Idem hier. Al gaat t de laatste tijd iets beter qua dates vinden.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Een maandelijks date-quota? Lol dan zou ik hopeloos falen.
Ach een man neemt je maar hoe je bent toch?
Succes aan Vitesse en veel plezier!quote:Op donderdag 18 december 2014 12:15 schreef S15 het volgende:
Zo, ik ga afsluiten en richting Amsterdam.
Dale Ajax
Heul niet...quote:Op donderdag 18 december 2014 12:15 schreef S15 het volgende:
Dale Ajax
Zo'n quota ga ik ook nooit halenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:10 schreef aeque het volgende:
Een maandelijks date-quota? Lol dan zou ik hopeloos falen.
Ben er al langquote:Op donderdag 18 december 2014 12:15 schreef S15 het volgende:
Dale Ajax
In een relatie sowieso.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:17 schreef Harmankardon het volgende:
89 per jaar, moet zeker kunnen.
Wat weinigquote:Op donderdag 18 december 2014 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit denk ik eerder op 50 ofzo, van januari tot november
Maximaal.
In een relatie is dat niet zo moeilijk.quote:
Dat is niet veel. Al word het natuurlijk vaak wel minder frequent naarmate een relatie langer duurt.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit denk ik eerder op 50 ofzo, van januari tot november
Maximaal.
Ja, I know. Maar ik vind dat je dat in een relatie makkelijk moet halen.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het zou je nog verbazen, als ik dat zo om me heen hoor.
Misschien wel.quote:
Met mij kun je veel kanten op maar een continue lage sexdrive = exit.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar ik vind dat je dat in een relatie makkelijk moet halen.
Bij mij ook, hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 12:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Met mij kun je veel kanten op maar een continue lage sexdrive = exit.
Dat is jammerlijkquote:Op donderdag 18 december 2014 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wel.
Eerste helft van het jaar zagen we elkaar alleen in het weekend, ik ben nog een maand of anderhalf weggeweest,en de tweede helft van het jaar nam het steeds verder af.
Als je elkaar maar weinig ziet wil je vaak ook wel andere dingen samen doen dan seksquote:
Geen ervaring mee ...quote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je elkaar maar weinig ziet wil je vaak ook wel andere dingen samen doen dan seks
Als je al lang samen bent dan.
Mwah, dat is niet per definitie zo. In het een na laatste jaar met mijn laatste ex waren we al meer dan 5 jaar samen en hadden we een weekendrelatie omdat zij aan de andere kant van het land werkte. Natuurlijk doe je dan ook graag andere dingen samen (knuffelenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je elkaar maar weinig ziet wil je vaak ook wel andere dingen samen doen dan seks
Als je al lang samen bent dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |