Helaas gaat het niet om jou.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind dat Israël eerst moet stoppen met het ondermijnen van zogenaamde "vredesprocessen".
De timing van aankondigingen van uitbreidingen van de illegale nederzettingen zegt genoeg.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:48 schreef Szikha het volgende:
[..]
Helaas gaat het niet om jou.
Je hanteert een ander definitie van vrede of je lijdt aan een stoornis die je korte termijn geheugen aantast.
1979 en 1994 deze twee data's zeggen genoeg. Enfin blijkbaar niet.
Dus zo lang dat niet gebeurd vind je aanslagen op onschuldige mensen wel prima?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind dat Israël eerst moet stoppen met het ondermijnen van zogenaamde "vredesprocessen".
"ik heb er begrip voor"quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:15 schreef tfors het volgende:
[..]
Dus zo lang dat niet gebeurd vind je aanslagen op onschuldige mensen wel prima?
Hoe kun je nou begrip hebben voor aanslagen op onschuldige mensen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"ik heb er begrip voor"
Goede vraag inderdaad voor alle israhellaanhangers.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:48 schreef Karrs het volgende:
[..]
Hoe kun je nou begrip hebben voor aanslagen op onschuldige mensen?
Waarom vraag je dat niet aan Netanjahu?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:48 schreef Karrs het volgende:
[..]
Omdat we graag het antwoord van jou horen. Maar wie is er eigenlijk erger, Netanjahu of Assad?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan Netanjahu?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:29 schreef tfors het volgende:
[..]
Omdat we graag het antwoord van jou horen. Maar wie is er eigenlijk erger, Netanjahu of Assad?
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"ik heb er begrip voor"
Net zoveel begrip als de onschuldige slachtoffers die Israël maakt.
Ik begrijp je niet. In een vorige post zei je: "Ik vind dat Israël eerst moet stoppen met het ondermijnen van zogenaamde "vredesprocessen".", wat impliceert dat je niets tegen aanslagen van Palestijnse kant op onschuldige burgers hebt zolang Israël daar niet mee stopt. Zeg je nou expliciet ja of nee? En zo ja, vind je Netanjahu veel erger dan Assad?quote:
"He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable."quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:35 schreef tfors het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. In een vorige post zei je: "Ik vind dat Israël eerst moet stoppen met het ondermijnen van zogenaamde "vredesprocessen".", wat impliceert dat je niets tegen aanslagen van Palestijnse kant op onschuldige burgers hebt zolang Israël daar niet mee stopt. Zeg je nou expliciet ja of nee? En zo ja, vind je Netanjahu veel erger dan Assad?
En waarom zou mijn goedkeuring impliceren dat ik een voorkeur voor een bepaalde onderdrukker heb?quote:
Je bedoelt de 1.200 Gazanen die platgebombardeerd werden tijdens de recente aanvallen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:48 schreef Karrs het volgende:
[..]
Saboteert Hamas ook niet iedere poging tot een vredesproces? Ze zeggen zelf dat ze niet zullen stoppen met vechten totdat Israël vernietigd is. Roepen ze daarmee ook het geweld over zichzelf af?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable."
Israël saboteert iedere poging tot een vredesproces en roept daarmee het geweld over zichzelf af. Of ik het daarmee eens ben of goedkeur is helemaal niet van belang.
[..]
En waarom zou mijn goedkeuring impliceren dat ik een voorkeur voor een bepaalde onderdrukker heb?
Als hij al Gazanen bedoelt dan waarschijnlijk de vele Gazanen die hardvochtig werden opgeofferd voor en door Hamas.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:14 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je bedoelt de 1.200 Gazanen die platgebombardeerd werden tijdens de recente aanvallen?
Graag even antwoord. Hoe kun je nou begrip hebben voor aanslagen op onschuldige mensen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan Netanjahu?
Heeft te maken met mogelijke repercussies vanuit het noorden. Verwacht er op het moment niet te veel van.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Israël is bezig met troepenopbouw aan grens met Libanon.
Je hebt mijn antwoord. Misschien is het geen antwoord waar jij op zit te wachten, aangezien je me daarmee niet kan beschuldigen van jodenhaat, maar het is wel mijn antwoord.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:18 schreef Karrs het volgende:
[..]
Graag even antwoord. Hoe kun je nou begrip hebben voor aanslagen op onschuldige mensen?
De wereld is 1 groot spelletje voor je aight?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Goede vraag inderdaad voor alle israhellaanhangers.
Ik merk dat je moeite hebt met het beantwoorden van de vraag. Vind ik maar raar, want zo moeilijk kan het toch niet zijn? Geef nou eens antwoord: hoe kun je nou begrip hebben voor aanslagen op onschuldige mensen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt mijn antwoord. Misschien is het geen antwoord waar jij op zit te wachten, aangezien je me daarmee niet kan beschuldigen van jodenhaat, maar het is wel mijn antwoord.
Ik ook niet. Denk sowieso dat Hezbollah wel wat anders aan z'n hoofd heeft, maar de actie van 2006 was puur verdedigend. Raketjes schieten helpt sinds Iron Dome niet meer zoveel dus wie weet of ze überhaupt de middelen hebben?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 09:35 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heeft te maken met mogelijke repercussies vanuit het noorden. Verwacht er op het moment niet te veel van.
Uh, okequote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:15 schreef Szikha het volgende:
[..]
De wereld is 1 groot spelletje voor je aight?
Als je hoort hoeveel Palestijnen er zijn vermoord, dan kun je toch niet meer aan de kant van Israël staan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:10 schreef Karrs het volgende:
En Hamas prijst de steekpartij.
Als je dat hoort, dan kun je toch niet meer aan de kant van de Palestijnen staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |