelegd en dan zelf nog even gewacht?
Nee waarom zou ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Maar dan heb je niet netjes je cadeautje onder de boom thuis neergelegd en dan zelf nog even gewacht?
Geduld is een eigenschap die me volkomen vreemd is.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Met een kerstpakket echt niet, die gaat zsm open.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:01 schreef Samzz het volgende:
Cadeautjes moeten sowieso zo snel mogelijk uitgepakt worden.
Dit dus.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zelf ook het liefst dat iemand een cadeau direct uitpakt. Ik word er gewoon enthousiast van.
Wtf?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:10 schreef Lokasenna het volgende:
Het is nog veel te vroeg in de middag om filmpjes over Marijke Helwegen en komkommers te kijken.
Ik wil denk ik niet weten hoe je daar op kwamquote:Op donderdag 18 december 2014 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze heeft ook een filmpje waarin ze wodka drinkt via haar oogbal
What the actual fuck.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze heeft ook een filmpje waarin ze wodka drinkt via haar oogbal
Mijn cadeautje is dat mijn ouders me helpen Januari door te komen als ik geen stufi heb.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:55 schreef Myraela het volgende:
Deze kerst helemaal geen cadeautjes onder de boom.
Of nouja, ik heb het fornuis al gekregen van mijn ouders.en bij de schoonfamilie vierde we Sinterklaas.
Ja, daarom juistquote:Op donderdag 18 december 2014 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo mooi hoe ze zichzelf zo volkomen niet serieus neemt
Nee, dan zou het lewd zijn, nu is het gewoon hilarischquote:Op donderdag 18 december 2014 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze aantrekkelijke was misschien :$ :$
In die zegt ze dat als er een sekstape van je gemaakt is, door mensen die niet je vrienden zijn, je jezelf helemaal moet laten ombouwen, net als zijquote:Op donderdag 18 december 2014 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag rechts staan bij dat filmpje "sextape". Ik vreesde dat zij een sextape had gemaakt, maar het ging over Dries Roelvink. "Gelukkig".
Beetje onsmakelijk zelfs.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dan zou het lewd zijn, nu is het gewoon hilarisch
Whehehe.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In die zegt ze dat als er een sekstape van je gemaakt is, door mensen die niet je vrienden zijn, je jezelf helemaal moet laten ombouwen, net als zij
Ik denk dat ik stiekem wel zou klikken op een sekstape van Marijke, gewoon omdat je dan kunt zeggen dat je dat gezien hebtquote:Op donderdag 18 december 2014 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje onsmakelijk zelfs.
[..]
Whehehe.
Gewoon geen seks hebben, ook geen sekstape van je
Zijn wel een aantal waar ik een sekstape van zou kijken, op zich.
Hahaha, ja misschien wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik stiekem wel zou klikken op een sekstape van Marijke, gewoon omdat je dan kunt zeggen dat je dat gezien hebt
Een beetje zoals met tubgirl enzo.
Ik denk het eigenlijk wel, ze kent in elk geval geen gene.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:34 schreef Harmankardon het volgende:
Misschien is ze wel supergoed in sex, weten wij veel.
Zelfde met The Fappening. Als er foto's zijn van Ariana Grande klik ik gewoon hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik stiekem wel zou klikken op een sekstape van Marijke, gewoon omdat je dan kunt zeggen dat je dat gezien hebt
Een beetje zoals met tubgirl enzo.
J-Law, ik klikte gretigquote:Op donderdag 18 december 2014 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfde met The Fappening. Als er foto's zijn van Ariana Grande klik ik gewoon hoor
Ditquote:Op donderdag 18 december 2014 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ze was helaas beter met kleren
Neejoh, prachtige vrouw toch. Het enige balen van het alles was dat Katy Perry er niet bij zat.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ze was helaas beter met kleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |