Palestinian Stabs Up to a Dozen Israelis in Rush-Hour Attack in Tel Avivquote:

Het is wat anders om aan de kant van de Palestijnen te staan en aan de kant van Hamas, lijkt me..quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:10 schreef Karrs het volgende:
En Hamas prijst de steekpartij.
Als je dat hoort, dan kun je toch niet meer aan de kant van de Palestijnen staan?

Gazanen zou ik moeten zeggen. En die kiezen er nog steeds voor die fucking terreurbende in 't zadel te laten zitten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:49 schreef tfors het volgende:
[..]
Het is wat anders om aan de kant van de Palestijnen te staan en aan de kant van Hamas, lijkt me..

Als Sharon het kan dan zal dus ook Liberman vast een manier vinden, als ze hem kiezen, kunnen ze dit soort pogingen verwachten, enige probleem zijn de Palestijnen die dwars liggen, maar daarom wil hij deze stappen ook op eigen initiatief en dus zonder goedkeuring van de Palestijnen doen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:44 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar m.i. grotendeels onrealistisch.

Je onderschat het probleem met je tientallen jaren. Pakweg een honderdtal jaren maken de joden het de bevolking van Palestina al moeilijk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:51 schreef hpeopjes het volgende:
Die vuige Joden maken het de kleurrijke en vredelievende moslims wel moeilijk zeg! Al tientallen jaren brengen zij hun niets anders dan ellende. Bah.

Ik vind dat Israël eerst moet stoppen met het ondermijnen van zogenaamde "vredesprocessen".quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:59 schreef tfors het volgende:
Als ik de voorpagina van nu.nl bekijk zie ik weinig verschil meer tussen Hamas-Israël en Jihadisten-Europa. Het wordt hoog tijd dat de Pro-Palestijnse Europeanen eens loodrecht tegen de Hamasmethoden van "dood de onschuldige burger" gaan staan. Zie dat nog niet snel gebeuren trouwens, zoals al eerder gediscussieerd hier vinden sommige mensen het eervoller om als burgermoordenaar ten onder te gaan dan als "pascifist".

quote:
Wat denkt hij nou, dat steun van half Amerika genoeg is om zijn regime te redden?quote:Israel’s prime minister Binyamin Netanyahu has been accused by senior opposition figure Tzipi Livni of leading the country into “crisis and diplomatic isolation”, amid growing criticism of his handling of relations with the US.
The comments by the former justice minister and lead negotiator in the peace process with the Palestinians came after it was revealed that Barack Obama would not meet with Netanyahu during the Israeli prime minister’s visit to address Congress in March.
The planned trip, which was orchestrated by congressional Republicans in clear breach of protocol by a visiting foreign head of state, has provoked fury inside the US administration, not least because the White House was not notified before its announcement.

Helaas gaat het niet om jou.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind dat Israël eerst moet stoppen met het ondermijnen van zogenaamde "vredesprocessen".

De timing van aankondigingen van uitbreidingen van de illegale nederzettingen zegt genoeg.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:48 schreef Szikha het volgende:
[..]
Helaas gaat het niet om jou.
Je hanteert een ander definitie van vrede of je lijdt aan een stoornis die je korte termijn geheugen aantast.
1979 en 1994 deze twee data's zeggen genoeg. Enfin blijkbaar niet.

Dus zo lang dat niet gebeurd vind je aanslagen op onschuldige mensen wel prima?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind dat Israël eerst moet stoppen met het ondermijnen van zogenaamde "vredesprocessen".

"ik heb er begrip voor"quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:15 schreef tfors het volgende:
[..]
Dus zo lang dat niet gebeurd vind je aanslagen op onschuldige mensen wel prima?

Hoe kun je nou begrip hebben voor aanslagen op onschuldige mensen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"ik heb er begrip voor"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |