Hmm. Ik leg mijn TomTom altijd aan de computer, dus hoe dat zit bij het koppelen via de telefoon kan ik je verder niet mee helpen. Misschien zou je kunnen proberen om 'm via de computer op endo te krijgen?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:45 schreef CaLeX het volgende:
Voor de TomTom gebruikers;
Afgelopen maandag gelopen, daarna de telefoon met de horloge laten contacten. De training is wel van het horloge afgelezen maar het uploaden lukt niet.
Hoe kan ik het nu alsnog in de endo's e.d. krijgen?
Jep, al verwacht ik nog wel een paar maanden zoet te zijn... helaas.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:07 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Verhelderend verhaal over waarom je op het moment zo weinig loopt. Vervelend, maar de enige logische keuze. Dat 2015 maar een stuk voorspoediger mag lopen!
Dat heb ik ook wel eens gehad en kwam er eigenlijk op neer dat de log voor dat loopje kapot was. Hoe ik dat opgelost had, was door MapMyFitness aan te zetten en van daaruit de log weer te exporteren als GPX. Dat is wellicht iets wat je zou kunnen proberen.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:45 schreef CaLeX het volgende:
Voor de TomTom gebruikers;
Afgelopen maandag gelopen, daarna de telefoon met de horloge laten contacten. De training is wel van het horloge afgelezen maar het uploaden lukt niet.
Hoe kan ik het nu alsnog in de endo's e.d. krijgen?
Het is training hè? Dus hoeft niet altijd zo hardquote:Op donderdag 18 december 2014 15:12 schreef Maraca het volgende:
Zo, wat een wind stond ernog wel 5km in sub30 gehaald, maar met de nodige moeite.
Ik weet het.. denk dat dit nog wel mijn grootste valkuil gaat wordenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is training hè? Dus hoeft niet altijd zo hard
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:08 schreef trolley het volgende:
leg mijn TomTom altijd aan de computer
Naar de tomtom site lukt ook al niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:15 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad en kwam er eigenlijk op neer dat de log voor dat loopje kapot was. Hoe ik dat opgelost had, was door MapMyFitness aan te zetten en van daaruit de log weer te exporteren als GPX. Dat is wellicht iets wat je zou kunnen proberen.
Ik ga je aanmoedigen, ben zelf na 5 km al klaar daarquote:Op donderdag 18 december 2014 14:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik er niet voor ga trainen. Rond die tijd heb je ook nog Leiden. Alhoewel ik eigenlijk 2 dagen daarvoor een snelle HM wil lopen tijdens de Leische rijn loop. als je tijdens je marathon zeer dicht bij je HM in de buurt komt staat hij niet echt scherp.
Over de hoeveelheid demping hoeft het natuurlijk niets te zeggen. Sommige Hoka's hebben maar 4mm drop en Altra's zelfs 0mm. Terwijl die toch een aanzienlijke demping hebbenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Grofweg:
Verschil in de hoogte van je zool tussen de hiel en voorvoet
M.a.w. de hoeveelheid demping in je schoen in de hak
meer dan 10 mm is veel drop. De meesten zullen ergens tussen de 6 en 10 mm hebben
+1quote:Op donderdag 18 december 2014 15:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik weet het.. denk dat dit nog wel mijn grootste valkuil gaat worden![]()
Zat ik ook naar te kijkenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nieuwe sloffen gekocht!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:22 schreef hatsaflats het volgende:
Ze zijn al een tijdje niet zo duur daar. Als er iets met verzenden niet goed gaat geef ik ze wel op hun donder, volgens mij trainen bijna alle werknemers bij mijn AV.
Ik snuif hetquote:Op donderdag 18 december 2014 18:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
gebruikt er hier iemand wel eens whey?
Leuk leesmateriaal: SPT / Body&Fitshop Whey Perfection oplichting!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
gebruikt er hier iemand wel eens whey?
elke dag? of alleen na een zware training??quote:
Gezelligquote:Op donderdag 18 december 2014 19:15 schreef xMissi het volgende:
Hee mossel wil je mij erbij zetten![]()
Ladiesrun Rotterdam, 14 juni 2015, 5 km
Dat word hem dan mijn allereerste wedstrijd.
3 maal daagsquote:Op donderdag 18 december 2014 19:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
elke dag? of alleen na een zware training??
Verveel je je?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
elke dag? of alleen na een zware training??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |