Idem hier. Al gaat t de laatste tijd iets beter qua dates vinden.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Een maandelijks date-quota? Lol dan zou ik hopeloos falen.
Ach een man neemt je maar hoe je bent toch?
Succes aan Vitesse en veel plezier!quote:Op donderdag 18 december 2014 12:15 schreef S15 het volgende:
Zo, ik ga afsluiten en richting Amsterdam.
Dale Ajax
Heul niet...quote:Op donderdag 18 december 2014 12:15 schreef S15 het volgende:
Dale Ajax
Zo'n quota ga ik ook nooit halenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:10 schreef aeque het volgende:
Een maandelijks date-quota? Lol dan zou ik hopeloos falen.
Ben er al langquote:Op donderdag 18 december 2014 12:15 schreef S15 het volgende:
Dale Ajax
In een relatie sowieso.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:17 schreef Harmankardon het volgende:
89 per jaar, moet zeker kunnen.
Wat weinigquote:Op donderdag 18 december 2014 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit denk ik eerder op 50 ofzo, van januari tot november
Maximaal.
In een relatie is dat niet zo moeilijk.quote:
Dat is niet veel. Al word het natuurlijk vaak wel minder frequent naarmate een relatie langer duurt.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit denk ik eerder op 50 ofzo, van januari tot november
Maximaal.
Ja, I know. Maar ik vind dat je dat in een relatie makkelijk moet halen.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het zou je nog verbazen, als ik dat zo om me heen hoor.
Misschien wel.quote:
Met mij kun je veel kanten op maar een continue lage sexdrive = exit.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar ik vind dat je dat in een relatie makkelijk moet halen.
Bij mij ook, hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 12:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Met mij kun je veel kanten op maar een continue lage sexdrive = exit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |