abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148903332
De doodscultus weer aan het werk...
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  woensdag 21 januari 2015 @ 11:59:22 #262
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_148904202
Als ik de voorpagina van nu.nl bekijk zie ik weinig verschil meer tussen Hamas-Israël en Jihadisten-Europa. Het wordt hoog tijd dat de Pro-Palestijnse Europeanen eens loodrecht tegen de Hamasmethoden van "dood de onschuldige burger" gaan staan. Zie dat nog niet snel gebeuren trouwens, zoals al eerder gediscussieerd hier vinden sommige mensen het eervoller om als burgermoordenaar ten onder te gaan dan als "pascifist".

[ Bericht 1% gewijzigd door tfors op 21-01-2015 12:08:59 ]
pi_148904939
Engeland en Frankrijk zitten vol met graffiti met de opschrift : "Free Palestina" ( vaak met een terroist bedekt met Arafat sjaal die een bom gooit)
Oh en vaak in wijken waar vooral mensen uit Sudan of Somalie komen.

Je kan er gewoon nie omheen he
Heel de wereld moet het zien :Y
  woensdag 21 januari 2015 @ 12:58:52 #264
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_148905956
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:46 schreef Nibb-it het volgende:
Weer een steekpartij in TA.
Palestinian Stabs Up to a Dozen Israelis in Rush-Hour Attack in Tel Aviv
JERUSALEM — A Palestinian man stabbed and wounded up to a dozen Israelis as he rampaged through a bus in central Tel Aviv during the Wednesday morning rush hour and then fled through nearby streets, the police said. He was shot and wounded by security forces as he tried to escape. (New York Times).
  woensdag 21 januari 2015 @ 15:01:40 #265
369021 tfors
pi_148909889
Zo zie ik de link met Hamas-Israël en Jihad-Europa: Hamas vind het een acceptabele, nee, nobele methode om burgers te doden, want Israël doodt toch graag Palestijnse kinderen (zie de spelende kinderen op het strand tijdens de vorige Gaza-oorlg). Nederland steunt indirect Assad door Isis te bombarderen, en Assad is toch net zo slecht als Israël, dus is het ook nobel om burgers in Nederland te doden. Met een "romantisch" sausje van jihad bruiden en 72 maagden in het paradijs zijn er al snel makkelijk beïnvloedbare jihadisten-burgermoordenaars te vinden. Ze vergeten dan natuurlijk dat ze geen volgelingen van de profeet zijn, maar volgelingen van Netanyahu en Assad met hun methoden.

Vandaar dus dat ik zeg, Pro-Palestijnen moeten eens ophouden met alleen roepen Netanyahu oorlogsmisdadiger/kindermoordenaar, maar ook eens tegen Hamas en hun methoden gaan protesteren, die zijn minstens net zo verantwoordelijk voor de burgerdoden in Gaza (en niet te vergeten Israël).
pi_148915756
En Hamas prijst de steekpartij.

Als je dat hoort, dan kun je toch niet meer aan de kant van de Palestijnen staan?
  woensdag 21 januari 2015 @ 18:49:33 #267
369021 tfors
pi_148916952
quote:
9s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:10 schreef Karrs het volgende:
En Hamas prijst de steekpartij.

Als je dat hoort, dan kun je toch niet meer aan de kant van de Palestijnen staan?
Het is wat anders om aan de kant van de Palestijnen te staan en aan de kant van Hamas, lijkt me..
pi_148918988
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:49 schreef tfors het volgende:

[..]

Het is wat anders om aan de kant van de Palestijnen te staan en aan de kant van Hamas, lijkt me..
Gazanen zou ik moeten zeggen. En die kiezen er nog steeds voor die fucking terreurbende in 't zadel te laten zitten.
pi_148924974
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:44 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Vind ik ook, maar m.i. grotendeels onrealistisch.
Als Sharon het kan dan zal dus ook Liberman vast een manier vinden, als ze hem kiezen, kunnen ze dit soort pogingen verwachten, enige probleem zijn de Palestijnen die dwars liggen, maar daarom wil hij deze stappen ook op eigen initiatief en dus zonder goedkeuring van de Palestijnen doen.
pi_148949116
Israël is bezig met troepenopbouw aan grens met Libanon.
pi_148964918
Wat Israel nu als beste maatregel kan doen is gewoon stoppen met de bouw van nederzettingen op de bezette Jordaanoever. Dat kost geen geld en levert meteen al winst op.
En dan stoppen in de normale zin van het woord, niet in de Israelische zin. Dus gewoon geen nieuwe woningen bouwen, niet een! En stoppen met de woningen in aanbouw.
Het is ongetwijfeld zo veel goedkoper om woningen in Israel te bouwen dan in de bezette gebieden, dat het verlies van half afgebouwde woningen makkelijk gecompenseerd wordt. Deze maatregel kost niks, brengt niemand schade toe en levert meteen allerlei voordelen op.
Ook het opener maken van de grenzen van Gaza is voordelig voor iedereen en, mits met aandacht gedaan, geen extra risico voor Israel.

Het terugtrekken van de troepen aan de Jordaan is ook goedkoop en levert geen risico op. Gewoon in het uiterste noorden en zuiden radarstations neerzetten. Soldaten op de grond aan de grens zijn symboolpolitiek tegen een niet-bestaande vijand (Jordanië).

Maatregelen die niks kosten, de veiligheid niet aantasten en meteen al voordelen hebben.
Een raadsel waarom ze nog niet genomen zijn.

(En dan kunnen we daarna gaan denken over nadere maatregelen die wel moeite gaan kosten.)
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_148965015
Die vuige Joden maken het de kleurrijke en vredelievende moslims wel moeilijk zeg! Al tientallen jaren brengen zij hun niets anders dan ellende. Bah. :r
pi_148966927
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 23:51 schreef hpeopjes het volgende:
Die vuige Joden maken het de kleurrijke en vredelievende moslims wel moeilijk zeg! Al tientallen jaren brengen zij hun niets anders dan ellende. Bah. :r
Je onderschat het probleem met je tientallen jaren. Pakweg een honderdtal jaren maken de joden het de bevolking van Palestina al moeilijk.

Maar dat doet weinig af aan mijn constatering hierboven.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 23 januari 2015 @ 18:24:01 #274
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_148986117
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:59 schreef tfors het volgende:
Als ik de voorpagina van nu.nl bekijk zie ik weinig verschil meer tussen Hamas-Israël en Jihadisten-Europa. Het wordt hoog tijd dat de Pro-Palestijnse Europeanen eens loodrecht tegen de Hamasmethoden van "dood de onschuldige burger" gaan staan. Zie dat nog niet snel gebeuren trouwens, zoals al eerder gediscussieerd hier vinden sommige mensen het eervoller om als burgermoordenaar ten onder te gaan dan als "pascifist".
Ik vind dat Israël eerst moet stoppen met het ondermijnen van zogenaamde "vredesprocessen".
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 23 januari 2015 @ 18:25:32 #275
pi_148986159
quote:
quote:
Israel’s prime minister Binyamin Netanyahu has been accused by senior opposition figure Tzipi Livni of leading the country into “crisis and diplomatic isolation”, amid growing criticism of his handling of relations with the US.

The comments by the former justice minister and lead negotiator in the peace process with the Palestinians came after it was revealed that Barack Obama would not meet with Netanyahu during the Israeli prime minister’s visit to address Congress in March.

The planned trip, which was orchestrated by congressional Republicans in clear breach of protocol by a visiting foreign head of state, has provoked fury inside the US administration, not least because the White House was not notified before its announcement.
Wat denkt hij nou, dat steun van half Amerika genoeg is om zijn regime te redden?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_148988482
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik vind dat Israël eerst moet stoppen met het ondermijnen van zogenaamde "vredesprocessen".
Helaas gaat het niet om jou.
Je hanteert een ander definitie van vrede of je lijdt aan een stoornis die je korte termijn geheugen aantast.

1979 en 1994 deze twee data's zeggen genoeg. Enfin blijkbaar niet.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 19:50:12 #277
pi_148988542
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 19:48 schreef Szikha het volgende:

[..]

Helaas gaat het niet om jou.
Je hanteert een ander definitie van vrede of je lijdt aan een stoornis die je korte termijn geheugen aantast.

1979 en 1994 deze twee data's zeggen genoeg. Enfin blijkbaar niet.
De timing van aankondigingen van uitbreidingen van de illegale nederzettingen zegt genoeg.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 21:15:35 #278
369021 tfors
pi_148991262
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 18:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus zo lang dat niet gebeurd vind je aanslagen op onschuldige mensen wel prima?
  vrijdag 23 januari 2015 @ 21:35:03 #279
pi_148991981
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:15 schreef tfors het volgende:

[..]

Dus zo lang dat niet gebeurd vind je aanslagen op onschuldige mensen wel prima?
"ik heb er begrip voor" :')

Net zoveel begrip als de onschuldige slachtoffers die Israël maakt.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 22:48:06 #280
176916 Karrs
2007-2017
pi_148995041
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

"ik heb er begrip voor" :')
Hoe kun je nou begrip hebben voor aanslagen op onschuldige mensen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')