Idem hier. Al gaat t de laatste tijd iets beter qua dates vinden.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Een maandelijks date-quota? Lol dan zou ik hopeloos falen.
Ach een man neemt je maar hoe je bent toch?
Succes aan Vitesse en veel plezier!quote:Op donderdag 18 december 2014 12:15 schreef S15 het volgende:
Zo, ik ga afsluiten en richting Amsterdam.
Dale Ajax
Heul niet...quote:Op donderdag 18 december 2014 12:15 schreef S15 het volgende:
Dale Ajax
Zo'n quota ga ik ook nooit halenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:10 schreef aeque het volgende:
Een maandelijks date-quota? Lol dan zou ik hopeloos falen.
Ben er al langquote:Op donderdag 18 december 2014 12:15 schreef S15 het volgende:
Dale Ajax
In een relatie sowieso.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:17 schreef Harmankardon het volgende:
89 per jaar, moet zeker kunnen.
Wat weinigquote:Op donderdag 18 december 2014 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit denk ik eerder op 50 ofzo, van januari tot november
Maximaal.
In een relatie is dat niet zo moeilijk.quote:
Dat is niet veel. Al word het natuurlijk vaak wel minder frequent naarmate een relatie langer duurt.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit denk ik eerder op 50 ofzo, van januari tot november
Maximaal.
Ja, I know. Maar ik vind dat je dat in een relatie makkelijk moet halen.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het zou je nog verbazen, als ik dat zo om me heen hoor.
Misschien wel.quote:
Met mij kun je veel kanten op maar een continue lage sexdrive = exit.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar ik vind dat je dat in een relatie makkelijk moet halen.
Bij mij ook, hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 12:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Met mij kun je veel kanten op maar een continue lage sexdrive = exit.
Dat is jammerlijkquote:Op donderdag 18 december 2014 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wel.
Eerste helft van het jaar zagen we elkaar alleen in het weekend, ik ben nog een maand of anderhalf weggeweest,en de tweede helft van het jaar nam het steeds verder af.
Als je elkaar maar weinig ziet wil je vaak ook wel andere dingen samen doen dan seksquote:
Geen ervaring mee ...quote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je elkaar maar weinig ziet wil je vaak ook wel andere dingen samen doen dan seks
Als je al lang samen bent dan.
Mwah, dat is niet per definitie zo. In het een na laatste jaar met mijn laatste ex waren we al meer dan 5 jaar samen en hadden we een weekendrelatie omdat zij aan de andere kant van het land werkte. Natuurlijk doe je dan ook graag andere dingen samen (knuffelenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je elkaar maar weinig ziet wil je vaak ook wel andere dingen samen doen dan seks
Ja dat had ik ook welquote:Op donderdag 18 december 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, dat is niet per definitie zo. In het een na laatste jaar met mijn laatste ex waren we al meer dan 5 jaar samen en hadden we een weekendrelatie omdat zij aan de andere kant van het land werkte. Natuurlijk doe je dan ook graag andere dingen samen (knuffelen) maar minimaal 1x seks per weekend was toch wel vrij standaard.
Is ook zoquote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kom je dus ook niet aan gemiddeld 89 per jaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:28 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, dat is niet per definitie zo. In het een na laatste jaar met mijn laatste ex waren we al meer dan 5 jaar samen en hadden we een weekendrelatie omdat zij aan de andere kant van het land werkte. Natuurlijk doe je dan ook graag andere dingen samen (knuffelen) maar minimaal 1x seks per weekend was toch wel vrij standaard.
Als je rechterhand ook telt kom ik daar ook welquote:Op donderdag 18 december 2014 12:30 schreef artelligence het volgende:
89 keer. Pff ik zit op een gemiddelde van 182om de dag even
Ik ook, makkelijkquote:Op donderdag 18 december 2014 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je rechterhand ook telt kom ik daar ook wel
Ik had een tijd geleden een relatie met een meisje uit Den Haag, woonde zelf toen in Zutphen, dus al 16-jarige kan je elkaar niet elke dag zien. Hielp ook niet dat ze nooit naar mij toe mocht, dus eens in de 3 weken ofzo zagen we elkaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oeh wat krijg ik? Wat krijg ik?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het winnende/enige goede antwoord is van vandaag!
En dat elke keer weer beter isquote:Op donderdag 18 december 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
Die eerste weekenden dan je 20 keer in een weekend seks had.
Ja, dat deed wel pijnquote:Op donderdag 18 december 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
Magische weekenden waar je kut schraal en zeer deed en moeilijk liep omdat je uitgewoond bent.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
Iets minder subtielquote:Op donderdag 18 december 2014 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Magische weekenden waar je kut schraal en zeer deed en moeilijk liep omdat je uitgewoond bent.
Oh, dat heb ik nooit gehad.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:33 schreef Myraela het volgende:
20 ik eigenlijk ook niet neequote:Op donderdag 18 december 2014 12:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nooit gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |