http://instagram.com/jord(...)d&utm_campaign=photoquote:Op donderdag 18 december 2014 12:15 schreef BasEnAad het volgende:
Waar haalt dat jong 125000 dollar vandaan?
gelijk onterven... Wat een achterlijk persoon moet je wel niet zijn om dit te willen.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
http://instagram.com/jord(...)d&utm_campaign=photo
Aan die foto's te zien heeft hij een rijke pappie volgens mij
Beter koop je dan een poster ipv een spiegel.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Had een FOK!user kunnen zijn zodat ie de hele dag zich kon rukken in de spiegel
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:18 schreef totalvamp het volgende:
[..]
gelijk onterven... Wat een achterlijk persoon moet je wel niet zijn om dit te willen.
Niet alleen onterven maar gelijk tegen de muur!quote:Op donderdag 18 december 2014 12:18 schreef totalvamp het volgende:
[..]
gelijk onterven... Wat een achterlijk persoon moet je wel niet zijn om dit te willen.
Dit. Stelletje geldwolvenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:59 schreef Copthorne het volgende:
Plastisch chirurgen die dit soort dingen uitvoeren moeten gevangenisstraf krijgen.
Ben je geinteresseerd?quote:
Nee, maar vind het altijd wel bijzonder dat mensen die met zichzelf doen. En ik zou het persoonlijk nog aparter vinden als blijkt dat hij hetero is.quote:
En nu een foto van die jongen?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen moeten echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden....
dit jaquote:Op donderdag 18 december 2014 12:23 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Beter koop je dan een poster ipv een spiegel.
Marijke Helwegen is een verademing om naar te kijken in vergelijking met hoe dit joch eruit ziet. Ik denk dat Walt Disney alvast een aanklacht voorbereidt omdat het portretrecht van Donald Duck is geschonden.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
Denk dat hij nu alles door een rietje moet drinken en eten
en ik vraag me af of hij niet toevallig een foto van marijke helwegen liet zien aan de arts vlak voor de behandeling
Mannen die niet rukken op hun spiegelbeeldquote:Op donderdag 18 december 2014 12:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Had een FOK!user kunnen zijn zodat ie de hele dag zich kon rukken in de spiegel
Ben ik met je eens. Ergens in dit verhaal worden ethische grenzen overschreden.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:59 schreef Copthorne het volgende:
Plastisch chirurgen die dit soort dingen uitvoeren moeten gevangenisstraf krijgen.
Marijke Helwegen is gewoon een natural beauty/puur natuur als je vergelijkt met dit gedrochtquote:Op donderdag 18 december 2014 12:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
Denk dat hij nu alles door een rietje moet drinken en eten
en ik vraag me af of hij niet toevallig een foto van marijke helwegen liet zien aan de arts vlak voor de behandeling
Doe eens normaal, zit een broodje te eten hier.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:26 schreef Pauper_Bob het volgende:
Als ik homo was, zou ik hem doen.
Met zulke lippen zuigt hij je ballen door je pisbuis naar buiten volgens mij.
Broodje worst?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Doe eens normaal, zit een broodje te eten hier.
dat klopt wel dit is inderdaad nogal over the top.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Marijke Helwegen is gewoon een natural beauty/puur natuur als je vergelijkt met dit gedrocht
Alsof jij diT niet bent, bountyquote:Op donderdag 18 december 2014 13:07 schreef Pharkus het volgende:
Ik hoop dat hij geld genoeg overheeft om het ongedaan te maken.
en hopen dat zijn lip barstquote:Op maandag 22 december 2014 20:11 schreef Keukendrol het volgende:
Ik ben niet agressief ofzo, maar ik wil 'm slaan.😓
Zeg je nou dat ik een dikke reet heb?quote:Op maandag 22 december 2014 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof jij diT niet bent, bounty
Ik zou je schenkenquote:Op dinsdag 23 december 2014 07:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een dikke reet heb?
ik kreeg spontaan het gevoel om hem neer te knuppellen met een baton.quote:
In die mooie wenkbrauwen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:44 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Waar zit die 125k in hemelsnaam in....?
In die handtas....?
Als twee druppels.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |